 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Luzy na bloku kierownicy |
Autor |
Wiadomość |
krzych_o [Usunięty]
|
Wysłany: 30-03-2008, 14:42 Luzy na bloku kierownicy
|
|
|
Witam.
Mam szybkie pytanko - pojawiły mi się luzy na obudowie bloku kierownicy tzn. rusza się stacyjka, kierunki i wycieraczki. Problem w tym, że nie mam czasu na rozbieranie i szukanie właściwego miejsca do poprawki - może mi ktoś podać gdzie dokładnie szukać rozwiązania problemu? Chcałbym zrobić to któregoś późnego popołudnia bez zbędnego poszukiwania. MOze ktoś ma jakieś rysunki???
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 30-03-2008, 17:48
|
|
|
Tez tak mam - jakieś 0.5 - 1cm obrotu na obwodzie da się to obrócić niezbyt dużą siłą. Póki co nie chciało mi się tego rozbierać i sprawdzać czemu tak jest a co do schematu to jest w workshop manualu w dziale download do pobrania. Może jak się zrobi ciepło i wiosna zawita pełną gębą to się za to wezmę |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
leser [Usunięty]
|
Wysłany: 30-03-2008, 21:36
|
|
|
Ten model tak ma |
|
|
|
 |
krzysiek_rz [Usunięty]
|
Wysłany: 30-03-2008, 23:09
|
|
|
Mam to samo ... podejrzewałem że wyjęcie kluczyków spowodowało "zaskoczenie" blokady kierownicy, a na stacji kontroli zawieszenia (tzw. trzepakach) podczas testów naderwało mi blokadę. No ale blokada działa. Teraz widzę że Cari tak ma. Rozbierałem te plastiki przy kole kierownicy i z tego co widzę, to się tego naprawić w prosty sposób nie da. Obraca się aluminiowe jarzmo blokady wraz z przymocowanymi do niego wszelkimi elektrycznymi przełącznikami (kierunki etc). Jedyna metoda jaką widzę, to albo klej albo otworek gwintowany w jarzmie aluminiowym oraz nawiercony "dołek" w kolumnie kierowniczej, następnie wkręcona tam malutka śrubka blokująca możliwość obrotu. Troszke to wkurzające, gdy się przełącza kierunkowskazy albo wycieraczki, a całe ustrojstwo się przekręca.
Tymczasowo pomogło przeprowadzenie pomiędzy plastikiem kolumny kierownicy a dołem zegarów spiralnego kabla zasilającego palmtop . Potem kolumna kierownicy na regulacji max w góre, aby ścisnęło kabel ... i się nie obraca. Ale to półśrodek, bo jak się opuści kolumne niżej (tak nie widzę kontrolek na dolnej listwie zegarów), to znów się obraca :-/ |
|
|
|
 |
krzych_o [Usunięty]
|
Wysłany: 31-03-2008, 08:01
|
|
|
Dzięki wielkie.
Czyli rozumiem, że problem wymaga głębszej diagnozy. Co dziwne problem pojawia się przy dłuższej jeździe (200km). Rano na zimnym aucie jest wszystko ok - tak jakby coś się nagrzewało i wtedy tworzyły się luzy. |
|
|
|
 |
|
|