Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
zablokowana dźwignia reduktora
Autor Wiadomość
przemo_wl 
Forumowicz
przemo_wl

Auto: mitsubishi l200, 2007r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lut 2011
Posty: 51
Skąd: psr, wielkopolska
Wysłany: 08-08-2017, 21:44   zablokowana dźwignia reduktora

witam po długiej nieobecności
cieszę się z posiadania mojego L200 ale są też momenty załamania
tak więc dzisiaj chciałem przełączyć napęd z 2h na 4llc i niestety dźwignia reduktora zablokowała się i nie mogę jej ani cofnąć ani przerzucić dalej a z kontrolek i własnego odczucia wynika że dźwignia zablokowała się w pozycji 4h
czy miał ktoś może podobną sytuacje i mógłby podzielić się radą
z góry dzięki
 
 
drumek 
Nowy Forumowicz

Auto: szukam
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Lis 2016
Posty: 7
Skąd: Lidzbark
Wysłany: 11-08-2017, 12:10   

Miałem to samo. Wymontuj dzwignię zmiany przeloźen terenowych. Przy końcu jest zamontowana kulka metalowa. Ona pod wplywem wciskania przesuwa sie ku dołowi trzpienia i nie chwyta wybieraków. Prosta robota. Mój mechanik wcisnął na prasie kulkę tak aby trzpień głębiej wchodził w skrzynię. Mnie doradzano zakup całego trzpienia za cięźkie pieniądze. Zrób tak jak mówię i jazda. U mnie juź rok spokoju. A było to samo.
 
 
przemo_wl 
Forumowicz
przemo_wl

Auto: mitsubishi l200, 2007r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lut 2011
Posty: 51
Skąd: psr, wielkopolska
Wysłany: 12-08-2017, 09:24   

Udało się jakoś to opanować. Nie wiem co dokładnie się dzieje bo co prawda mam w jednym miejscu wyłamany kawałek plastikowej tulejki w której osadzona jest kulka dźwigni ale u mnie na razie pomogło wywalenie sprężyny podnoszącej tulejkę. Trochę teraz dźwignia jest luźna ale przełożenia wchodzą. A wcześniej ze sprężyną za każdym razem dźwignia blokowała się w położeniu 4H.
Nie polecam też wyjmować dźwigni w położeniu 4LLc, jest problem ją ponownie wcisnąć.
Pomimo to drumek dzięki za poradę.

[ Dodano: 12-08-2017, 09:26 ]
znalazłem też stary opis podobnego problemu
http://forum.mitsumaniaki...c.php?p=1423610
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.