Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Luzy na bloku kierownicy
Autor Wiadomość
krzych_o
[Usunięty]

Wysłany: 30-03-2008, 14:42   Luzy na bloku kierownicy

Witam.
Mam szybkie pytanko - pojawiły mi się luzy na obudowie bloku kierownicy tzn. rusza się stacyjka, kierunki i wycieraczki. Problem w tym, że nie mam czasu na rozbieranie i szukanie właściwego miejsca do poprawki - może mi ktoś podać gdzie dokładnie szukać rozwiązania problemu? Chcałbym zrobić to któregoś późnego popołudnia bez zbędnego poszukiwania. MOze ktoś ma jakieś rysunki???

Pozdrawiam
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 30-03-2008, 17:48   

Tez tak mam - jakieś 0.5 - 1cm obrotu na obwodzie da się to obrócić niezbyt dużą siłą. Póki co nie chciało mi się tego rozbierać i sprawdzać czemu tak jest :p a co do schematu to jest w workshop manualu w dziale download do pobrania. Może jak się zrobi ciepło i wiosna zawita pełną gębą to się za to wezmę :)
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
leser
[Usunięty]

Wysłany: 30-03-2008, 21:36   

Ten model tak ma :P
 
 
krzysiek_rz
[Usunięty]

Wysłany: 30-03-2008, 23:09   

Mam to samo ... podejrzewałem że wyjęcie kluczyków spowodowało "zaskoczenie" blokady kierownicy, a na stacji kontroli zawieszenia (tzw. trzepakach) podczas testów naderwało mi blokadę. No ale blokada działa. Teraz widzę że Cari tak ma. Rozbierałem te plastiki przy kole kierownicy i z tego co widzę, to się tego naprawić w prosty sposób nie da. Obraca się aluminiowe jarzmo blokady wraz z przymocowanymi do niego wszelkimi elektrycznymi przełącznikami (kierunki etc). Jedyna metoda jaką widzę, to albo klej albo otworek gwintowany w jarzmie aluminiowym oraz nawiercony "dołek" w kolumnie kierowniczej, następnie wkręcona tam malutka śrubka blokująca możliwość obrotu. Troszke to wkurzające, gdy się przełącza kierunkowskazy albo wycieraczki, a całe ustrojstwo się przekręca.
Tymczasowo pomogło przeprowadzenie pomiędzy plastikiem kolumny kierownicy a dołem zegarów spiralnego kabla zasilającego palmtop :-) . Potem kolumna kierownicy na regulacji max w góre, aby ścisnęło kabel ... i się nie obraca. Ale to półśrodek, bo jak się opuści kolumne niżej (tak nie widzę kontrolek na dolnej listwie zegarów), to znów się obraca :-/
 
 
krzych_o
[Usunięty]

  Wysłany: 31-03-2008, 08:01   

Dzięki wielkie.
Czyli rozumiem, że problem wymaga głębszej diagnozy. Co dziwne problem pojawia się przy dłuższej jeździe (200km). Rano na zimnym aucie jest wszystko ok - tak jakby coś się nagrzewało i wtedy tworzyły się luzy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.