Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Korozja zbiornika paliwa w DID
Autor Wiadomość
POLO
[Usunięty]

Wysłany: 08-04-2008, 13:54   Korozja zbiornika paliwa w DID

Konkretnie przerdzewiał króciec od przewodu paliwowego(powrotnego) który łączy sie z deklem na zbiorniku paliwa efekt cieknace paliwo, zrerszta cały ten dekiel jest tak zżarty że praktycznie nie da sie go odkrecić nie urywając śrub (koszt dekla w serwisie 700 PLN) w innych sklepach nie znalazłem pozostaje używka. Cały zbiornik też pokryty jest w wielu miejscach rdzawym nalotem. W firmie z używkami powiedziano mi że zbiorniki do długiej wersji sprzedaja sie na pniu wręcz są na zamówienie. Czy ktoś z Was miał już taki problem ?? (Moja pojara tak jak widac w opisie to rocznik 2001)
 
 
exc_racing
[Usunięty]

Wysłany: 09-04-2008, 07:02   

Czy przerdzewiał Ci wlot do zbiornika ? Rurka która idzie przez nadkole ? Ja jak zobaczyłem że ta rurka jest "osłonięta" tylko takim plastikiem ale tylko tak żeby kamienie bezpośrednią w nią nie uderzały, a cały "syf" i tak sie tam dostaje i zaczyna gnić. Jak to zobaczyłem wpadłem na genialny pomysł: wszystko zapiankuję pianką montażowo-uszczelniającą :mrgreen: No i super. Jak zastygło wszytko ładnie obciąłem i zamalowałem środkiem do konserwacji. Oczywiście przewód do odpowietrznika wyprowadziłem na zewnątrz :) Zrobiłem to chyba 2 lata temu i "chyba" wszystko jest ok. Jedyny problem że tera nie mogę zobaczyć ani dostać się do rurki :?
 
 
POLO
[Usunięty]

Wysłany: 10-04-2008, 12:18   

Dokładnie łączenie rurki z deklem, faktycznie musze sprawdzić cały przewów, jednak zamist pianki w sprayu wybrałbym tą gabkowa szarą co rurki sie izoluje nie wiem jak fachowo sie nazywa mysle ze tez dobrze zabezpieczy i w razie czego można przeciąc i już mamy wglad na przewód
 
 
exc_racing
[Usunięty]

Wysłany: 10-04-2008, 22:09   

Ale mnie chodziło o szczelne uszczelnienie ten rurki nie gniła już bardziej. Najlepiej to sobie zakonserwować całe podwozie co zrobiłem ja. Kupiłem dużo puszek ze środkiem do konserwacji podwozia samochodu, wjechałem na kanał i to co mogłem to zakonserwowałem :mrgreen:

[ Dodano: 10-04-2008, 22:11 ]
I jeszcze polecam mój patent dotyczący progów. Bardzo mnie denerwowało jak zimą pod progami w zakamarkach zbierało się bardzo dużo śniegu który później spadał w garażu. Znajomy blacharz dorobił mi takie super blachy pod oryginalne zaczepy i teraz jest bajka :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.