dolot w sigmie |
Autor |
Wiadomość |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 05-04-2008, 22:28 dolot w sigmie
|
|
|
witam ...otóż chciałbym kupić jakiś profesjonalny dolot do sigmy 24V ,teraz pytanie czy od 3000GT będzie pasował? (znalazłem za ok.400 setki )chciałbym wymienić filtr na stożek najlepiej jakieś 2 ,rury ,kolanka - czy przepływka zostaje stara ,czy ją sie usuwa ? czy na nasze 200 koni /nędzne / coś się by znalazło aby moment się zwiększył ? co zrobić by masa powietrza doprowadonego była właściwa - by nie było spalania stukowego albo nie zalewało silnika ?na te i inne odpowiedzi na moje chore pytania czekam ...pozdro |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 06-04-2008, 20:08
|
|
|
Hmmm a moze po prostu iść na całość - dorwać jakiś uturbiony silnik z 3000gt - wiem ze to juz grubsza kasa ale masz wtedy 320 koni i 427 momentu (juz od 2500). Przełożyć - wtedy byś miał czym jeździć |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 07-04-2008, 14:14
|
|
|
wiem ale powyżej 250 KM na przedniej osi to przesada bo i tak nie można będzie przenieść tego na asfalt :rolleyes:czytałem że moment można troszkę podnieść przez dolot |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 07-04-2008, 14:19
|
|
|
eeee tam, Cadillac STS ma okolo 300 koni fabrycznie na przedniej osi .
Tak serio to chyba niewiele zdziałasz, jeśli będą jakiekolwiek zyski to pewnie tak małe że nawet nieodczuwalne, a na pewno znacznie niższe niż wydatki które poniesiesz. Ewentualnie można pomyśleć (tu juz piszę całkiem serio) o doładowaniu mechanicznym - kompresorze - chyba najprosciej i najwiekszy przyrost mocy i momentu w stosunku do poniesionych nakładów , czytałem na aussiemagna(.com) o tym, kilku gosci włożyło kompresor do swoich aut takie doładowanie (12 -zaworowej Magny bo tam tylko ten silnik mieli) |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 07-04-2008, 21:30
|
|
|
wiem że ten dolot od filtra do przepustnicy to ok 7KM jak wszystko jest tip - top podłączone ? kompresor na 24 zaworki? wolałbym już za 5koła włożyć biturbo od GT.ale na razie mam inne wydatki - mieszkanie/remont kap.
p.s ale efekt po podniesieniu machy jest piekielny ........taki niklowany dolot.
ciekawe czy dużo roboty aby założyc takie turbo na nasze motorki wolnossące? co tam trzeba zmienić? dobrze by było mieć dwa rys.poglądowe -doładowanego i nie |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
|