 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Stacyjka |
Autor |
Wiadomość |
se7en
Mitsumaniak
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 01 Kwi 2015 Posty: 619 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 01-04-2015, 20:39 Stacyjka
|
|
|
Witam wszystkich, mam Galanta przedliftowego 1990 rok 2.0 8v, mam problem z stacyjka, wyrobił sie kluzc i został dorobiony nowy, na nowym czesto stacyjka sie blokuje, na starym (fabrycznym) w ogole nie chce sie przekrecic, oczywiscie na pierwszej zapadce, czy nowy kluzc z poprawieniem przy pierwszej zapadce (mniejsze czy wieksze) rozwiaze problemy?
czy lepiej szukac dobrej stacyjki i przełozyc? czy jest to bezproblemowe? (jest immo? ) |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23636 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 01-04-2015, 21:41
|
|
|
Stacyjke powinno sie dopasowac z kluczem (nawet tym dorabianym z dopasowaniem względem zużycia), zatem najlepiej wrócić sie do ślusarza na ponowne ogarnięcie tematu |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
se7en
Mitsumaniak
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 01 Kwi 2015 Posty: 619 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 01-04-2015, 21:47
|
|
|
dzieki, zaczne od tego |
|
|
|
 |
KsiadzRobak
Forumowicz
Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Wrz 2014 Posty: 1029 Skąd: ecki
|
Wysłany: 02-04-2015, 08:32
|
|
|
Masz 2 wyjścia:
- albo dorobić klucz jeszcze raz wyraźnie mówiąc, żeby dać min. większą wysokość na wszystkich zębach (chociaż z reguły wyrabia się ten najbliżej początku stacyjki)
- albo rozłożyć stacyjkę i podpiłować zapadki - wyjmuje się bardzo łatwo: wystarczy przekręcić kluczyk na ACC i od spodu włożyć w dziurkę śrubokręt i pociągnąć za stacyjkę - ona wyjdzie w całości
potem już zobaczysz co i jak - które zapadki odstają uniemożliwiając jej kręcenie i które trzeba podpiłować (są chyba z miedzi lub mosiądzu, więc miękki materiał) |
|
|
|
 |
se7en
Mitsumaniak
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 01 Kwi 2015 Posty: 619 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 02-04-2015, 15:25
|
|
|
Witajcie, zrobilem tak pojechalem do innego speca, stwierdzil ze zle dobrany klucz (za długi) jak i materiał, zrobił nowy i chodzi jak zegarek, wielkie dzieki za pomoc
w ramach podziekowan jak ogarne auto do końca (niedawno kupilem) to wrzuce fotki do galantów |
|
|
|
 |
|
|