Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] Kompresor do 2.5 v6
Autor Wiadomość
Łukasss 
Forumowicz

Auto: galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2017
Posty: 43
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 14-09-2020, 02:09   [EA5A/W 2.5] Kompresor do 2.5 v6

Witam. Wiem co powiecie, że jak chce więcej mocy to żebym kupił vr4. Ale póki co brak funduszy. A te 170 km i 222 nam. przestają wystarczać i zaczynam zastanawiać się nad kompresor em.
Eaton m45 już leży i wszystko by było cacy tylko nie chce pozbywać się klimy.
Może ktoś ma już jakieś doświadczenia w tym temacie??
 
 
Faza 
Mitsumaniak


Auto: EA5W Avance 2001 TipTronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Sie 2008
Posty: 329
Skąd: Szczecin/Wrocław/Gdańsk
Wysłany: 14-09-2020, 21:11   

A nie lepiej pozbyć się wspomagania mechanicznego na rzecz elektrycznego?
 
 
Łukasss 
Forumowicz

Auto: galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2017
Posty: 43
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 16-09-2020, 00:06   

Nieee
Unikam wszystkiego co zawodne😬
Rozważam 2 opcje
1- przestawienie gdzieś alternatora
2- wywalenia dziury w masce i na górę go dać

[ Dodano: 15-10-2020, 00:24 ]
Motyla noga nikt nie pomoże ??
Będę musiał zrobić samemu 🤪
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10649
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 15-10-2020, 08:50   

Było w internetach, niestety ciezko jest zmieścić napęd bez rezygnacji z klimy.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.