Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pedadał hamulca
Autor Wiadomość
pawlaczz
[Usunięty]

Wysłany: 31-01-2008, 18:30   Pedadał hamulca

Witam
Czy ktoś mi powie jak wysoko powinien stać pedał hamulca(MSR),jaki powinien być luz.Gorące koła (łożyska)kół przednich,czy wina leży po stronie hamulców??
Teraz pedał stoi wysoko,luzu ok.2-3cm.
Pozdrawiam mitsumaniaków
Jurek
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11196
Skąd: Radomsko
Wysłany: 01-02-2008, 22:12   

Zapieczone tłoczki .Poszukaj postu bo gdzieś to było opisane.
 
 
 
pawlaczz
[Usunięty]

Wysłany: 16-03-2008, 18:49   hamulce-mitsubishi space runner

Witam.
Tak to prawda zapieczone tłoczki,brak klocków z tyłu.Hamulce totalna klapa.Zrobione wszystkie,ale mam brak ABS-u.Dzięki za wskazówki!!






jacek11 napisał/a:
Zapieczone tłoczki .Poszukaj postu bo gdzieś to było opisane.
 
 
jarekw
[Usunięty]

Wysłany: 23-03-2008, 17:41   

Mam nietypowe pytanie pod względem wspomagania hamulca podczas zwykłej jazdy moim misiem space star 1999r 1.8 gdi jest OK ale jak chcę kogoś szybko wyprzedzić po prostu szybka jazda i hamowanie to brak wspomagania ale jak przejadę chwilkę spokojnie to OK wszystko działa słyszałem że to może być coś od podciśnienia proszę odpiszcie .
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 23-03-2008, 19:23   

jarekw napisał/a:
to może być coś od podciśnienia

Poszukaj czy przewod podcisnienia nie jest gdzies uszkodzony, albo padlo ci serwo i w sumie tylko to moglo pasc.
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11196
Skąd: Radomsko
Wysłany: 23-03-2008, 19:24   

Po czym wnioskujesz że nie ma wspomagania?Może po prostu są nierówne tarcze i przy hamowaniu z większych prędkości ma problem.Trzeba by sprawdzić grubość klocków.Jeżeli są cienkie,szybko się nagrzewają i hamowanie jest mniej skuteczne .
 
 
 
pawlaczz
[Usunięty]

Wysłany: 24-03-2008, 17:04   Hamaulce

Witam
Ja też miałem problem z hamulcami.Co zrobiłem? pojechałem do mechanika od hamulców.Wymienił klocki,wyczyścił tłoczki,zeszlifował tarcze,we wszystkich kołach.
Sprawdził ile wody jest w płynie hamulcowym,było 3% norma do2% i należy płyn wymienić co też uczyniłem.Moim zdaniem sprawdż klocki,tarcze,ilość wody w płynie.
Może wystarczy wymienić płyn hamulcowy DOT-4,możliwe że masz inny płyn hamulcowy np.DOT-3.Obecnie jest już w sprzedaży DOT-5 jest on wysoką temperaturę-jaką nie pamiętam.Ja wlałem DOT-4.Pojawił się następny problem brak ABS-u,świeci się kontrolka.










jacek11 napisał/a:
Po czym wnioskujesz że nie ma wspomagania?Może po prostu są nierówne tarcze i przy hamowaniu z większych prędkości ma problem.Trzeba by sprawdzić grubość klocków.Jeżeli są cienkie,szybko się nagrzewają i hamowanie jest mniej skuteczne .
 
 
jarekw
[Usunięty]

Wysłany: 25-03-2008, 08:23   

Brak wspomagania nie jest uzależnione od prędkości po prostu jadąc spokojnie nawet i 120/h i hamowaniu hamulec jest KO dzieje się tylko wtedy gdy nawet po prze gazowaniu parę razy( wprowadzeniu na wyższe obroty ) wtedy ginie wspomaganie to nie jest uzależnione od szybkiej jazdy tylko jakby nagłych wyższych obrotów silnika ,to jest dla mnie bardzo dziwne i jak można sprawdzić podciśnienie i czy ono może być odpowiedzialne za brak wspomagania przy wyższych obrotach silnika wtedy powinno bardziej chyba wyrabiać
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11196
Skąd: Radomsko
Wysłany: 25-03-2008, 09:35   

Długo masz tą brykę?Miałeś tak od początku,czy popsuło się po prostu?
Czy na przewodzie łączącym serwo z kolektorem jest zaworek?
Jeśli tak zacząłbym właśnie tam.
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 25-03-2008, 15:14   

Masz dobrze naciągnięty pasek napędzający pompę wspomagania?
 
 
jarekw
[Usunięty]

Wysłany: 26-03-2008, 17:55   

Sprawdziłem podciśnienie wg poniższych zaleceń:
I
1. Odpal silnik na 1-2 minuty.
cns80 11:44:41
2. Zgaś silnik i wciśnij hamulec.
3. Jeśli pedał wpada najpierw głęboko, a później coraz płyciej to jest OK, a jeśli nie to serwo może być uszkodzone.
Część II
1. Uruchom silnik na 1-2 minuty, a potem zgaś.
2. Na zgaszonym silniku ponaciskaj kilka-kilkanaście razy pedał.
3. Teraz naciśnij pedał i trzymając go odpal silnik.
4. Jeśłi pedał gładko opada w dół jest OK, a jeśli się nie zmienia to serwo może być uszkodzone
Część III
1. Gdy silnik pracuje naciśnij pedał i trzymając go zgaś silnik.
2. Trzymaj pedał wciśnięty przez ok. 30 sekund.
3. Jeśli pedał nie zmienia położenia to jest OK, a jeśli zmienia swoje położenie to serwo może być uszkodzone.

Wszystkie testy przeszedł OK pozostała sprawa czujnika, który odpiąłem i na odpiętym czujniku problem nadal występował. Czy on nie jest odpowiedzialny za utrzymanie podciśnienia??
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.