Remont Lancer IV |
Autor |
Wiadomość |
Havoc
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 304 Skąd: Bedford, UK
|
Wysłany: 23-04-2008, 22:56 Remont Lancer IV
|
|
|
Co prawda zamierzam sprzedać swoje nowe auto, ale jednak myślę, też o remoncie, bo parę rzeczy jest do wymiany.
Z koniecznych to na razie potrzebuję amorów na tył.
W jakich sklepach na necie szukać? Wszystko co udało mi się znaleźć to amory do roczników 92 i górę, lub takich poniżej 88roku.
Filtry paliwa i powietrza. Są jakieś "lepsze i gorsze"? Czy też brać jak leci?
Chciałbym zamontować elektrykę do szyb. Jest w ogóle możliwość zrobienia tego w domowym zaciszu? Jeżeli tak to w jaki sposób? Moglibyście mnie jakoś pokierować, może jakiś art w sieci?
Kolejny problem to wycieraczki. Zdaje się, że tulejki czy jak by to tam nazwać można, w każdym razie 'zawiasy' są wyrobione, całe ramię wycieraczki lata jak chce, przez co wpada w rezonans i trzepie się po szybie nieznośnie :/ Dot. to głównie przodu, tył jak Cię mogę jeszcze...Co z tym zrobić? W warsztacie powiedzieli mi, że nie wiele da radę, trzeba by cały system pod szybą zmieniać, mocowania itd...?
I najważniejsze pytanie. Patrząc na tył Lancerka widzę zderzak...a pod nim kawał karoserii. Da się tą dolną blachę wymienić? U mnie jest cholernie skorodowana, i gdyby dało radę po prostu przełożyć z innego to super |
Ostatnio zmieniony przez Havoc 23-04-2008, 22:58, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-04-2008, 22:57
|
|
|
Havoc, jaki silnik? |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Robson86
Forumowicz Life is a Race

Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 4858 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 23-04-2008, 22:58
|
|
|
Havoc napisał/a: | W jakich sklepach na necie szukać? |
a moze w Inter-Car'ze ze znizka klubowa wyjdzie taniej
Pozdroo |
_________________ Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 |
|
|
|
 |
Havoc
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 304 Skąd: Bedford, UK
|
Wysłany: 23-04-2008, 22:59
|
|
|
90rocznik, silnik 1500cm3, dokładnych oznaczeń nie jestem w stanie podać, może że da się wyczytać pod maską?
[...nie zdążyłem dopisać posta a już 2 odpowiedzi...wow! thx za reakcje ]
edit:
odnośnie inter-car, znalazłem tam amory za 120zł...jednak w opisie jest "amortyzator"...chodzi o jedną sztukę? Do takiego staruszka muszę wydać 250zł na 2amorki? Zaczyna mnie to przerażać |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21953 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 23-04-2008, 23:43
|
|
|
Havoc napisał/a: | znalazłem tam amory za 120zł...jednak w opisie jest "amortyzator"...chodzi o jedną sztukę? | Niestety tak. Amortyzatory do każdego Mitsubishi są drogie. |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-04-2008, 23:55
|
|
|
Havoc napisał/a: | 90rocznik, silnik 1500cm3, dokładnych oznaczeń nie jestem w stanie podać |
C62A - oznaczenie modelu a silnik to 4G15.
Havoc napisał/a: | odnośnie inter-car, znalazłem tam amory za 120zł...jednak w opisie jest "amortyzator"...chodzi o jedną sztukę? Do takiego staruszka muszę wydać 250zł na 2amorki |
Ceny częsci w IC nie są wygórowane. Poza tym nie wiem czy do innych marek będziesz miał tańsze amortyzatory. Nie sądzę.
Polecam KYB lub inna nazwa tego samego to Kayaba.
Co do wycieraczek - tulejki mozna dostać a cały mechanizm nie powinien być zbyt drogi w używce.
Elektryka szyb - oryginał najlepszy. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Havoc
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 304 Skąd: Bedford, UK
|
Wysłany: 28-04-2008, 11:50
|
|
|
Amory kupione, Kayaba. Tyle, że znowu moje laictwo wyszło na wierzch Nie kupiłem sprężyn, a chyba byłoby warto co?
Tj. teraz tak. Powiedzcie mi czy warto znowu pchać się w KYB albo coś innego markowego, czy wystarczą jakieś tańsze sprężynki?
Hubeeert napisał/a: | Elektryka szyb - oryginał najlepszy. |
A zrobienie tego na wzór oryginału jest możliwe i stosunkowo niedrogie? Czy np. znaleźć szrot z takim Lancerem i całe boczki drzwi z instalacją sobie wymontować? ;] |
_________________ Obecnie: Carisma 1.6 '03
Odprawione ze służby: Galant EA2W 97' wściekły bordowy
Skasowana: Honda Concerto D16Z2 1.6 16V 93'
Był: Colt CA0 1.6 16V '92 x2
Był: Lancer 1.5 12V 4G15 C62A '90
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21953 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 28-04-2008, 12:09
|
|
|
Havoc napisał/a: | Nie kupiłem sprężyn, a chyba byłoby warto co? | Nie wdawaj się w koszty. Jak nie są pęknięte to zostaw stare. Havoc napisał/a: | Czy np. znaleźć szrot z takim Lancerem i całe boczki drzwi z instalacją sobie wymontować? ;] | Tak najlepiej. |
|
|
|
 |
Havoc
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 304 Skąd: Bedford, UK
|
Wysłany: 01-05-2008, 15:28
|
|
|
Mam jeszcze pewne pytanko. Czy normalnym jest, że przy starcie silnika zapala się Check Engine? Po 5sekundach gaśnie już. Podczas jazdy się już nie pojawia.
I czy znacie odpowiedź na moje pytanie odnośnie zderzaka tylnego? Cały tył od zderzaka w dół (ze światłem cofania i przeciwmgielnym) jest wymienny czy tylko "zderzak właściwy" że tak nie fachowo się wypowiem. |
_________________ Obecnie: Carisma 1.6 '03
Odprawione ze służby: Galant EA2W 97' wściekły bordowy
Skasowana: Honda Concerto D16Z2 1.6 16V 93'
Był: Colt CA0 1.6 16V '92 x2
Był: Lancer 1.5 12V 4G15 C62A '90
 |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 01-05-2008, 16:49
|
|
|
Havoc napisał/a: | Mam jeszcze pewne pytanko. Czy normalnym jest, że przy starcie silnika zapala się Check Engine? Po 5sekundach gaśnie już. Podczas jazdy się już nie pojawia. | Tak właśnie powinno być. Mała uwaga: powinieneś przekręcić kluczyk, poczekać, aż zgaśnie CE i dopiero włączyć silnik. Jest to związane z tym, że komputer dokonuje szybkiej diagnostyki. Jeśli wszystko jest w porządku, CE gaśnie. |
|
|
|
 |
Havoc
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 304 Skąd: Bedford, UK
|
Wysłany: 01-05-2008, 23:28
|
|
|
Oo widzisz. O tym nie wiedziałem. No to tak będę odpalał teraz.
[ Dodano: 17-05-2008, 09:53 ]
Mam pewien wyciek oleju... Chyba z uszczelki pod głowicą. Trzeba się zająć uszczelką czy coś innego robić? Zrobić zdjęcie czy mniej więcej ma ktoś pojęcie o co mi chodzi (ja sam nie bardzo chyba wiem). |
|
|
|
 |
|