Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Pajero] Paliwowy układ zasilania Mitsubischi Pajero 2,8 TD
Autor Wiadomość
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 26-03-2008, 12:57   [Pajero] Paliwowy układ zasilania Mitsubischi Pajero 2,8 TD

Witam Wszystkich.Jestem Tu nowy i proszę o pomoc.Nie jestem mechanikiem samochodowym ale wiem do czego służą niektóre narzędzia :lol: mam taki problem: przy ostatniej wymianie klocków hamulcowych mechanicy stwierdzili wyciek paliwa ze skorodowanego przewodu paliwowego.Wymienili klocki,skorodowany przewód zastąpili gumowym przewodem i.... i się zaczeło :-X rano zapala bez problemu,po przejechaniu odcinka około 100-150 m silnik krztusi się,gaśnie.Oznaki raczej typowe dla zapowietrzonego układu paliwowego.Jak już zapali to znowu 100-150m i gaśnie i tak parę razy aż w końcu się udaje i mogę jechać i nie ma kłopotów przez cały dzień aż do następnego ranka.W okolicach baku jest zainstalowana pompka paliwowa wstępnego pompowania-czy jest to orginał czy też jakaś przeróbka? Jaka może być inna (????) przyczyna takiego stanu.W tatrach sypie śniegiem->to informacja dla narciarzy.Serdecznie pozdrawiam :?
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 26-03-2008, 15:30   

coś, źle zrobili, 2,8 TD nie ma wstępnej pompy w zbiorniku. jeśli przewód w miejscu łącznia jest szczelny o powinno być ok, ale może spróbuj pod pompować pompką ręczną pod maska.
Może się okazać, że jest jeszcze gdzieś przerdzewiały przewód paliwowy, najczęściej jest pordzewiały odcinek tuż przy wyjściu ze zbiornika.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 26-03-2008, 19:33   

Dzięki za info.Jutro będą zdejmować zbiornik-w innym warsztacie.Odnośnie pompki pod maską, to okazało się że mam założony jakiś inny filtr bez pompki :roll: Mam jeszcze jedno pytanie jadąc drogą przednie zawieszenie wydaje dźwięki podobne do takich jak wóz konny,coś skrzeczy (??) Nawet jak się zatrzymam to jest taki dźwięk jak by odpuszczania "skrzeku" po chwili jest cisza. Na na dziś wystarczy moich pytań.Jak się uporam z układem paliwowym będę miał następne pytanie dotyczące tajemniczego przełącznika przy drążku zmiany biegów=> automat.Serdecznie pozdrawiam w Zakopanym regularna zima,a podobno mamy już wiosnę :lol:
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-03-2008, 09:32   

jawaldek napisał/a:
Jak się uporam z układem paliwowym będę miał następne pytanie dotyczące tajemniczego przełącznika przy drążku zmiany biegów=> automat.
A co jest obok przelacznika napisane?
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
Videlec
[Usunięty]

Wysłany: 27-03-2008, 09:51   

Gene napisał/a:
A co jest obok przelacznika napisane?


pewnie a/t mode :D
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 27-03-2008, 09:52   

może wisko jest popsute i po wyłączeniu silnika obraca się przez chwilę?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-03-2008, 10:32   

Videlec napisał/a:
pewnie a/t mode :D
pewnie tak ale slyszalem jeszcze (sam nie widzialem) o przelaczniku over drive taki nadbieg do smigania po autostradzie
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 27-03-2008, 10:48   

pewnie a/t mode :D Witam :) I tu masz rację-jasnowidz jaki czy co??? :mrgreen: Do czego służy i kiedy się go używa?? Zbyszekm2 co to znaczy "WISKO" Autko mam od kilku miesięcy i nie wszystko jeszcze kumam. A propo kumania--czy wiecie jak wygląda pozycja na żabę????? On leży Ona stoi Jemu stoi a Ona nie kuma :lol: i druga wersja Ona leży On stoi Jemu leży a Ona rechocze :lol:
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
Videlec
[Usunięty]

Wysłany: 27-03-2008, 10:50   

a jest taki, znajduje sie na selektorze pod przyciskiem sluzącym do zwalniania dzwigni np z pozycji parking. Over drive sluzy do wlączenia\wyłączenia tzw. nadbiegu. Przy wyłączonym na tablicy zapala sie kontrolka "OD Off"

masz tu linka do opisu at mode: http://automat.com.pl/archiwum/index.html

prawa kolumna, siódma linijka od dołu: Przełącznik A/T MODE w Mitsubishi Sigma
Ostatnio zmieniony przez Videlec 27-03-2008, 11:01, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-03-2008, 10:53   

tu masz o A/T mode http://www.mitsubishi-gra...pic.php?t=20238
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 27-03-2008, 11:22   

:lol: :lol: :lol: :lol: teraz to już wiem (A/T).Dzięki,dzięki,dzięki :lol: :lol: A podpowiecie mi co zrobić z tym skrzeczeniem, jak wóz drabiniasty,w przednim zawieszeniu. Słyszałem taką opinię że trzeba wkręcić kalamitki do smarowania w jakieś (??) przeguby i przód przestanie wydawać dziwne dźwięki. Prawda li to ???
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-03-2008, 11:45   

jawaldek, tu jest caly czas ten sam problem. Nie widzac i nie slyszac co sie dzieje troche ciezko wyrokowac o takiej dzwiekowej usterce. Mi czasem tez cos popiskuje szczegolnie w suche dni. Wszystko co mozna bylo to meches posmarowal. Tylko u mnie pojawia sie to przy niewielkich wybojach ( studzienka, dziura w asfalcie, korzen czy koleina) jak buda lekko skacze i zawiecha musi wybrac ta nierownosc.
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-03-2008, 12:00   

jawaldek napisał/a:
Zbyszekm2 co to znaczy "WISKO"
taa moglbys koledze wytlumaczyc a nie grypsem rzucac he he
wisko, wiskoza - sprzęgło wenrylatora chłodnicy zawiera olej który pod wpływem temperatury zwieksza tarcie i powoduje obracanie sie wiatraka (jak zimno to obraca sie swobodnie jak ciepło to nie)
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 27-03-2008, 12:00   

Do Gene :) No tak te dziury i wyboje.Tylko u mnie jest jeszcze jeden aspekt tego skrzeczenia-> jak zatrzymam się i wysiądę z samochodu to jest taki dźwięk odpuszczania trwa to kilka sekund-może autko cieszy się że grubas wysiadł z samochodu :lol: :lol:
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-03-2008, 12:05   

jawaldek napisał/a:
cieszy się że grubas wysiadł z samochodu
he he amortyzatory dochodza do siebie :mrgreen: Powaznie... mysle, ze ZbyszekM2 moze miec racje.
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.