 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
piasta tył - używany oryginał czy nowy zamiennik? |
Autor |
Wiadomość |
RadGtr [Usunięty]
|
Wysłany: 13-04-2008, 23:26 piasta tył - używany oryginał czy nowy zamiennik?
|
|
|
Witam, mam pytanie jak w temacie, mogę kupić używaną orginalną piastę z łożyskiem (z gwarancją na 60 dni) lub nową piastę koreańską/chińską. obie wersje to koszt ok. 200pln. Która opcja da mi relatywne szanse dłuższej eksploatacji takiego łożyska/piasty?
pozdrawiam |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 14-04-2008, 07:18
|
|
|
Najlepsza ta:
RadGtr napisał/a: | mogę kupić używaną orginalną piastę z łożyskiem (z gwarancją na 60 dni) |
|
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 |
|
|
|
 |
JaGrab3
Mitsumaniak Piotrek - ORACLE fan

Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Paź 2006 Posty: 930 Skąd: Crackoof
|
Wysłany: 14-04-2008, 11:09
|
|
|
Ha to jest bardzo względne pojęcie, jak wiemy lecą łożyska w galach a skąd mamy wiedzieć ile to łożysko ma przejechane??
Taki sam dylemat miałem jak kupowałem koło pasowe, mogłem używkę, albo nowe, wybrałem nowe, bo jednak tutaj największą wartością jest brak zużycia. Co innego części elektroniczne lub inne dla których nie ma większego znaczenia wiek części. |
_________________ --------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 |
Ostatnio zmieniony przez roch_27 18-04-2008, 08:52, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
przemek [Usunięty]
|
Wysłany: 14-04-2008, 20:27
|
|
|
Hej! Gdybys chcial mam do sprzedania nowke zamiennik za 130zl Nadal aktualne. |
Ostatnio zmieniony przez przemek 23-04-2008, 21:17, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
lukpaw
Mitsumaniak

Auto: Galant EA2A 1997 LPG Vialle
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lut 2008 Posty: 67 Skąd: Przemysl
|
Wysłany: 16-04-2008, 21:55
|
|
|
ja kupiłem zamiennik ruville w środku okazało sie ze jest ro koyo za 260 zl wydaje sie byc ok wiec chyba lepiej zamiennik bo używka może być rożnej jakości |
|
|
|
 |
RadGtr [Usunięty]
|
Wysłany: 17-04-2008, 00:01
|
|
|
witam,
kupiłem zamiennik i dzisiaj łożysko zostało wymienione. zrobiło się cicho jak przystało na auto klasy średniej stare łożysko było w okrutnym stanie - ale najprawdopodobniej siedziało w mojej piaście od czasu produkcji auta (listopad 1994), autentyczny przebieg to 365tys. km, także jeżeli łożysko tyle przetrwało (co prawda jeżdżąc prawie tylko w Szwecji), to z mojej strony małe veto odnośnie wątpliwej jakości tego elementu w galancie. Co innego wątpliwa jakość naszych dróg..
pozdrawiam |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24310 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 17-04-2008, 00:50
|
|
|
RadGtr, moj Galant ma ponad 420 tkm i lozyska sa fabryczne
po prostu takich trwalych konstrukcji jak E3x juz sie nie produkuje - nowsze Galanty maja juz wiecej wad fabrycznych, do ktorych lozyska sie wlasnie zaliczaja |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10703 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 17-04-2008, 20:41
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | RadGtr, moj Galant ma ponad 420 tkm i lozyska sa fabryczne
po prostu takich trwalych konstrukcji jak E3x juz sie nie produkuje - nowsze Galanty maja juz wiecej wad fabrycznych, do ktorych lozyska sie wlasnie zaliczaja |
Darku, ale tak jak ty to mało kto dba o swoje go gala....
powiedzmy szczerze ze wszytko zalezy od stylu jazdy i nawiarzni i stanu dróg. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 18-04-2008, 08:48
|
|
|
JaGrab3 napisał/a: | Ha to jest bardzo względne pojęcie, jak wiemy lecą łożyska w galach a skąd mamy wiedzieć ile to łożysko ma przejechane??
Taki sam dylemat miałem jak kupowałem koło pasowe, mogłem używkę, albo nowe, wybrałem nowe, bo jednak tutaj największa wartością jest brak zużycia. Co innego części elektroniczne lub inne dla których nie ma większego znaczenia wiek części. |
edit by roch_27: błędy ortograficzne
post do usunięcia |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21943 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 18-04-2008, 16:50
|
|
|
Marcino napisał/a: | Darku, ale tak jak ty to mało kto dba o swoje go gala.... | Ale jak można zadbać o łożyska kół? |
|
|
|
 |
|
|