Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] cari padla
Autor Wiadomość
dadur
[Usunięty]

Wysłany: 05-04-2008, 22:08   [Cari 1.8 GDI] cari padla

po wymianie swiec i filtra paliwa cari przestala dzialac!!!! kiedy wymienilem swiec cari odpalila pieknie nawet troche pojezdzilem po kilku godzinach postanowilem wymienic filtr paliwa i wtedy stalo sie nie moglem odpalic. szlag niech to krecilem i krecilem po kilku probach odpalila i za chwile zgasla ponowilem probe odpalenia i znowu musialem dlugo krecic zaskoczyla i pracowala moze jakies dziesiec pietnascie minut po czym zgasla. kiedy ostygla postanowilem ze zagladne do swiec i co sie okazalo ze swiece sa czarne jak wegiel wiec zalozylem stare i odpalila za pierwszym razem lecz po chwili zgasla i potem juz nie mozna odpalic juz nie wiec co moglao sie stac.czy moze mi ktos podpowiedziec co sie stalo dzieki za wszelka pomoc.
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-04-2008, 22:17   

Filtr paliwa był oryginalny?
_________________

 
 
Nikon 
Mitsumaniak


Auto: 1.8 GDI '99 Comfort
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 238
Skąd: Polska
Wysłany: 05-04-2008, 22:18   

Jakie świece i jaki filtr założyłeś??
_________________
Nikon_zx™

Carisma 1.8 GDI '99 Comfort
 
 
 
dadur
[Usunięty]

Wysłany: 05-04-2008, 23:52   

swieczki takie jak trzeba NGK IZRF6B filtr paliwa orginal z servisu.objaw jest taki ze jak krece rozrusznikiem to auto po pierwszym zakreceniu zaskoczy i odrazu gasnie.kiedy wykrecilem swiece to one sa czarne jak smola a tylko pochodzily kilka godzin wiec zalozylem stare ktore tam byly nawet nie takie co zaleca producent i odpalil za pierwszym razem lecz tylko na kilka chwil i zgasl potem juz nie moglem zapalic. co ciekawego zauwazylem to ze wydech jest okopcony i mokry sam juz nie wiem i nie mam bardzo kogo sie poradzic do servisu juz nie chce dawac bo tu w anglli to oni nie znaja sie calkowicie tylko wymieniaja wszystko co sie da a placic trzeba.
 
 
e-gen 
moderator


Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 590
Skąd: Toruń
Wysłany: 06-04-2008, 00:31   

jesteś pewien że dobrze założyłeś filtr paliwa? może miał jakieś zabezpieczenie na wejściu/wyjściu ?
_________________
Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva
 
 
 
dadur
[Usunięty]

Wysłany: 06-04-2008, 09:44   

wiesz ze nie sprawdzalem , moze to byc poniewaz w przewodach nie ma paliwa wiec swiadczy to o tym ze pompka nie zaciaga , mozliwe ze zle cos zlozylem, lub tez pompka padla chociaz jest to malo prawdopodobne, (ale jak sie ma pecha to i na wlasnej siostrze mozna cos zlapac ) dzis sprawdze jeszcze raz wszystko. dzieki za pomoc

[ Dodano: 06-04-2008, 09:50 ]
sory ale jeszcze jedna sprawa , jesli sie wlacza zaplon to pompka powinna zaczac pracowac prawda? ja zauwazylem za mi pracuje jak dopiero startuje rozrusznik to chyba jest cos nie tak?
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 06-04-2008, 11:30   

Ja tylko dodam swoje 3 grosze na temat okopconego wydechu. W GDI zawsze będzie okopcony,taka natura tego silnika. W FSI od VW jest to samo. Może załóż stary filtr jeszcze raz i wtedy zobacz co się dzieje?
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
dadur
[Usunięty]

Wysłany: 06-04-2008, 11:45   

chyba znalazlem przyczyne kiedy dokladnie obejrzalem stary filtr to zauwazylem ze w miejscu w ktore wtykana jest rurka od wysokiego cisnienia znajduje sie oring w nowym tego nie bylo i to jest moim zdaniem powod dlaczego nie zaciaga paliwa przelozylem ten oring do nowego filtra i powinno byc dobrze mam nadzieje.

[ Dodano: 06-04-2008, 18:44 ]
Usterka zlikwidowana to byla moja wina bo nie sprawdzilem starego filtr i wlasnie ten oring byl temu winien. :wink:
 
 
maly124 
Mitsumaniak


Auto: mitsubishi carisma 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 154
Skąd: Turek
Wysłany: 26-04-2008, 11:23   

sprawdż kierunek w którym powinno płynąć paliwo
_________________
[url=http://triodanceturek.wrzuta.pl/audio/0TQEzrh
 
 
 
dadur
[Usunięty]

Wysłany: 26-04-2008, 12:22   

Dzięki za radę usterka już dawno zlikwidowana.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.