 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Czy to sprzęgło??? |
Autor |
Wiadomość |
stag [Usunięty]
|
Wysłany: 31-03-2008, 18:07 Czy to sprzęgło???
|
|
|
Witam!
No i stało się. Mój MSS odmówił posłuszenstwa. Dokładnie to tak: podczas cofania coś walnęło w silniku (małe puk) i teraz nie ma przekazywania napędu na koła. Silnik ładnie pracuje, mogę zmieniać przełożenia, ale także przy nie wciśniętej dźwigni sprzęgła, bez żadnych zgrzytów!?
Ale oczywiscie auto stoi.
Może ktoś mi podpowie, czy to sprzegło walnęło, może skrzynia, a może zupełnie coś innego ... |
|
|
|
 |
rafaelcorp [Usunięty]
|
Wysłany: 01-04-2008, 08:47
|
|
|
A jakie miałeś objawy przed tym" stukiem-pukiem"
Czy samochód miał jakieś problemy z jazdą tzn. czy zwalniał na wzniesieniach czy biegi ciężko wchodziły?Bo całkiem mozliwe ze jest to drązek (wodzik )dzwigni zmiany biegów. |
|
|
|
 |
stag [Usunięty]
|
Wysłany: 02-04-2008, 08:02
|
|
|
Właściwie nie zauwazyłem żadnych objawów poza jakby okresowym chrobotaniem gdzieś w układzie jezdnym. Niestety zbagatelizowałem to.
Po sprawdzeniu na kanale okazało się, że prawa półoś "fruwa" luźno w przegubie. Po demontażu zwrotnicy i wyjeciu przegubu widać, że jest on w dobrym stanie, natomiast sama oś wysunęła się z niego - brak pierścienia zabezpieczajacego na wieloklinie.
Ale gdzie on się podział???
Więc na razie mam kupić komplet naprawczy: guma ochronna, smar, pierścień zabezpieczajacy - ok. 37 zł i zobaczymy co dalej.
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
rafaelcorp [Usunięty]
|
Wysłany: 02-04-2008, 08:22
|
|
|
no to mysle ze sprawa jest jasna -Przeguby
Tak czasami jest ze guma chroniąca przegub się rozpadnie albo się zesunie no i cały syf leci do środka. To chrupnięcie było oznaką przeskakiwania na zębach w środku przegubu. |
|
|
|
 |
|
|