Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kochajj
26-04-2006, 08:52
2,5 czy 2,4? na co się zdecydować?
Autor Wiadomość
arnal
[Usunięty]

  Wysłany: 23-04-2006, 21:32   2,5 czy 2,4? na co się zdecydować?

Witam serdecznie,
Właśnie się zapisałem i mam nadzieję na dłuższą obecność w związku z planowanym zakupem Galanta.
W związku z tym mam jedno pytanie: na jaki silnik się zdecydować 2,5V6 czy 2,4GDI? Od kilkunastu dni poszukuję tego modelu na rynku niemiecko-holendersko-belgijskim i kilka ogłoszeń jest naprawdę warte uwagi i właciwie poza urlopem to jest jedyny problem by którąś z ofert wstępnie wybrać. Z góry dziękuję za pomoc w podjęciu decyzji.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24319
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 23-04-2006, 21:39   

Ja bym wybrał 2.5 - bez zastanawiania.
 
 
arnal
[Usunięty]

Wysłany: 23-04-2006, 21:54   

Krzyzak napisał/a:
Ja bym wybrał 2.5 - bez zastanawiania.


Jakieś argumenty?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24319
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 23-04-2006, 22:04   

Mniej problemów z europejską jakością paliwa, lepsze przyśpieszenie i kultura pracy V6, prostszy układ zasilania (nie bezpośredni wtrysk benzyny), wcale nie tak duże spalanie - zresztą do V6 można założyć gaz, do GDI - NIE!
 
 
shovel
[Usunięty]

Wysłany: 23-04-2006, 22:05   

1) można zagazować
2) kultura pracy
3) więcej osób się na tych silnikach połapie - większośc mechaników mysli ze GDI to diesle.
itp itd.
 
 
kochajj 
Mitsumaniak


Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2024
Skąd: z daleka
Wysłany: 24-04-2006, 09:00   

tak jak poprzednicy... tylko 2.5 V6... same plusy :)
 
 
drout
[Usunięty]

Wysłany: 24-04-2006, 09:11   

Ja mam 2,5 V6 i jestem ZACHWYCONY (kultura pracy, brzmienie i osiągi) :D

[ Dodano: 24-04-2006, 09:13 ]
No i pięknie chodzi na gazie. Nie widze różnicy gaz/benz
 
 
piwkotom 
moderator mitsumaniak
maruda


Auto: Touareg V8 :)
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 03 Sie 2005
Posty: 1620
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 24-04-2006, 10:52   

arnal
co tu duzo mowic: tak jak napisal shovel;
jesli chodzi o wrazenia to tak jak napisal drout;

i jeszce zobacz sobie tutaj

nie ma sie nad czym zastanawiac ;)

powodzenia
_________________
 
 
 
tomo85 
Forumowicz

Auto: galant 2,4 gdi '00
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Paź 2005
Posty: 59
Skąd: Kraków
Wysłany: 24-04-2006, 14:14   

Ratuje honor GDI !
Jakbym kupował gala jeszcze raz to wybrałbym ... GDI
Mniejsze spalanie w mieście ok.2-3 litry w trasie podobnie .
Oczywiście ze wszytkim się zgadzam jakość paliwa,brzmienie,przyspieszenie /chyba sekundę wolniejszy/ ale GDI to nie jest jakiś niewypał japończyków bo w tej chwili każda szanująca się firma ma ofercie bezpośredni wtrysk benzyny.Trzeba trzymać się kilku zasad dot. tych silników i tyle.
To tak w skrócie.
pozdrawiam
tomo 85
_________________
Tomo 85
 
 
misiu-bisi
[Usunięty]

Wysłany: 24-04-2006, 22:24   

Do rekina pasuje tylko V6-tka, ja gdybym kupował to tylko z takim motorem
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 24-04-2006, 22:39   

misiu-bisi napisał/a:
Do rekina pasuje tylko V6-tka, ja gdybym kupował to tylko z takim motorem


a najgorsze jest to ze w kombiakach mozna spotkac racze 2,0 (136 kucy) bo 2,5 to troszke ciezko, a jak jest to z automatem , (a u nas w gre wchodzi raczej tylko manual :) )
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 24-04-2006, 23:11   

Rafal_Szczecin napisał/a:
2,5 to troszke ciezko, a jak jest to z automatem , (a u nas w gre wchodzi raczej tylko manual :) )
Rafi - nie taki automat straszny (ani mułowaty) jak go malują. W tej materii to może niech się już Bartek wypowie. Ja dziś miałem okazję po raz pierwszy w życiu powozić się automatem i zakochałem się. O ile samo auto (Subaru Outback 3,0 :twisted: ) nie zrobiło na mnie piorunującego wrażenia, to automat - owszem.
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 24-04-2006, 23:16   

no wlasnie wszyscy mowia ze automat nie jest taki zly (ale z tego co wiem to Bartek ma tip tronica - ktory wystepuje dopier od 2000 r ? bo w modelach z 98 jeszcze nie bylo - a na taki rocznik polujemy. pytajac sie speca od miskow - Sebastiana - Diamante mowil ze dla siebie wybral by automata, jednak dla nas poleca manuala hehe i wez sie z takim dogadaj ;) ) co prawda jedno auto z automatem juz w rodzinie bylo - passat - i nie bylo powodow do narzekan (nie wliczajac forda windstara ktory mial automata i "wajche" jak w syrenie kolo koła kierownicy :) ) .
czas pokaze czym przyjedziemy :) a nóż widelec będzie to automat :mrgreen:
 
 
drout
[Usunięty]

Wysłany: 25-04-2006, 08:19   

Ja mam u siebie kombiaka manuala (fakt musiałem sie troszeczke naszukać) jazda to po prostu bajka. A tydzien temu kolega kupił '99 sedan automat tiptronik. Jeździłem i muszę powiedzieć, że do osiągów to jego nie ma niestety szns do mojego manuala. Tiptronik podobał mi się ale nie wiem czy to nie tylko chwilowa fascynacja bo wydaje mi sie, że i tak jeździ sie czesciej na Drive no ale moze sie myle bo przejechałem nim ok 30km. :P

[ Dodano: 25-04-2006, 08:20 ]
Ups chyba jednak kupił rocznik 2000
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 25-04-2006, 08:28   

Automat fajny do miasta (nie trzeba co chwilę zmieniać biegów w codziennych korkach :wink: ) za miastem też daje rade.
Miałem wcześniej automat w żabojadzie (laguna :oops: ), jednak miałem najgorszą odmianę skrzyni AD4 adoptowaną z grupy VW :evil: Bardzo kiepska :arrow: w sumie 4 razy robiłem (2 nowe i 2 naprawy :evil: )

Wracając do tematu automat nie jest taki mułowaty i nie ma już takich "szarpnięć" jak to bywało we wcześniejszych, starszych modelach.
Chcąc jechać naprawdę szybko włączasz opcję "sport" (jeżeli taka występuje :wink: , w lagunie była) lub dodajesz zdecydowanie gazu (właczy się "kick down") i auto jedzie bardzo szybko. Powiem tak nawet szybciej niż manual :twisted: no chyba, że ktoś ma skrócone przełożenia (skok) w manualu (nie ma problemu z synchronizatorem :wink: ) oraz posiada umiejętność sportowego przełączania biegów :wink:

Do wad to chyba to, że trzeba chwilę poczekać na rozgrzanie oleju w skrzyni. Zwłaszcza w zimie, czym mniejsza temperatura zewnętrzna tym dłuższy czas rozgrzania (min 2 min :!: )

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.