próba sprzedaży - działaność komercyjna |
Autor |
Wiadomość |
czikoMR [Usunięty]
|
Wysłany: 12-05-2008, 01:43 próba sprzedaży - działaność komercyjna
|
|
|
edit |
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 12-05-2008, 19:25, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
TroyaN [Usunięty]
|
Wysłany: 12-05-2008, 07:50
|
|
|
ta rosa wygląda jak preparwienia po sprayu
Pogadam z kumplem bo po złożeniu mojego auta zachorował na takie tylko w 1 wersji Może uda mu sie szybko sprzedać swojego wtedy pewnie by wziął |
|
|
|
 |
ManyMan [Usunięty]
|
Wysłany: 12-05-2008, 08:50
|
|
|
edit |
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 12-05-2008, 19:27, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
krisso [Usunięty]
|
Wysłany: 12-05-2008, 11:08
|
|
|
Witam Panowie!
Temat kupna mitsu chodzi mi własnie po głowie,a Czikowóz jest jest ciekawą propozycją szczególnie że się znamy więc mam jakieś tam zaufanie.
Pytanie moje jest konkretne bo zupełnie nie wiem jak tu ta sprawa wygląda.
Co z przekładką? Jak dużo roboty,czy ktoś się może podjąć i w jakich pieniądzach,czy warto?
I chciałbym jeszcze rozwiać mglistą kwestię spalania tego auta , bo poszukałem troche i są posty które mnie lekko powalają :/ Sam jestem posiadaczem 2.0T i po mieście ten samochód przy różnej jeździe pali mi jakieś 12 do 13l i uważam że jest to całkiem spoko. Jak w końcu jest z 3k? Nie pytam oczywiście o ciągłe pałowanie bo wiadomo że chleje tyle ile mu się wleje..mówie o tym że w tych 100km czasem pojedziemy szybciej a czasem bardziej skupimy się na muzie w radiu.
Dajcie znać jak te sprawy się mają,pozdrawiam |
|
|
|
 |
vr4 [Usunięty]
|
Wysłany: 12-05-2008, 11:29
|
|
|
Jezeli ja bym go kupil napewno robil bym wszystko aby pozostal w orginale.Jezeli bylyby wersje z kierownica po lewej stronie ,przekladka jak najbardziej a ze nie wystepowaly zostalby orginalny przepieknie okreslony w tym temacie 'bialy kruk'. Co do spalania pozostawie to innym |
|
|
|
 |
krisso [Usunięty]
|
Wysłany: 12-05-2008, 11:37
|
|
|
Opcja z kierą po prawej nie wchodzi w gre raczej. A może jest na forum ktoś kto już się w to bawił? Podejrzewam że pod maską różnice w MR i VR4 sa nieduże więc poziom trudnosci przełożenia byłby taki jak VR4. Jak z tym spalaniem w końcu? |
|
|
|
 |
vr4 [Usunięty]
|
Wysłany: 12-05-2008, 11:59
|
|
|
Ja napisze tak.Sprawdzalem tylko z ciekawosci i nigdy nie wyliczalem sobie jakiejs tam sredniej itp. Kiedys w trasie spalil mi najmniej lekko ponad 12 litrow i nigdy nie udalo mi sie ponizej tej wartosci zejsc,jechalem nie przekraczajac 120-130km/h. Z rana zawsze wyjezdzam tylko kiedy auto nagrzeje sie do odpowiedniej temperatury to przy tym tez troche paliwa idzie wiec za 100zl robie okolo 50 mil. po miescie. |
Ostatnio zmieniony przez vr4 12-05-2008, 21:57, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
ManyMan [Usunięty]
|
Wysłany: 12-05-2008, 12:23
|
|
|
Tyle ze jeździł byś sobie wtedy po torze tylko |
|
|
|
 |
vr4 [Usunięty]
|
Wysłany: 12-05-2008, 12:26
|
|
|
Rejestracja w Belgi by zostala. |
|
|
|
 |
krisso [Usunięty]
|
Wysłany: 12-05-2008, 12:42
|
|
|
Chcesz powiedzieć że za 100 robisz 80km? No to w takim układzie on pali przepotwornie dużo. Ja u siebie przy 260KM robie za 100zł koło 200km bo tak mniej wiecej wychodzi ze przy dzisiejszych cenach 50zł=100km.
Można założyć że MR powinien palic mniej bo jest sporo lżejszy,co myślicie?
Z reszta zostawiając temat spalania
Czy jest w Wawie ktoś kto na przykład byłby chętny żeby się ze mną na godzinke ustawić i pokazać mi swoją VR4-kę? Widuje tylko totalne padło sąsiada z Grochowa ale tamtego bym z dopłatą nie wziął.
Chciałbym zobaczyć to dokładniej w środku,jak się zbiera itd itp, jest ktoś kto miałby wolny któryś wieczór?
Jak z tą przekładką zakładając że byłaby grana-macie jakichś speców w wawie/okolicach którzy ogarniają te auta?
A właśnie ManyMan, jak mógłbyś, porównaj mi proszę to auto tak mniej więcej z Suprą i dlaczego jest lepsza? |
|
|
|
 |
ManyMan [Usunięty]
|
Wysłany: 12-05-2008, 16:29
|
|
|
Cytat: | A właśnie ManyMan, jak mógłbyś, porównaj mi proszę to auto tak mniej więcej z Suprą i dlaczego jest lepsza? |
Bo tak |
|
|
|
 |
vr4 [Usunięty]
|
Wysłany: 12-05-2008, 16:43
|
|
|
Many,zlosniku napisz koledze czemu jest lepsza Supra |
|
|
|
 |
ManyMan [Usunięty]
|
Wysłany: 12-05-2008, 16:54
|
|
|
Lepsza trwałość i jakość materiałów.
Silniki wytrzymują duże moce bez zakuwania. Lepszy promień skrętu itd.
RWD
Wystarczy popatrzeć na ceny obu aut. |
|
|
|
 |
krisso [Usunięty]
|
Wysłany: 12-05-2008, 17:09
|
|
|
No i stosunek moc-masa. No to się zgadza tyle że za Supre w TT trzeba bedzie dac ze 3 razy tyle...jak się dobrze poszuka czy przyprowadzi aczkolwiek nie ukrywam że Supra marzy mi się od dawna.
Panowie to jak z tymi mechaniorami od przekładek,do kogo uderzyć żeby chociaż rzucił jakąś cyfrą orientacyjną...? |
|
|
|
 |
ManyMan [Usunięty]
|
Wysłany: 12-05-2008, 17:24
|
|
|
taka przekładkę zrobi Ci dobry mechanik spawacz cena waha sie od 3500-6000 zl w zależności od zakładu. Nie nastawiaj sie ze to jest nie wiadomo jaki wyczyn bo ktoś to wyczai i Cie zedrze. |
|
|
|
 |
|