Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E32A 1.8] Wolne obroty....
Autor Wiadomość
Shadow_28 
Nowy Forumowicz
Galant

Auto: Galant 2.0 V6 24V 1995r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 22
Skąd: Mysłowice
  Wysłany: 09-03-2008, 16:58   [E32A 1.8] Wolne obroty....

Jakiś czas temu wymieniałem membranki w reduktorze LPG i od chwili założenia regenerowanego reduktora zaczął się mały cyrk....
Nie mogę złapać obrotów na benzynie i na gazie, na benzynie falują strasznie, po przełączeniu na gaz nie trzymają wolne wcale...
Próbowałem obeznać gaźnik na podstawie zdjęć ze strony Krzyżaka i porad naprawczych ale nic z tego nie wyszło...
Mechanik poradził mi, żeby zająć się stabilizatorem ciśnienia benzyny, potem próbować z gazem, ale nie mam zielonego pojęcia, co to stabilizator i gdzie jest...podobno mam silnik w wersji 4G37 (takie oznaczenie mam na tabliczce znamionowej), wysyłam 3 fotki gaźnika z głośnym wołaniem o pomoc...gdzie znajdę stabilizator ciśnienia i czy ab to na pewno on powoduje problemy z regulacją wolnych obrotów ??? gdzie ja mam przepustnicę żeby ją wyczyścić ?????? :) )))

http://www.voila.pl/197/q7ie2/?3
http://www.voila.pl/197/q7ie2/?2
http://www.voila.pl/197/q7ie2/?1


P.s.

:) ))) Dzięki wszystkim za wczorajsze życzenia urodzinowe :) )))))
_________________
Tomek
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 09-03-2008, 21:44   

Byłeś może na regulacji gazu ?? To pierwsza rzecz którą ja zrobiłem po regeneracji reduktora.
Drugą rzeczą jest, żeby sprawdzić wszystkie podciśnienia od gaźnika - u mnie to rozwiązało problem zupełnie. Były źle podłączone i niektóre nieszczelne i miałem śmieszne falowania obrotów na gazie zawsze a na benzynie w ogóle nie miał wolnych :D chodził jakoś tylko od 1500, teraz jest git :)

Co do przepustnicy to raczej przepustnica z silników na wtryskach... Ty masz gardziel w gaźniku i na tym się to kończy, nie wiem czy jest sens czyścić, sam nie czyściłem i raczej nie radzę, bo jest możliwość zatkania kanalików. A wtedy to będzie duży problem z benzyną ;)

Co do stabilizatora ciśnienia benzyny to nic mi o nim niestety nie wiadomo, jak dla mnie to pompa paliwa wytwarza ciśnienie i tyle, a nadmiar paliwa wraca z powrotem do baku.

BTW - w ogóle chodzi na gazie ?
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Shadow_28 
Nowy Forumowicz
Galant

Auto: Galant 2.0 V6 24V 1995r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 22
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 23-03-2008, 16:46   CD...

Na regulacji gazu bylem zaraz po naprawie reduktora, mechanik powiedzial mi, że to wina gaźnika i wlaśnie tego "slawnego" stabilizatora.Nie wiem co to, pierwszy raz sie spotkalem z takim okresleniem, zastanawiam sie sam o co mu chodzilo...
Nie mam zielonego pojęcia jak sprawdzić te podciśnienia, wisi tam cala masa przewodow cienkich i wąskich, być może któryś jest nieszczelny, ale nie chcę tam grzebać, bo to żaden z polskich fiatów, a na etapie F126 i F125 kończy się moja znajomość gaźników :) ))nie moglem nigdzie znależć jakiejkolwiek instrukcji naprawy gażnika mikuni, czy czegoś w tym stylu, więc jak coś to proszę o wytyczne do naprawy gaźnika :) )) wolne na benzynie mam ale tak jakoś od 1300 wlaśnie.
Na gazie jeździ, ale przelączam się w czasie jazdy i broń boże się zatrzymywać :) )) Jeżdze raczej autostradą do pracy więc jako tako się poruszam....
_________________
Tomek
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.