 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Skrzynia w carisma |
Autor |
Wiadomość |
elvis-p [Usunięty]
|
Wysłany: 11-05-2008, 15:42 Skrzynia w carisma
|
|
|
Witam ! ! !
Jestem nowy na forum. Mam w planie kupić carisme 1,8 taką żeby założyć do niej sekwencje. Dużo się naczytałem na forum na temat sekwencji- (piszecie ze chodzi na gazie igła), ale....
co z tą skrzynią??? mowicie, że coś tam pęka i padają skrzynie jak muchy. Aż tak źle jest???
Co dokładnie się psuje??? Proszę o konkrety bo nie chce zaśmiecać forum. Koszty napraw itd jak co naprawić i czy ewentualnie skrzynia z innego auta podejdzie do carismy 1.8. Acha były też silniki 1,8 115km i 140km skrzynie w nich te ssame były?? wiem, że sprzęgła te same.
Pracuje na servisie samochodowym. I na temat carismy 1,9 td moge się wypowiedzieć bo przyjeżdzają ale benzyny od poł roku nie widziałem
z góry dzięki. |
|
|
|
 |
leser [Usunięty]
|
Wysłany: 11-05-2008, 15:55
|
|
|
W 1.8 115KM (nie GDI) skrzynia jest podobna do 1.6, której szczegółowy opis zamieściłem tu:
http://mitsubishi-grafix....e0d6a673710e55c
problemy z tulejkami pewnie też są, natomiast nie wiem jak z pękaniem,
bo do mocniejszych silników renault dawał skrzynię z innymi łożyskami
i tamte obudowy ponoc wytrzymalsze ale nie wiem jak w cari, czy też to zmieniono czy nie,
sprzęgło podobnie jak i francuska skrzynia JB3 też jest wątpliwej jakości
dużo lepiej wypada skrzynia w GDI 1.8, tam już japońska przekładnia jest
poświeć 2 dni i poczytaj forum, informacji jest multum |
|
|
|
 |
elvis-p [Usunięty]
|
Wysłany: 11-05-2008, 16:17
|
|
|
no właśnie głownie opisywane ą awarie 1,6 Ja koniecznie chce zwykłe 1,8 nawet to 115 koni . Bo musze zagazować.. Jeżeli ktoś ma pojęcie o temacie to proszę o wypowiedź. Bo jak są ąz tak awaryjne to kupie automata. Ponoć nie do zdarcia jak jest dobrze eksploatowana. |
|
|
|
 |
arturro [Usunięty]
|
Wysłany: 11-05-2008, 16:21
|
|
|
elvis-p napisał/a: | Ja koniecznie chce zwykłe 1,8 nawet to 115 koni . |
kolega wyzej napisal jaka jest skrzynia w tym silniku wiec nie ma roznicy jaki silnik wybierzesz (jesli wybierasz 1.6 lub 1.8) bo i tak skrzynie sa podobne.
pozostaje ci automat lub gdi |
|
|
|
 |
elvis-p [Usunięty]
|
Wysłany: 11-05-2008, 16:30
|
|
|
gdi odpada bo nie zagazuje a nie da sie zrobic zeby sie nie rozwalila za wczasu ???
[ Dodano: 11-05-2008, 17:59 ]
Z tego co jest napisane w tym linku co podales to jak peknie czy sie rozpadnie to kupuje skrzynie od jakiegoś renault laguna 1,8 16v podmieniam i mam juz świety spokuj czy znowu sie rozpadnie za jakiś czas?????
[ Dodano: 11-05-2008, 19:46 ]
acha jeszcze pytanie "blondynki" po jakim przebiegu się dzieja takie pęknięcia czy rozwalanie obudowy, (tulejki mnie nie przerażają )bo to jest troszke ważne. W mazdzie np. 626 nie powinno sie "palić gumy" wyrabiają się takie mocowanie takiego "trzpienia" w obudowie i pozniej trzeba nowa obudowe szukać. Bo tylko ta skrzynia mnie wstrzymuje przed zakupem |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 11-05-2008, 20:08
|
|
|
Raczej tylko tulejki są podatne na zużycie. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
|
|