  | 
               
                  Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
                   
                  
  
                  
                | 
               
 | 
             
          
         		             
	  
      
         
         |  Ogłoszenie  | 
         
        
         
 
  
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.  Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta. 
 | 
         
       
	 
	
	
	
 
	
			| 
		[E32A 1.8] Wolne obroty.... | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 Shadow_28  		  
		 
         Nowy Forumowicz Galant
  
                  Auto: Galant 2.0 V6 24V 1995r. 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 18 Cze 2007 Posty: 22 Skąd: Mysłowice 
                         | 
      
         
            
                                			    Wysłany: 09-03-2008, 16:58   [E32A 1.8] Wolne obroty....
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Jakiś czas temu wymieniałem membranki w reduktorze LPG i od chwili założenia regenerowanego reduktora zaczął się mały cyrk....
 
Nie mogę złapać obrotów na benzynie i na gazie, na benzynie falują strasznie, po przełączeniu na gaz nie trzymają wolne wcale...
 
Próbowałem obeznać gaźnik na podstawie zdjęć ze strony Krzyżaka i porad naprawczych ale nic z tego nie wyszło...
 
Mechanik poradził mi, żeby zająć się stabilizatorem ciśnienia benzyny, potem próbować z gazem, ale nie mam zielonego pojęcia, co to stabilizator i gdzie jest...podobno mam silnik w wersji 4G37 (takie oznaczenie mam na tabliczce znamionowej), wysyłam 3 fotki gaźnika z głośnym wołaniem o pomoc...gdzie znajdę stabilizator ciśnienia i czy ab to na pewno on powoduje problemy z regulacją wolnych obrotów ??? gdzie ja mam przepustnicę żeby ją wyczyścić ??????   )))
 
 
http://www.voila.pl/197/q7ie2/?3
 
http://www.voila.pl/197/q7ie2/?2
 
http://www.voila.pl/197/q7ie2/?1
 
 
 
P.s.
 
 
  ))) Dzięki wszystkim za wczorajsze życzenia urodzinowe   ))))) | 
             
						
				_________________ Tomek | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Maretzky85  		  
		 
         Mitsumaniak Mod Galant E3x
  
  
                  Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 09-03-2008, 21:44   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Byłeś może na regulacji gazu ?? To pierwsza rzecz którą ja zrobiłem po regeneracji reduktora.
 
Drugą rzeczą jest, żeby sprawdzić wszystkie podciśnienia od gaźnika - u mnie to rozwiązało problem zupełnie. Były źle podłączone i niektóre nieszczelne i miałem śmieszne falowania obrotów na gazie zawsze a na benzynie w ogóle nie miał wolnych    chodził jakoś tylko od 1500, teraz jest git   
 
 
Co do przepustnicy to raczej przepustnica z silników na wtryskach... Ty masz gardziel w gaźniku i na tym się to kończy, nie wiem czy jest sens czyścić, sam nie czyściłem i raczej nie radzę, bo jest możliwość zatkania kanalików. A wtedy to będzie duży problem z benzyną   
 
 
Co do stabilizatora ciśnienia benzyny to nic mi o nim niestety nie wiadomo, jak dla mnie to pompa paliwa wytwarza ciśnienie i tyle, a nadmiar paliwa wraca z powrotem do baku.
 
 
BTW - w ogóle chodzi na gazie ? | 
             
						
				_________________ Zawsze mogę się mylić   
 
 
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
 
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
 
 by Krzyżak
 
 
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
 
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC  Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
 
(Obecny)
 
 
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki   )
 
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Shadow_28  		  
		 
         Nowy Forumowicz Galant
  
                  Auto: Galant 2.0 V6 24V 1995r. 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 18 Cze 2007 Posty: 22 Skąd: Mysłowice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23-03-2008, 16:46   CD...
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Na regulacji gazu bylem zaraz po naprawie reduktora, mechanik powiedzial mi, że to wina gaźnika i wlaśnie tego "slawnego" stabilizatora.Nie wiem co to, pierwszy raz sie spotkalem z takim okresleniem, zastanawiam sie sam o co mu chodzilo...
 
Nie mam zielonego pojęcia jak sprawdzić te podciśnienia, wisi tam cala masa przewodow cienkich i wąskich, być może któryś jest nieszczelny, ale nie chcę tam grzebać, bo to żaden z polskich fiatów, a na etapie F126 i F125 kończy się moja znajomość gaźników   ))nie moglem nigdzie znależć jakiejkolwiek instrukcji naprawy gażnika mikuni, czy czegoś w tym stylu, więc jak coś to proszę o wytyczne do naprawy gaźnika   )) wolne na benzynie mam ale tak jakoś od 1300 wlaśnie.
 
Na gazie jeździ, ale przelączam się w czasie jazdy i broń boże się zatrzymywać   )) Jeżdze raczej autostradą do pracy więc jako tako się poruszam.... | 
             
						
				_________________ Tomek | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
       |