Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Radio do 315tki
Autor Wiadomość
Błyskawica
[Usunięty]

  Wysłany: 09-12-2007, 23:37   Radio do 315tki

Witam , posiadam protona 315gls i nie moge dobrac przejsciówki do radia na iso probowałem od mitsubishi ale nici z tego , jest mozliwe wogóle kupienie radia bez przejsciowki ktore by do mojego autka posowało??
Bo jakos ciezko to widze
 
 
ryba84
[Usunięty]

Wysłany: 18-12-2007, 18:41   

U mnie był ten sam problem.Ale rozszyfrowałem od czego są dane kabelki i obciąłem oryginalną kostkę w jej miejsce wstawiając ISO.Pozdrawiam.
PS. jak będę miał trochę czasu to spojrzę na kolorystykę kabelków to podam na forum.Być może masz taką samą.
 
 
Błyskawica
[Usunięty]

  Wysłany: 06-01-2008, 14:50   

Byłbym zobowiązany za pomoc , bo juz mi sie znudziło słuchanie silnika..
 
 
adasko
[Usunięty]

Wysłany: 08-01-2008, 22:05   Odp. Czyli co i jak z kablami w Protonie

Ostatnio zmieniałem u siebie radio w Protonie 415 GLSi wiec może będzie układ kabli identyczny.
U mnie wyglądało to tak :
czerwony z czarnym paskiem - 12V od akumulatora
czarny z niebieskim - Lewy Przód "-"
czarny z czerwonym- Prawy Przód "-"
szary z niebieskim - Lewy Tył "-"
szary z czerwonym - Prawy Tył "-"
niebieski - wg. "radio wiring" miał być to 12V po przekręceniu zapłonu, ale okazało się że to kabel od zegarka (po odcięciu oryginalnej kostki zgasł mi zegarek w aucie, myślałem że zrobiłem jakieś spięcie, ale po połączeniu niebieskiego kabla z kablem od oświetlenia <zielono-biały > zegarek działa po włączeniu świateł, a i tak trzeba cały rok na światłach jeździć więc różnicy nie ma. W oryginalnej kostce nie ma kabelka tzw. 12 V po przekręceniu zapłonu, a nie chciało mi się dobierać do stacyjki i tam go szukać.
biały z niebieskim - Lewy Przód "+"
biały z czerwonym - Prawy Przód "+"
żółty z niebieskim - Lewy Tył "+"
żółty z czerwonym - Prawy Tył "+"
zielono biały- jak wcześniej wspomniałem kabelek od podświetlenia[/b]


Mam nadzieje że pomogłem
Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.