Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Stacyjka
Autor Wiadomość
se7en 
Mitsumaniak

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 619
Skąd: Katowice
Wysłany: 01-04-2015, 20:39   Stacyjka

Witam wszystkich, mam Galanta przedliftowego 1990 rok 2.0 8v, mam problem z stacyjka, wyrobił sie kluzc i został dorobiony nowy, na nowym czesto stacyjka sie blokuje, na starym (fabrycznym) w ogole nie chce sie przekrecic, oczywiscie na pierwszej zapadce, czy nowy kluzc z poprawieniem przy pierwszej zapadce (mniejsze czy wieksze) rozwiaze problemy?

czy lepiej szukac dobrej stacyjki i przełozyc? czy jest to bezproblemowe? (jest immo? )
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23636
Skąd: KSSE
Wysłany: 01-04-2015, 21:41   

Stacyjke powinno sie dopasowac z kluczem (nawet tym dorabianym z dopasowaniem względem zużycia), zatem najlepiej wrócić sie do ślusarza na ponowne ogarnięcie tematu
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
se7en 
Mitsumaniak

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 619
Skąd: Katowice
Wysłany: 01-04-2015, 21:47   

dzieki, zaczne od tego :)
 
 
KsiadzRobak 
Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Wrz 2014
Posty: 1029
Skąd: ecki
Wysłany: 02-04-2015, 08:32   

Masz 2 wyjścia:
- albo dorobić klucz jeszcze raz wyraźnie mówiąc, żeby dać min. większą wysokość na wszystkich zębach (chociaż z reguły wyrabia się ten najbliżej początku stacyjki)
- albo rozłożyć stacyjkę i podpiłować zapadki - wyjmuje się bardzo łatwo: wystarczy przekręcić kluczyk na ACC i od spodu włożyć w dziurkę śrubokręt i pociągnąć za stacyjkę - ona wyjdzie w całości

potem już zobaczysz co i jak - które zapadki odstają uniemożliwiając jej kręcenie i które trzeba podpiłować (są chyba z miedzi lub mosiądzu, więc miękki materiał)
 
 
se7en 
Mitsumaniak

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 619
Skąd: Katowice
Wysłany: 02-04-2015, 15:25   

Witajcie, zrobilem tak pojechalem do innego speca, stwierdzil ze zle dobrany klucz (za długi) jak i materiał, zrobił nowy i chodzi jak zegarek, wielkie dzieki za pomoc 8)

w ramach podziekowan jak ogarne auto do końca (niedawno kupilem) to wrzuce fotki do galantów :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.