Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
chlodnica -węże
Autor Wiadomość
pablo diablo 
Forumowicz


Auto: Galant 2.0 Gls Lancer 1.8 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 643
Skąd: Nowy Sacz
Wysłany: 17-02-2010, 00:07   chlodnica -węże

Witam małe pytanie które mnie nurtuje od jakiegoś czasu
po trasie gdy silnik gorący sprawdziłem węże i ten górny oczywiście gorący natomiast dolny zimny, czy to są normalne objawy pracy chłodnicy ???

Dodam ze wszystko działa w normie temperatura w normie wskaźnik na połowie cieczy nie ubywa wentylatory pracują oczywiście wtedy gdy trzeba.
_________________
pablo diablo
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 17-02-2010, 00:13   

Jeżeli górny wąż jest gorący, a dolny zimny, oznacza to że termostat puszcza cieć w strone chłodnicy, jednak chłodnica musi być przytkana, gdyż ciecz nie ma pełnego obiegu, dlatego dolny wąż jest zimny, najlepiej byłoby sie jeszcze upewnić w sprawie temperatury węży w momencie kiedy wentylator się włacza, oba powinny byc gorace.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
pablo diablo 
Forumowicz


Auto: Galant 2.0 Gls Lancer 1.8 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 643
Skąd: Nowy Sacz
Wysłany: 17-02-2010, 01:21   

czyli najlepiej wlanczyc klimę wentylatory i wszystko co sprawi ze wentylatory zaczną pracować i wtedy sprawdzić węzę i jeżeli obydwa sa gorące to jest porządku ?
_________________
pablo diablo
 
 
 
pelu 
Forumowicz


Auto: GALANT 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 75
Skąd: kraków
Wysłany: 17-02-2010, 07:12   

jezeli dolny waz jest zimny, to chlodnica na dole tez jest zimna. oznacza to,ze albo nie otwiera sie termostat/czesciowo sie otwiera lub w obiegu jest powietrze. na poczatek porzadnie go zagrzej i BARDZO OSTROZNIE spusc cisnienie z chlodnicy, bedzie sie troche wylewal plyn,ale powinno wypchnac banke powietrza,UWAGA ZEBY SIE NEI POPARZYC!!!!. jezeli to nie pomoze, termostat do wymiany
 
 
 
pablo diablo 
Forumowicz


Auto: Galant 2.0 Gls Lancer 1.8 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 643
Skąd: Nowy Sacz
Wysłany: 17-02-2010, 10:43   

jak spuścić to ciśnienie?
_________________
pablo diablo
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14375
Skąd: Pruszków
Wysłany: 17-02-2010, 10:53   

Panowie co Wy tu wypisujecie.

Po pierwsze, pablo diablo, masz problemy z grzaniem silnika? Bo nie pisałeś że takie są. Po drugie to normalny objaw przy niskich temp. Ciepło które produkuj silnik wystarcza na utrzymanie temp silnika oraz wnętrza auta. Termostat się nie otwiera, a jest na odpływie, stąd zimny dolny przewód. Górny tak czy inaczej zawsze będzie ciepły.

[ Dodano: 17-02-2010, 10:54 ]
I jeszcze jedno, było kilka podobnych tematów.
pablo diablo, na przyszłość użyj szukaj, a jak zakładasz temat to proszę go otagować i napisać czego dotyczy problem, bo ten naprawdę nic nie mówi. :)
 
 
pablo diablo 
Forumowicz


Auto: Galant 2.0 Gls Lancer 1.8 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 643
Skąd: Nowy Sacz
Wysłany: 17-02-2010, 11:09   

probowałem znaleźć w rożnych tematach o chłodnicy czy w normalnej pracy dolny waz powinien być ciepły czy nie. Straciłem już orientacje. w moim przypadku nic sie nie przegrzewa i wszystko pracuje jak należny ale zawsze po trasie gdy sprawdzam dolny waz jest zimny chce tylko dojsc czy to normalne i czy mój uklad pracuje poprawnie.

Ps. Wybieram sie z Anglii do polski i to duza wyprawa sprawdzam samochód by mnie gdzieś nie zaskoczył
_________________
pablo diablo
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14375
Skąd: Pruszków
Wysłany: 17-02-2010, 11:11   

pablo diablo, jakie są u Was temperatury teraz?
 
 
pablo diablo 
Forumowicz


Auto: Galant 2.0 Gls Lancer 1.8 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 643
Skąd: Nowy Sacz
Wysłany: 17-02-2010, 11:13   

temperatury wąchają sie od -5 do +10
możne znasz jakiś sposób by sprawdzić czy wszystko jest dobrze z tym układem?
_________________
pablo diablo
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14375
Skąd: Pruszków
Wysłany: 17-02-2010, 11:18   

pablo diablo, jeśli chcesz sprawdzić termostat to po jakiejś jeździe zostaw auto żeby pochodziło kilkanaście minut. Możesz je lekko przegazować i sprawdź czy dolny przewód zrobi się gorący. Sprawdź też jaki jest rozkład ciepła na chłodnicy. Zanim termostat się otworzy, góra może być ciepła.
 
 
pelu 
Forumowicz


Auto: GALANT 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 75
Skąd: kraków
Wysłany: 17-02-2010, 17:15   

wlacz ogrzewanie, wylacz nawiew powietrza do wnetrza samochodu, na lzuie 2000-2500 tys obrotow i czkac, po ok 5 minutach powinien otworzyc sie termostat, jezeli natomiast wlaczy sie wentylator, a chlodnica an dole nadal bedzie zimna, tzn ze termostat umarl, jak cieply, tzn ze jest ok
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14375
Skąd: Pruszków
Wysłany: 18-02-2010, 11:19   

pablo diablo, działałeś coś?
 
 
pablo diablo 
Forumowicz


Auto: Galant 2.0 Gls Lancer 1.8 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 643
Skąd: Nowy Sacz
Wysłany: 18-02-2010, 13:38   

zrobiłem jak pisałeś/ liście poczekałem dłużej by temperatura wzrosła i faktycznie waz dolny zaczął być ciepły a potem gorący czyli wszystko działa jak należny..
_________________
pablo diablo
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14375
Skąd: Pruszków
Wysłany: 18-02-2010, 13:45   

pablo diablo, zatem temat mogę usunąć? Bo w zasadzie nie wnosi nic nowego :)
 
 
Zhan 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 '99 EA5A tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 695
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 18-02-2010, 22:49   

a u mnie ostatnio jak sprawdzalem (bylo na minusie) to na postoju gorna rura przy chlodnicy byla letnia a przy gazowaniu szybko sie ogrzewala... czy to normalne?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.