Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Lampka kontroli silnika + spadek mocy i obrotów
Autor Wiadomość
deadly
[Usunięty]

Wysłany: 16-08-2006, 15:08   

jak zapala sie kontrolka CE to raczej nie przepustnica. Może być prawie wszystko poczynając od pedału przyśpieszenia poprzez przepływke, silnik krokowy do pompy wysokiego cisnienia.
Polecam raczej wizyte w ASO tam zobaczą co to za błąd, a o naprawie zdecydujesz sam. Niestety raczej w warunkach polowych nie odczytasz błędu w GDI :( ((
pozdro
 
 
deadly
[Usunięty]

Wysłany: 16-08-2006, 19:52   

czyszczenie przepustnicy w sumie jeszcze zadnemu GDI nie zaszkodziło :D . Ja polecam czyszczenie całego dolotu. Możesz także odpiąc kleme a potem zaprogramowac kompa na nowo.
pozdro
 
 
smoq
[Usunięty]

Wysłany: 17-08-2006, 20:44   

mam od jakiegoś czasu to samo w Galu GDI ->

http://www.mitsubishi-gra...opic.php?t=3838

jutro jade do mechanika na chwile, żeby zerknął co i jak, z tym że nie ma MUT'a, także nie odczytam błędów. Tak przez telefon to zasugerował przepustnicę. Jak będę wiedział coś więcej jutro, to dam znać :wink:
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 17-08-2006, 21:11   

fular napisał/a:
W sobotę jadę na test silnika. Dzisiaj zauważyłem, że coś mi tłumik brzęczy. Może to jest przyczyna zapalenia kontrolki pracy silnika. Samochód jest coraz bardziej mułowaty i dławi się przy dodawaniu gazu.


moze jest problem z odprowadzaniem spalin? najlepiej zdiagnozowac blad na kompie i sie zastanawiac co dalej.
 
 
smoq
[Usunięty]

Wysłany: 18-08-2006, 10:48   

Rozmawiałem właśnie z mechanikiem, niestety moja wizyta przełożyła się na poniedziałek, ale dowiedziałem się, że występujący u mnie błąd 91 to prawdopodobnie uszkodzony komputer sterujący przepustnicą.
 
 
luk_szc 
Mitsumaniak
mitsumaniak


Auto: Carisma GDI '99 EXE
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Maj 2005
Posty: 1056
Skąd: się biorą dzieci ???
Wysłany: 19-08-2006, 12:04   

fular napisał/a:
Byłem dzisiaj u mechanika na teście komputera. Błędy jakie odczytano: 56, 95, 99, 91, 89. Mechanik uważa, że nie ma się czym przejmować. Co więcej, okazało się, że przednia częśc tłumika, elastyczny odcinek przed sondą lambda jest do wymiany. Myślę, że to może być przyczyna spadków mocy. Na marginesie, czy ma ktoś z was objaśnienie kodów?

Oj poszukać
http://www.mitsubishi-gra...opic.php?t=3916
_________________
Luk Carisma Automat 1,8 GDI EXE

Mitsumaniaki QR-Code:


 
 
leugdi
[Usunięty]

Wysłany: 19-08-2006, 12:47   

56 to czujnik ciśnienia paliwa - info z manuala
 
 
smoq
[Usunięty]

Wysłany: 21-08-2006, 13:06   

91 to "ETV Control" - Błąd komputera sterującego przepustnicą.
 
 
luk_szc 
Mitsumaniak
mitsumaniak


Auto: Carisma GDI '99 EXE
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Maj 2005
Posty: 1056
Skąd: się biorą dzieci ???
Wysłany: 21-08-2006, 19:46   

I tak wypadałoby sprawdzić powtórnie po resecie pamięci czy jakieś błędy się powtórzyły . Komp zapamiętuje wszystkie błędy z jakieś okresu czasu . U mnie wyskoczył jakiś błąd wybierania wałka w skrzyni a raczej nigdy tego nie odczułem .
_________________
Luk Carisma Automat 1,8 GDI EXE

Mitsumaniaki QR-Code:


 
 
deadly
[Usunięty]

Wysłany: 28-08-2006, 21:15   

fular napisał/a:
Auto coraz badziej mi muli, dławi się i szarpie. Jutro jadę naprawić przednią częśc tłumika i przeczyścić przepustnicę. Chyba, że mogę ją sam przeczyścić. Tylko forum MKP jest cały czas zamknięte, a tam jest instrukcja jak to zrobić...


przepustnice czyśc sam bo zasadniczo trzeba robić to dośc często i w taki sposób za bardzo prosta czynność dajesz zarobić komuś :(
Przepustnica to dwa wkrety, 4 śruby, i jedna spinka od silniczka.
Instrukcja do niczego nie jest potrzebna.
pozdro
 
 
smoq
[Usunięty]

Wysłany: 04-09-2006, 17:31   

Ja już mam problem rozwiązany - winowajcą był zimny lut w komputerze przepustnicy.
 
 
Tajger
[Usunięty]

Wysłany: 04-09-2006, 18:40   

Wtam.
Gdy zobaczylem ten post to przypomnialy mi sie moje problemy, też myslalem ze bedzie trzeba cos naprawic, ale okazalo sie na szczescie ze wystarczy zmienic stacje benzynowa z shell na bp. Przez pol roku jezdzilem na gowniatym V-power i myslalem ze ten samochod taki mulowaty musi byc i dwa razy na trasie zgasl i zapalala sie CE i brak totalny mocy. Przez rok jezdzilem bez problemow, ale dopiero gdy zmienilem kolejny raz koncern na Statoil to samochod jakby odmlodnial jakby z 20 KM gratis dawali. Mialem tez problemy dawniej z odpalaniem zimnego silnika - za 3 razem odpalal - a teraz za pierwszym czasem za drugim. Ostatnio zatankowalem na neste - 98 PB zeby nie bylo :mrgreen: - i w polowie drogi z Bydgoszczy do Grudziadza zdechl. Na szcescie jechal ziomal i mnie podholowal na Orlen dolalem VERVY i ruszyl, a tak to krecilem rozrusznik i nic a paliwa byla 1/4 zbiornika - zeby nie bylo ze pusty :wink: .

Wiec wniosek jeden wiekszosc problemow z GDI to wina "wspanialego" polskiego paliwa. Nie dosc ze drogi sa jakie sa to paliwa tez i te wszystkie kontrole to chyba sciema tylko jakas czy cos :oops: .

3majcie sie NARA
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 04-09-2006, 18:53   

Tajger napisał/a:
Przez pol roku jezdzilem na gowniatym V-power i myslalem ze ten samochod taki mulowaty musi byc i dwa razy na trasie zgasl

...ja na szczescie jeszcze sie nie zawiodlem na paliffku shellowskim (choc tankuje zwykla pb95). Uważasz, ze na innym paliwku np. BP samochod bedzie bardziej zwawy itp???
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24302
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 04-09-2006, 18:55   

Ja od zawsze powtarzam - Shell omijać szeeeerokim łukiem (piszę to bo przez pierwsze 1.5-2 lata przepłacałem za syf-pover).
 
 
Tajger
[Usunięty]

Wysłany: 04-09-2006, 19:02   

zgadzam sie w 100%, wlasnie twoj post - Krzyzak- w MKP zainspirowal mnie do zmiany koncernu na Statoil :wink: i wielkie dzieki za to "for you".

Przez 1,5 roku katowalem Cari na tych plynach to cud ze jeszcze smiga :D .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.