 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CA1A] nagłe otwieranie przepustnicy wideo |
Autor |
Wiadomość |
maroch
Mitsumaniak maroch
Auto: Galant 2.5 swap
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Lip 2008 Posty: 142 Skąd: Rozprza
|
Wysłany: 23-03-2009, 10:56 [CA1A] nagłe otwieranie przepustnicy wideo
|
|
|
samochód zagazowany, ale na czas zdemontowany z dolotu, problem polega na tym, że przy nagłym otwieraniu przepustnicy słychać bardzo dziwny dźwięk wydobywający się z rury dolotowej, jak i z filtrem i bez, co to jest i czemu tak ? na gazie po odpaleniu przez jakąś chwile silnik dziwnie się zachowuje, jakby na powietrzu jeździł, mija ok. 3 min spoko, gasisz odpalasz to samo, co to ?
świece ngk 10000km
kable nowe
kopułka i palec przeczyszczone
lambda - kumpel wymieniał w CJO wziąłem jego starą, kiedy ta sonda jest podgrzewana ? moja wskazywała cały czas ubogą mieszankę,
jest na pewno słabszy POMOCY !
niżej wideo
http://www.youtube.com/watch?v=zs_EjJWl0cY |
|
|
|
 |
kamil892411
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Colt GLXi 1.3 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 56 Skąd: Torun
|
Wysłany: 25-03-2009, 16:19
|
|
|
tez mam taki sam dzwiek z 1 str fajnie to brzmi ...ale jaka jest przyczyna :/, i wlasnie tez jest slabszy. okolo tydzien temu wyjezdzajac z uliczki troche wcisnalem colcikowi i na 1 kolo 5 moze 6 tys obrotow gwaltownie spadly obroty i niewiem co sie stalo a jak puscilem gaz i znowu przycisnalem ale lzej to bylo wszystko ok... i prawdopodobnie od tamtego czasu silnik chodzil troche dziwnie tzn taki dzwiek wydawaj jak by stukanie ale to nie jest raczej dzwiek metaliczny...i dzis to samo chcialem wcisnac troche a on tak jak by sie zablokowal na chwile i znowu normalnie... |
|
|
|
 |
maroch
Mitsumaniak maroch
Auto: Galant 2.5 swap
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Lip 2008 Posty: 142 Skąd: Rozprza
|
|
|
|
 |
oko_81
Mitsumaniak

Auto: Colt 4G13 1995
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 10 Gru 2005 Posty: 83 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 25-03-2009, 17:27
|
|
|
Ja miałem podobne objawy przy uszkodzonej cewce zapłonowej.
Ryczał z okolic filtra powietrza i przy gwałtownym dodawaniu gazu.
No i opornie wkręcał sie na obroty przy przegazowywaniu pow. 3 tys.
Natomiast jeśli powoli dodawałem gazu to jako tako wkręcał sie na obroty. |
_________________
 |
|
|
|
 |
l_i_p_a
Mitsumaniak

Auto: Colt CAO 1.3 12V 94r swap 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2009 Posty: 93 Skąd: Płock/Warszawa
|
Wysłany: 25-03-2009, 18:31
|
|
|
może wyregulowanie zaworów pomóc.na filmiku słychać że ostro klepią, ja też tak miałem i po wyregulowaniu zaworów jest lepiej.mogę się mylić. a dźwięk to musi taki być to jest mitsubishi:)ja mam szczelny dolot CAI i też jest taki dźwięk na sportowym filtrze.
Na 90% obstawiam że po wyregulowaniu zaworów będzie o niebo lepiej. masz pewnie teraz ustawione na jakieś 0.40 mm.poznaje po dźwięku |
_________________
Made in Japan
 |
|
|
|
 |
maroch
Mitsumaniak maroch
Auto: Galant 2.5 swap
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Lip 2008 Posty: 142 Skąd: Rozprza
|
Wysłany: 25-03-2009, 20:03
|
|
|
no dźwięk jak wiadomo nagrywany telefonem więc stracił bas, sprawdzę ciśnienie wyreguluje zawory zobaczymy |
|
|
|
 |
l_i_p_a
Mitsumaniak

Auto: Colt CAO 1.3 12V 94r swap 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2009 Posty: 93 Skąd: Płock/Warszawa
|
Wysłany: 01-04-2009, 12:49
|
|
|
i jak tam coś już wiadomo? |
_________________
Made in Japan
 |
|
|
|
 |
maroch
Mitsumaniak maroch
Auto: Galant 2.5 swap
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Lip 2008 Posty: 142 Skąd: Rozprza
|
Wysłany: 01-04-2009, 13:07
|
|
|
była sobota co znalazłem:
sonda lambda robi co chce i jak chce, nie rozumiem
ciśnienie na zaworach 12, 12, 12, 10,5, czyli mieści się w granicach
świece w super stanie, przerwa 0,8
dokręcone luzy, już tak nie klepie
ale jak ustawiłem palec na zapłonie na pierwszy cylinder, luzy na zaworach miałem, tłok w górze, nie zgadzało mi się wcięcie w kole od paska rozrządu z literą T, dokładnie wyprzedzało o jakieś 4 cm, przesunięty pasek ?
co do gazu to to jest to spowodowany tym że krokowy jest zawsze domykany, możliwe, że komp od gazu uszkodzony, jeszcze sprawdzę, jak nie to wsadzam śrubę robiąc 1 generację z 2 |
|
|
|
 |
|
|