 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Korozja zbiornika paliwa w DID |
Autor |
Wiadomość |
POLO [Usunięty]
|
Wysłany: 08-04-2008, 13:54 Korozja zbiornika paliwa w DID
|
|
|
Konkretnie przerdzewiał króciec od przewodu paliwowego(powrotnego) który łączy sie z deklem na zbiorniku paliwa efekt cieknace paliwo, zrerszta cały ten dekiel jest tak zżarty że praktycznie nie da sie go odkrecić nie urywając śrub (koszt dekla w serwisie 700 PLN) w innych sklepach nie znalazłem pozostaje używka. Cały zbiornik też pokryty jest w wielu miejscach rdzawym nalotem. W firmie z używkami powiedziano mi że zbiorniki do długiej wersji sprzedaja sie na pniu wręcz są na zamówienie. Czy ktoś z Was miał już taki problem ?? (Moja pojara tak jak widac w opisie to rocznik 2001) |
|
|
|
 |
exc_racing [Usunięty]
|
Wysłany: 09-04-2008, 07:02
|
|
|
Czy przerdzewiał Ci wlot do zbiornika ? Rurka która idzie przez nadkole ? Ja jak zobaczyłem że ta rurka jest "osłonięta" tylko takim plastikiem ale tylko tak żeby kamienie bezpośrednią w nią nie uderzały, a cały "syf" i tak sie tam dostaje i zaczyna gnić. Jak to zobaczyłem wpadłem na genialny pomysł: wszystko zapiankuję pianką montażowo-uszczelniającą No i super. Jak zastygło wszytko ładnie obciąłem i zamalowałem środkiem do konserwacji. Oczywiście przewód do odpowietrznika wyprowadziłem na zewnątrz Zrobiłem to chyba 2 lata temu i "chyba" wszystko jest ok. Jedyny problem że tera nie mogę zobaczyć ani dostać się do rurki |
|
|
|
 |
POLO [Usunięty]
|
Wysłany: 10-04-2008, 12:18
|
|
|
Dokładnie łączenie rurki z deklem, faktycznie musze sprawdzić cały przewów, jednak zamist pianki w sprayu wybrałbym tą gabkowa szarą co rurki sie izoluje nie wiem jak fachowo sie nazywa mysle ze tez dobrze zabezpieczy i w razie czego można przeciąc i już mamy wglad na przewód |
|
|
|
 |
exc_racing [Usunięty]
|
Wysłany: 10-04-2008, 22:09
|
|
|
Ale mnie chodziło o szczelne uszczelnienie ten rurki nie gniła już bardziej. Najlepiej to sobie zakonserwować całe podwozie co zrobiłem ja. Kupiłem dużo puszek ze środkiem do konserwacji podwozia samochodu, wjechałem na kanał i to co mogłem to zakonserwowałem
[ Dodano: 10-04-2008, 22:11 ]
I jeszcze polecam mój patent dotyczący progów. Bardzo mnie denerwowało jak zimą pod progami w zakamarkach zbierało się bardzo dużo śniegu który później spadał w garażu. Znajomy blacharz dorobił mi takie super blachy pod oryginalne zaczepy i teraz jest bajka |
|
|
|
 |
|
|