Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
dolot w sigmie
Autor Wiadomość
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 05-04-2008, 22:28   dolot w sigmie

witam ...otóż chciałbym kupić jakiś profesjonalny dolot do sigmy 24V ,teraz pytanie czy od 3000GT będzie pasował? (znalazłem za ok.400 setki )chciałbym wymienić filtr na stożek najlepiej jakieś 2 ,rury ,kolanka - czy przepływka zostaje stara ,czy ją sie usuwa ? czy na nasze 200 koni /nędzne :biggrin: / coś się by znalazło aby moment się zwiększył ? co zrobić by masa powietrza doprowadonego była właściwa - by nie było spalania stukowego albo nie zalewało silnika ?na te i inne odpowiedzi na moje chore pytania czekam ...pozdro :doubt:
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 06-04-2008, 20:08   

Hmmm a moze po prostu iść na całość - dorwać jakiś uturbiony silnik z 3000gt - wiem ze to juz grubsza kasa ale masz wtedy 320 koni i 427 momentu (juz od 2500). Przełożyć - wtedy byś miał czym jeździć :-)
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 07-04-2008, 14:14   

wiem ale powyżej 250 KM na przedniej osi to przesada bo i tak nie można będzie przenieść tego na asfalt :rolleyes:czytałem że moment można troszkę podnieść przez dolot
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 07-04-2008, 14:19   

eeee tam, Cadillac STS ma okolo 300 koni fabrycznie na przedniej osi :-) .
Tak serio to chyba niewiele zdziałasz, jeśli będą jakiekolwiek zyski to pewnie tak małe że nawet nieodczuwalne, a na pewno znacznie niższe niż wydatki które poniesiesz. Ewentualnie można pomyśleć (tu juz piszę całkiem serio) o doładowaniu mechanicznym - kompresorze - chyba najprosciej i najwiekszy przyrost mocy i momentu w stosunku do poniesionych nakładów , czytałem na aussiemagna(.com) o tym, kilku gosci włożyło kompresor do swoich aut takie doładowanie (12 -zaworowej Magny bo tam tylko ten silnik mieli)
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 07-04-2008, 21:30   

wiem że ten dolot od filtra do przepustnicy to ok 7KM jak wszystko jest tip - top podłączone ? kompresor na 24 zaworki? wolałbym już za 5koła włożyć biturbo od GT.ale na razie mam inne wydatki - mieszkanie/remont kap.
p.s ale efekt po podniesieniu machy jest piekielny ........taki niklowany dolot.
ciekawe czy dużo roboty aby założyc takie turbo na nasze motorki wolnossące? co tam trzeba zmienić? dobrze by było mieć dwa rys.poglądowe -doładowanego i nie
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.