 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
głowiczka pompy wtryskowej |
Autor |
Wiadomość |
Toni997 [Usunięty]
|
Wysłany: 20-03-2008, 13:12 głowiczka pompy wtryskowej
|
|
|
Witam wszystkich ! Ostatnio pojawił się w mojej Cari 1,9 TD problem z falowaniem obrotów na biegu jałowym. Falowanie pojawia sie po rozgrzaniu silnika. Z tego co sie dowiedziałem to przyczyna może być padająca głowiczka ( nastawnik) pompy wtryskowej. Mam pytanie czy ktoś przerabiał ten problem, jaki jest koszt naprawy, regeneracji itp. z góry dzieki za pomoc ! |
|
|
|
 |
kielurkk
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1,9TD GLX 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 17 Cze 2007 Posty: 1050 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 20-03-2008, 20:01
|
|
|
Falowanie obrotów może też powodować EGR. Możesz go zaślepić i zobaczysz czy ustanie. Najprościej to ściągnąć wężyk z niego od podciśnienia lecz jeśli zaciął się na otwartym nic nie sprawdzisz. Odkręć go i na kolektorze wydechowym zaślep otwór najlepiej zamiast podkładki lub z nią podłóż cienką blachę, niektórzy stosują blachę od puszki po piwie ale to szybko się wypala. lub wyczyść tłoczek i złóż na zamkniętym bez podłaczania podcisnienia. |
_________________ Carisma 1,9TD GLX hatchback silvermetalik
TWO BEER OR NOT TWO BEER THAT IS THE QUESTION
SHEAKESBEER
Samochód japoński tak jak Chuck Norris zapala z pół obrotu
Piszę poprawnie po polsku.
 |
|
|
|
 |
Toni997 [Usunięty]
|
Wysłany: 29-03-2008, 13:43
|
|
|
kielurkk napisał/a: | Falowanie obrotów może też powodować EGR. Możesz go zaślepić i zobaczysz czy ustanie. Najprościej to ściągnąć wężyk z niego od podciśnienia lecz jeśli zaciął się na otwartym nic nie sprawdzisz. Odkręć go i na kolektorze wydechowym zaślep otwór najlepiej zamiast podkładki lub z nią podłóż cienką blachę, niektórzy stosują blachę od puszki po piwie ale to szybko się wypala. lub wyczyść tłoczek i złóż na zamkniętym bez podłaczania podcisnienia. |
EGR zaślepiłem ale nic nie pomogło i obroty nadal falują. Dzięki mimo wszystko za zainteresowanie tematem. Teraz muszę się udać do fachowców od pompy wtryskowej bo najprawdopodobniej tam leży przyczyna tego problemu. |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 29-03-2008, 21:12
|
|
|
Zaślepienie EGR to nie jest dobry pomysł. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
carisma1 [Usunięty]
|
Wysłany: 31-03-2008, 09:20 nieszczęsnu LUCAS
|
|
|
.wiatm, ciekaw jestem co Ci powiedzą fachowcy od pomp, a spróbuj podać mu zasilanie bezpośrednio z butelki , tzn zasilanie i powrót i zobaczysz, bo jak Ci się powietrze dostaje do paliwka przez jakąś nieszczelnosć to tez będzie głupiała pompa, daj znać co i jak. |
|
|
|
 |
|
|