WYMIENIONE POPYCHACZE I NIC DALEJ KLEPIE |
Autor |
Wiadomość |
TRUTIL CARI GDI
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lis 2007 Posty: 179 Skąd: Łagiewniki
|
Wysłany: 14-03-2008, 19:19 WYMIENIONE POPYCHACZE I NIC DALEJ KLEPIE
|
|
|
Witam postanowiłem oddać samochód na warsztat. Chciałem mieć pewność ze to nie sworzeń tłoka tak jak mnie postraszył servis ze wal wyskoczy bokiem, okazało sie ze 8 popychaczy nie trzyma i są do nieczego postanowiłem wymienić 16 bo pomyslałem wymienie 8 a za miesiac przyjade wymienic kolejne 8 bo znowu sie ktorys odezwie. Panowie zalozone nowe 16 sztuk silnik poskladany odpalam jest to samo mechanik ktory robił mi silnik powiedział ze przy skladaniu podejrzana byla jedna dzwigienka z rolka ktora trzyma popychacz. Postanowil poskladac silnik z tego wzgledu ze nowy popychacz moze zniweluje ten luz nie dalo to nic cari dalej klepie. A najlepsze jest to ze po wymianie 16 sztuk jest ten sam dzwiek nic ciszej mechanik mowi ze to ta dzwigienka ale jedna robilaby taki chalas jak przed wymiana POMOCY:((((( |
_________________ Trutil |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24319 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 14-03-2008, 19:26
|
|
|
mechanik skladal popychacze na sucho? - jesli tak, to juz mozesz je wyrzucic niestety
przed zlozeniem zalewa sie je ON i odpowietrza
jesli jednak wymiana przeprowadzona prawidlowo, to raczej bedzie cos innego stukac (trudno to zdiagnozowac przez neta) |
|
|
|
 |
TRUTIL CARI GDI
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lis 2007 Posty: 179 Skąd: Łagiewniki
|
Wysłany: 14-03-2008, 19:32
|
|
|
powiem ci ze nie wiem jak to skladal i nie wiem w jaki sposob mu to teraz udowodnie ze zrobil to zle a 16sztuk to jest 800zl jak mam je wyrzucic |
_________________ Trutil |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24319 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 14-03-2008, 19:36
|
|
|
nie no - zart oczywiscie z tym wyrzuceniem (semantyczne naduzycie - mialem na mysli, ze skladane na sucho sa juz zniszczone)
po prostu popros faceta, zeby dokladnie opisal jak to zrobil - jak chcesz, to nagrywaj na dyktafon
dodatkowo w tej cenie to pewnie nie byly oryginaly, wiec mysle, ze moga jeszcze szybciej sie zuzyc niz poprzednio zamontowane |
|
|
|
 |
TRUTIL CARI GDI
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lis 2007 Posty: 179 Skąd: Łagiewniki
|
Wysłany: 14-03-2008, 19:39
|
|
|
jutro zadzwonie i sie zapytam jak to skladal on twierdzi ze nie trzyma jedna dzwigienka popychacza bo jak skladal to miala luz. Oryginaly to nie sa japanez mial po 43zl za szt ja musialem miac na szybko i placilem 48za szt. |
_________________ Trutil |
|
|
|
 |
Moomin
Mitsumaniak

Auto: Ford Focus 1.6 115KM, 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 1205 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 14-03-2008, 19:49
|
|
|
Niewesoło. Czy po dodaniu gazu dźwięk nie znika? |
|
|
|
 |
TRUTIL CARI GDI
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lis 2007 Posty: 179 Skąd: Łagiewniki
|
Wysłany: 14-03-2008, 19:50
|
|
|
przy wejsciu na obroty jest cichutko tak przed 2tys. jest cicho jak tylko zejdzie z obrotow jest to samo co przed wymiana |
_________________ Trutil |
|
|
|
 |
Moomin
Mitsumaniak

Auto: Ford Focus 1.6 115KM, 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 1205 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 14-03-2008, 19:53
|
|
|
TRUTIL CARI GDI napisał/a: | przy wejsciu na obroty jest cichutko tak przed 2tys. jest cicho jak tylko zejdzie z obrotow jest to samo co przed wymiana |
U mnie podobnie, z tym, że po wymianie popychaczy dużo ciszej. Tak sobie myślę, że sworzeń tłoka to by chyba walił cały czas bez względu na obroty. |
|
|
|
 |
TRUTIL CARI GDI
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lis 2007 Posty: 179 Skąd: Łagiewniki
|
Wysłany: 14-03-2008, 19:56
|
|
|
wspominalem o tym kolesiowi mowi ze to calkiem inne objawy sa ze to nie sworzen tloka. Jak pokazywał mi moje zuzyte popychacze ewidentnie 8 nie trzymalo wogole wymienilem 16 znaczy on i jest to samo zamowilem dzwigienke z rolka ktora trzyma popychacz on twierdzi ze to ona.
Czy ktos ma do sprzedania dzwigienke zaworowa z rolka do carismy GDI?? |
_________________ Trutil |
|
|
|
 |
pawelbubu [Usunięty]
|
Wysłany: 02-04-2008, 17:30
|
|
|
Cytat: | wspominalem o tym kolesiowi mowi ze to calkiem inne objawy sa ze to nie sworzen tloka. Jak pokazywał mi moje zuzyte popychacze ewidentnie 8 nie trzymalo wogole wymienilem 16 znaczy on i jest to samo zamowilem dzwigienke z rolka ktora trzyma popychacz on twierdzi ze to ona.
Czy ktos ma do sprzedania dzwigienke zaworowa z rolka do carismy GDI?? |
Cześć,
ja wymieniałem sam popychacze... tylko na używane z głowicy Moomin (tzn z głowicy którą sprzedałem później Moominowi) i wszystkie popychacze wymieniłem razem z krzywkami...
Przed wymianą dokładnie je wymyłem i napełniłem olejejm... tzn. wziąłem pompkę do kół samochodowych, taką starą napełniłem ją olejem, podłączyłem wężyk do główki popychacza i tak kilka razy pompowałem olej x 16 oczywiście... Ogólnie z tego co zuważyłem;
duży wpływ na granie tych popychaczy ma;
- popychacz - zabrudzony, nie końecznie popsuty
- krzywka - gdy ma główkę zjechaną może przepuszczać olej, bo pomiędzy krzywką a popychaczem też tworzy się ciśnienie oleju...
- wałki rozrządu - ale to można oczywiście odczuć również po osiągach samochodu (znaczy słabsze)
- gniazda popychaczy w głowicy... jak nowy popychacz chodzi za luźno, wtedy ciśnienie również będzie szło bokiem...
mam nadzieje że przybliżyłem niektórym nieszczęsne popychacze w GDI
pozdrawiam,
Paweł
[ Dodano: 02-04-2008, 17:32 ]
acha razem z głowicą Moominowi sprzedałem 16 takich krzywek z rolkami, spytaj go.
pozdr
Paweł |
|
|
|
 |
|