Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.9TD] gaśnie silnik w czasie jazdy
Autor Wiadomość
rzulik
[Usunięty]

Wysłany: 13-04-2008, 00:58   [Cari 1.9TD] gaśnie silnik w czasie jazdy

objawy są takie: jadę na srednich obrotach na czwórce lub piatce i nagle w przypadkowym momencie gaśnie slinik (bez żadnego ostrzeżenia, słychać tylko pojedyńcze cykniecie - takie jak cykaja miarowo kierunkowskazy). Silnik gaśnie zjezdzżam na pobocze i musze odczekać kilka minut )kilkanaście razy przekręcić kluczykiem)
po zgasnięciu slinika działa:
-rozrusznik, wycieraczki i spryskiwacze, wentylator, radio, mogę właczyc długie światła, jest rozbrojony immobilajzer
po zgasnięciu slinika nie działa:
-tablica rozdzielcza, kierunkowskazy, nie startuje silnik
to tyle
POMOCY!!!
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 13-04-2008, 18:31   

Obstawiam uwalony immobiliser albo uszkodzony układ w kluczyku - pojeździj na drugim kluczyku i zobacz czy tez tak będzie się działo.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
rzulik
[Usunięty]

Wysłany: 13-04-2008, 19:48   

oczywiscie że tak zrobię -dzieki za porade, czyli może paradoksalnie może pomóc dorobienie "zapasowego" kluczyka
PS coś przeczuwam >>newer ending story<< :(
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 13-04-2008, 20:04   

Najpierw potestuj z drugim kluczykiem a potem zobaczysz czy problem załatwiony czy nadal jest to samo.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
krzysiek_rz
[Usunięty]

Wysłany: 13-04-2008, 23:29   

Ciekawe.
Gdy ja miałem problemy z immo (jakis brak styku we wtyczce tzw. anteny immo albo modułu) to
przekręcając kluczyk przy rozłączonej kostce anteny elektryka działa normalnie,
jednak zaświecał się ponownie CE i oczywiście autko nie odpalało.
Zatem nie wygląda mi to na immo, tylko raczej jakiś niestabilny problem z elektryką.
Może styki na bezpiecznikach albo kostkach.
 
 
rzulik
[Usunięty]

Wysłany: 14-04-2008, 21:46   

pirwsze testy z zapasowym- oryginalnym kluczem przeszły ok (dotąd latałem na dorabianym- rozkodowuje się czy co)

[ Dodano: 16-04-2008, 00:17 ]
dzięki saphire, a już myślałem że mam stacyjke i immo do wymiany

[ Dodano: 17-04-2008, 19:19 ]
to chyba nie kluczyk :evil:
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 17-04-2008, 19:45   

Jak nie kluczyk to może pętla albo immo - tak po prawdzie teraz to chyba już na MUT-II trzeba by porobić testy podzespołów w tym także immobilisera (bo mogą) i może coś wyjdzie.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
rzulik
[Usunięty]

Wysłany: 21-04-2008, 20:55   

wg elektromechanika był to przekaźnik immobilisera (podobno jakiś baran połamał mu nóżki i nie łaczył w przypadkowych momentach) cholera wie - pożyjemy zobaczymy. trzy stówki pooszło
 
 
krzysiek_rz
[Usunięty]

Wysłany: 21-04-2008, 23:07   

Teraz pewnie będzie już dobrze. Wg mnie IMMO działa tylko przy rozruchu i nie może
sobie ot tak gasić silnika gdy mu kluczyk wetknięty w stacyjkę nie spasuje. No chyba
że jest uszkodzony element wykonawczy IMMO czyli np. przekaźnik. Wtedy
chociaż IMMO podtrzymuje pracę przekaźnika to on albo nie załącza (uszkodzona
cewka przekaźnika, brak styku na złączach do cewki) albo same styki przekaźnika
brudne lub brak kontaktu w obwodzie (np. połamane złączki).

Tak sobie kombinuje. Jeśli piszę jakieś herezje, to mnie poprawcie.

Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.