Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
3 małe zapytania, od świec począwszy
Autor Wiadomość
Umberto
[Usunięty]

Wysłany: 14-04-2008, 17:56   3 małe zapytania, od świec począwszy

Witam, jakby ktoś mnie oświecił, to z góry dzięki:
1. Jaki jest odstęp m. elektrodami w świecach NGK PFR6J?
2. Jakie są rozmiary tulejek stabilizatora tylnego i przedniego? A może pasują z jakichś innych modeli?
3. Kto wie, w jaki sposób reguluje się "skręt" tylnych kół - chodzi o regulację mimośrodowej "śruby" oraz drążka?
Pozdrawiam!
 
 
syski
[Usunięty]

Wysłany: 18-04-2008, 22:23   

Witam !
1. PFR6J(1,2-1,4mm)nie wnikam co będziesz z nimi robił po 90.000 km wymienia się na nowe platynówki jak na pewno o tym wiesz, np Champion to koszt około 270-300 pln
2.Jeśli chodzi o tuleje to jednak musisz zmierzyć sam przed kupnem bo różne przychodziły w zależności od rocznika i modelu do Twojego około 43mm średnicy popatrz tutaj
http://www.mitsubishi-gra...ighlight=tuleje
3. Skrętu nigdy nie regulowałem ale powinna być na końcówce drążka śruba regulacyjna.
Pozdrawiam
 
 
Umberto
[Usunięty]

Wysłany: 05-05-2008, 16:29   

Syski - tak - właśnie wymieniłem świece ale po prostu nie znalazłem info, jaki może być odstęp (no... był duży!).
Po wymianie świec i kabli (kurde z tym dolotem!) na biegu N i P obroty wpadają na 1,5-1,6 - czy to normalny objaw? Na "starych" świecach tego nie miałem.
A propos skrętu tylnego: jeden ze znajomych mechaników od zawiechy i zbieżności mówił mi, że prawdopodobnie tylny skręt w mojej S nie działa, ale można to sprawdzić na jakichś urządzeniach i wyregulować. Oprócz śruby reg. na drążku są tam jeszcze śruby - jak to określił mechanior - mimośrodowe, które również się ustawia.
Czy ktoś z Was grzebał kiedykolwiek przy tym tylnym skręcie?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.