 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
zablokowana dźwignia reduktora |
Autor |
Wiadomość |
przemo_wl
Forumowicz przemo_wl
Auto: mitsubishi l200, 2007r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2011 Posty: 51 Skąd: psr, wielkopolska
|
Wysłany: 08-08-2017, 21:44 zablokowana dźwignia reduktora
|
|
|
witam po długiej nieobecności
cieszę się z posiadania mojego L200 ale są też momenty załamania
tak więc dzisiaj chciałem przełączyć napęd z 2h na 4llc i niestety dźwignia reduktora zablokowała się i nie mogę jej ani cofnąć ani przerzucić dalej a z kontrolek i własnego odczucia wynika że dźwignia zablokowała się w pozycji 4h
czy miał ktoś może podobną sytuacje i mógłby podzielić się radą
z góry dzięki |
|
|
|
 |
drumek
Nowy Forumowicz
Auto: szukam
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Lis 2016 Posty: 7 Skąd: Lidzbark
|
Wysłany: 11-08-2017, 12:10
|
|
|
Miałem to samo. Wymontuj dzwignię zmiany przeloźen terenowych. Przy końcu jest zamontowana kulka metalowa. Ona pod wplywem wciskania przesuwa sie ku dołowi trzpienia i nie chwyta wybieraków. Prosta robota. Mój mechanik wcisnął na prasie kulkę tak aby trzpień głębiej wchodził w skrzynię. Mnie doradzano zakup całego trzpienia za cięźkie pieniądze. Zrób tak jak mówię i jazda. U mnie juź rok spokoju. A było to samo. |
|
|
|
 |
przemo_wl
Forumowicz przemo_wl
Auto: mitsubishi l200, 2007r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2011 Posty: 51 Skąd: psr, wielkopolska
|
Wysłany: 12-08-2017, 09:24
|
|
|
Udało się jakoś to opanować. Nie wiem co dokładnie się dzieje bo co prawda mam w jednym miejscu wyłamany kawałek plastikowej tulejki w której osadzona jest kulka dźwigni ale u mnie na razie pomogło wywalenie sprężyny podnoszącej tulejkę. Trochę teraz dźwignia jest luźna ale przełożenia wchodzą. A wcześniej ze sprężyną za każdym razem dźwignia blokowała się w położeniu 4H.
Nie polecam też wyjmować dźwigni w położeniu 4LLc, jest problem ją ponownie wcisnąć.
Pomimo to drumek dzięki za poradę.
[ Dodano: 12-08-2017, 09:26 ]
znalazłem też stary opis podobnego problemu
http://forum.mitsumaniaki...c.php?p=1423610 |
|
|
|
 |
|
|