sprtowe sprężyny zna/ma ktoś ? |
Autor |
Wiadomość |
honor000027
Forumowicz

Auto: COLT Z30 1.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Mar 2009 Posty: 45 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 20-04-2010, 13:51 sprtowe sprężyny zna/ma ktoś ?
|
|
|
Mam pytanie o to czy ma ktoś może w swoim colcie albo zna kogoś kto ma sportowe sprężyny jakiejś dobrej firmy np eibach ?
http://www.autotuningshop...mitsubishi-colt
zależy mi na dobrym trzymaniu w zakrętach i lepszym hamowaniu z "brakiem kołysania" no a i wygląd się liczy, ale nie jest to priorytet
...bo z tego co widzę to ralliart ma taki sam prześwit co "normalny" colt więc przypuszczam że zawieszenie będzie takie samo (ale nie chce mi się w to wierzyć)
wiecie coś na ten temat? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 20-04-2010, 15:55
|
|
|
honor000027, Galanty miały w niektórych wersjach fabrycznie montowane sprężyny Eibach, na komfort i przyczepność jazdy nie mozna narzekać, jak dla mnie rewelacja. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
strk [Usunięty]
|
Wysłany: 26-04-2010, 20:22
|
|
|
Nie wiem czy to pomoże, ale taki pro-kit eibacha miałem w swoim puntowagenie, który po kuracji chodził w zakrętach jak zwariowany. Na tych springach+niski profil rondo objechałem 60km/h a było to naprawdę małe rondo. Jeśli masz zamiar kupić, to ja polecam, zabawa jest przednia , komfort obniżony jeśli masz gumy <45
W podpisie właśnie mój punciak na springach eibach.
p.s.
zapomniałem jeszcze o jednej sprawie, a mianowicie o sztywności nadwozia. Colt 4d ma małą sztywność więc się nad tym zastanów, bo może rozpórka./rozpórki będą potrzebne?? A jak już dojdziesz do porozumienia z samochodem to stwierdzisz, że fotele mają słabe boczne trzymanie - to akurat wyjdzie na pierwszym szybkim łuku |
|
|
|
 |
magik
Forumowicz
Auto: CZT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 59 Skąd: wwa
|
Wysłany: 27-04-2010, 20:22
|
|
|
To może lepiej od razu przesiąść się na czt? Tam masz to wszystko o czym pisał kolega wyżej w serii
Jeździłem chwilę w cytrynie na sprężynach eibacha + 17 i opona 40. Prowadził się świetnie, ale jeździło się tym jak wozem drabiniastym... |
|
|
|
 |
strk [Usunięty]
|
Wysłany: 27-04-2010, 20:49
|
|
|
Dopiero teraz zobaczyłem, że kolega ma 3d. W takim razie rozpórka na przód (~750pln) i jazda, choć z silnikiem 1.3 to demon prędkości nie będzie - tym bardziej na niższych i szerszych gumach. |
|
|
|
 |
honor000027
Forumowicz

Auto: COLT Z30 1.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Mar 2009 Posty: 45 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 18-05-2010, 10:13
|
|
|
...Mam jeszcze jedno w sumie ogromnie ważne pytanie
wiecie może, czy przedliftowy colt VI gen. jest taki sam jeśli chodzi o zawieszenie jak colt VII gen czyli poliftowy?
bo mam tego poliftowego i zacząłem się zastanawiać (wiem dość późno ) czy sprężyny dedykowane do "colt produkowany od 04r." będą pasowały do poliftowego
pozdrawiam |
|
|
|
 |
StePan
Nowy Forumowicz
Auto: Colt CZ3 1.5 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Maj 2010 Posty: 1 Skąd: Dobre Miasto/Olsztyn
|
Wysłany: 20-05-2010, 19:56
|
|
|
Zawieszenie jest takie samo. |
|
|
|
 |
honor000027
Forumowicz

Auto: COLT Z30 1.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Mar 2009 Posty: 45 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 16-06-2010, 18:43
|
|
|
WIĘC TAK (sam sobie odpowiem na pytanie zadane w temacie, bo może się komuś przydać ja już wiem;))
więc ktokolwiek miał kiedyś wątpliwości co do takich sprężyn może je od razu sobie rozwiać
miejscami POPRAWIONY komfort jazdy ...miejscami oczywiście dużo gorzej-"większe" dziury lub ich nagromadzenie w jednym miejscu powodują naprawdę mocne wstrząsy szczególnie przy wadze colta, ale i tak nie jest to gwint 4cm nad ziemią i tragedii nie ma. jeśli chodzi o zachowanie auta to na zakrętach można katować opony ile wlezie a auto i tak nie ucieka, hamowanie - dużo mniejsze nurkowanie dzioba...
...można by się rozpisywać... ale w skrócie - POLECAM jak najbardziej |
|
|
|
 |
|