Przesunięty przez: swinks_UK 08-02-2009, 02:34 |
Rodzina mi się powiększyła... |
Autor |
Wiadomość |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 02-12-2007, 22:59 Rodzina mi się powiększyła...
|
|
|
Noo, to teraz już mogę oficjalnie obwieścić, że przypadkowo stałem się właścicielem drugiego Gala, to jest:
Galant VR4 type-S (EC5A), z roku 1997, przebieg 81k mil, regularnie serwisowany, prywatny import z Japonii. Cena 2380 GBP.
Puściłem zdjęcia w tym samym dziale w temacie: "Zdjęcia naszych Galantów".
Życie jest fajne |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
autoR [Usunięty]
|
Wysłany: 02-12-2007, 23:26
|
|
|
Pogratulować |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10692 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 02-12-2007, 23:43
|
|
|
Gratulacje,
powiem tylko ze wariaty jesteście... tyle vR4 w jednym czasie, piekny wysyp. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 03-12-2007, 01:48
|
|
|
a ja sie moge pochwalic ze wiedzialem ze tak bedzie |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
Robson86
Forumowicz Life is a Race

Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 4858 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 03-12-2007, 02:17
|
|
|
no no no gratki Kawal mocnej furki nabyles Oby Ci sie nie psula i zebys byl z niej caly czas zadowolony
Pozdroo |
_________________ Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 03-12-2007, 10:16
|
|
|
Ja już wiem że może jeśli kiedyś w końcu pojadę tyrać do kraju RHD to też takiego zanabędę ;p |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
Amator Galanta [Usunięty]
|
Wysłany: 03-12-2007, 10:51
|
|
|
No cóż PRZYPADKI chodzą po ludziach!!
Gratuluję! |
|
|
|
 |
JaGrab3
Mitsumaniak Piotrek - ORACLE fan

Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Paź 2006 Posty: 930 Skąd: Crackoof
|
Wysłany: 03-12-2007, 12:34
|
|
|
Gratulacje, fajna fura! |
_________________ --------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 03-12-2007, 17:02
|
|
|
Do Polski dopiero w lecie. Póki co "muszę" radzić sobie z dwoma Galami i to już są wydatki. Sreberko idzie nie długo na sprzedaż, a przez ten czas sobie podszykuję VR4. Na dzień dobry mam przekaźnik (lub coś w okolicach) światła stopu, ten przy pedale hamulca. Czasem nie włącza świateł, czasem jak załączy to już tak zostaje. Poza tym paski klinowe (klima, altrnator, pompa wspomagania) i łożysko tylnego koła (z tego powodu cena była obniżona). No i nieśmiertelne usterki wszystkich Galów: zegarek, klimatronic (co dmucha albo lodem, albo żarem). Tylko, że o tym my wiemy, a uczestnicy aukcji i sprzedający nie wiedzieli . Alusy też od odnowy, i zakup piątej 16 do kompletu (bo był bez zapasówki ). To wszystko. Reszta jest na rzut oka w stanie bardzo bardzo.
Przyda mi się na przyszłość info które elementy VR4 są kompatybilne z EA5xx. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
Ostatnio zmieniony przez swinks_UK 03-12-2007, 19:52, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 03-12-2007, 18:19
|
|
|
Zobaczcie na to
Legnum na allegro |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
bokciu [Usunięty]
|
Wysłany: 03-12-2007, 18:43
|
|
|
Tanie te auta tam macie |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 03-12-2007, 19:07
|
|
|
To Legnum na Allegro ma 79k mil jak widać po liczniku, poza tym stłuczka czołowa tak głęboko weszła, że rozleciała się plastikowa osłona silnika. Pytanie pozostaje co z rozrządem (wątpię by był zrobiony) i inne takie. 3700 euro to trochę jednak drogo za taki stan. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 03-12-2007, 19:21
|
|
|
gdybym byl w polsce pewnie bylbym juz w drodze po tego legnuma , chyba ze istotnie pod maska byla by tragedia, napewno nie siedzial bym teraz przed kompem :> |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10692 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 03-12-2007, 19:46
|
|
|
To wcale nie jest duza słuczka, poprostu zatrzask od grila sie złamał i jest złapane zeby nie wypadł czasami... |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
|