Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
głowiczka pompy wtryskowej
Autor Wiadomość
Toni997
[Usunięty]

Wysłany: 20-03-2008, 13:12   głowiczka pompy wtryskowej

Witam wszystkich ! Ostatnio pojawił się w mojej Cari 1,9 TD problem z falowaniem obrotów na biegu jałowym. Falowanie pojawia sie po rozgrzaniu silnika. Z tego co sie dowiedziałem to przyczyna może być padająca głowiczka ( nastawnik) pompy wtryskowej. Mam pytanie czy ktoś przerabiał ten problem, jaki jest koszt naprawy, regeneracji itp. z góry dzieki za pomoc !
 
 
kielurkk 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1,9TD GLX 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 1050
Skąd: Mielec
Wysłany: 20-03-2008, 20:01   

Falowanie obrotów może też powodować EGR. Możesz go zaślepić i zobaczysz czy ustanie. Najprościej to ściągnąć wężyk z niego od podciśnienia lecz jeśli zaciął się na otwartym nic nie sprawdzisz. Odkręć go i na kolektorze wydechowym zaślep otwór najlepiej zamiast podkładki lub z nią podłóż cienką blachę, niektórzy stosują blachę od puszki po piwie ale to szybko się wypala. lub wyczyść tłoczek i złóż na zamkniętym bez podłaczania podcisnienia.
_________________
Carisma 1,9TD GLX hatchback silvermetalik

TWO BEER OR NOT TWO BEER THAT IS THE QUESTION

SHEAKESBEER

Samochód japoński tak jak Chuck Norris zapala z pół obrotu :D

Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
Toni997
[Usunięty]

Wysłany: 29-03-2008, 13:43   

kielurkk napisał/a:
Falowanie obrotów może też powodować EGR. Możesz go zaślepić i zobaczysz czy ustanie. Najprościej to ściągnąć wężyk z niego od podciśnienia lecz jeśli zaciął się na otwartym nic nie sprawdzisz. Odkręć go i na kolektorze wydechowym zaślep otwór najlepiej zamiast podkładki lub z nią podłóż cienką blachę, niektórzy stosują blachę od puszki po piwie ale to szybko się wypala. lub wyczyść tłoczek i złóż na zamkniętym bez podłaczania podcisnienia.



EGR zaślepiłem ale nic nie pomogło i obroty nadal falują. Dzięki mimo wszystko za zainteresowanie tematem. Teraz muszę się udać do fachowców od pompy wtryskowej bo najprawdopodobniej tam leży przyczyna tego problemu.
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 29-03-2008, 21:12   

Zaślepienie EGR to nie jest dobry pomysł.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
carisma1
[Usunięty]

Wysłany: 31-03-2008, 09:20   nieszczęsnu LUCAS

.wiatm, ciekaw jestem co Ci powiedzą fachowcy od pomp, a spróbuj podać mu zasilanie bezpośrednio z butelki , tzn zasilanie i powrót i zobaczysz, bo jak Ci się powietrze dostaje do paliwka przez jakąś nieszczelnosć to tez będzie głupiała pompa, daj znać co i jak.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.