Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
"Ostre przyspieszenie Lancera..."
Autor Wiadomość
michalp 
Mitsumaniak
Moderator CZx


Auto: Colt CZ5 1.3, Focus II TDCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 512
Skąd: Poznań
Wysłany: 08-05-2008, 11:14   "Ostre przyspieszenie Lancera..."

Link
_________________
michalp
 
 
 
Pawel`85 
Forumowicz
Lancerniety


Auto: Lancer 1,6 2005 Kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 295
Skąd: 3 Miasto
Wysłany: 08-05-2008, 15:45   

I czemu tu sie dziwic
tak jak ujeli to w artykule
"Ten model jest kwintesencją najlepszych cech marki Mitsubishi i podkreśla jej sportowe dziedzictwo."
do tego jest w calosci robiony w Japonii
_________________
 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 08-05-2008, 18:57   

Jak z silnikiem Diesla to niestety NIE w calosci w japonii.....

Krzychu
 
 
Bastek77
[Usunięty]

Wysłany: 09-05-2008, 22:58   

Że też Japońce nie potrafili zrobić extra diesla dla Mitsu?!
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 09-05-2008, 23:04   

Znaczy nie znam za bardzo dokonan Mitsubishi w dieslach w ostatnich latach ale zrobic silnik od podstaw jest trudne a po drugie KOSZTUJE a na to chyba nie ma teraz Mitsubishi....

Zobaczcie na konstrukcje obecne na rynku po za 1,3 MultiJet-em oraz Dieslem Bocerem Subaru (nad ktorym pracowali chyba dobre pare lat) nie ma nowych konstrukcji wszystkie sa stare z przed 10-20 lat?? A tylko unowocześnione wtryski czy głowice....

Krzychu
 
 
Ali-En
[Usunięty]

Wysłany: 10-05-2008, 13:51   

krzychu napisał/a:
Znaczy nie znam za bardzo dokonan Mitsubishi w dieslach w ostatnich latach ale zrobic silnik od podstaw jest trudne a po drugie KOSZTUJE a na to chyba nie ma teraz Mitsubishi....

Zobaczcie na konstrukcje obecne na rynku po za 1,3 MultiJet-em oraz Dieslem Bocerem Subaru (nad ktorym pracowali chyba dobre pare lat) nie ma nowych konstrukcji wszystkie sa stare z przed 10-20 lat?? A tylko unowocześnione wtryski czy głowice....

Krzychu
Ale bzdury wypisujesz. Cala masa nowych konstrukcji dieslow jest na rynku. Mitsu troche przespalo bum na diesle ale w 2009 roku bedzie juz japonskie DI-D pod maska diamencikow.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 10-05-2008, 13:57   

No to daj pare przykladow tych nowych konstrukcji.

Krzychu
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-05-2008, 20:05   

krzychu napisał/a:
Jak z silnikiem Diesla to niestety NIE w calosci w japonii.....
krzychu napisał/a:
Znaczy nie znam za bardzo dokonan Mitsubishi w dieslach w ostatnich latach ale zrobic silnik od podstaw jest trudne a po drugie KOSZTUJE a na to chyba nie ma teraz Mitsubishi....

Mitsubishi jak to już pisałem do Ciebie kilka razy (z tego co sobie przypominam) wypuszcza wkrótce na rynek nowego diesla własnej konstrukcji.

Pytanie natomiast do Ciebie - skoro Toyota produkuje swoje samochody na EU w Turcji i UK (w większości) to czy jest to samochód japoński, turecki angielski czy może polski bo silniki diesla są produkowane w Polsce a skrzynie biegów na Słowacji?

Daj już spokój co? :wink:
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 10-05-2008, 20:19   

No ale te silniki sa VW a nie chodzi o to ze nie sa z japonii...... po prostu nie sa nawet mitsubishi....

No a jak wypości swoj silnik to moze byc bardzo ciekawie..... bo powinien byc lepszy od tego obecnego montowanego w Lancerze mam nadzieje ze go zastapia.

A co do Toyoty to jednak jak jest firma japonska to utrzymuje kontrole jakosci na odpowiednim poziomie niewazne od raju tylko ze ten silnik nigdy nawet nie slyszal o japonii.....

Krzychu
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-05-2008, 20:26   

krzychu napisał/a:
No ale te silniki sa VW a nie chodzi o to ze nie sa z japonii

Toyota, BMW, Fiat I jeszcze ktoś (nie pamiętam) zaprojektowali wspólnie silnik. Używają we swoich samochodach.

To czyj to silnik :?: ;-)

OK OK są produkowane przez VW i wysyłany do Japonii i Holandii gdzie wkład się je montuje do Grandisów, Outlanderów i Lancerów. Co za różnica skoro to dobre silniki?
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 10-05-2008, 20:37   

No Fiat no nie widze tych nowych silników (ta 1,6 MultiJet to jest to samo co 1,9 ten stary tylko ma zdaje sie mniejszy skok tloka), BMW to troche inna polka i oni sa jedna z tych firm co jeszcze postanawiaja zainwestowac duza kase zeby zrobic w czyms tam lepszy silnik. Ale koniec tematu

Co do tego silnika to tez nie chce wszczynac dyskusji ale kultura nie grzeszy jest na przetazalych pompowtryskiwaczach (z czego sie sam VW pomalu wycofuje) oraz wszyscy w testach (bo oczywiscie do testow wysylaja tego z dieslem zawsze :( ) dostaje ten lancer przez ten silnik niskie opinie..... Co mnie zreszta nie dziwi.

Krzychu
 
 
Ali-En
[Usunięty]

Wysłany: 10-05-2008, 20:42   

krzychu napisał/a:
No to daj pare przykladow tych nowych konstrukcji.

Krzychu
1.4 1.6 2.2 HDI z PSA, 1.6 i 2.0 CRDi Kia i Hundai, 1.6 JTD fiata, 1.9 JTD twin turbo fiata, saba i opla, 2.2 hondy, 2.0 dCi renault i nissan, tak z pierwszej mysli a jest tego wiecej. To ze czesto pojemnosc silnika jest taka sama nie znaczy ze silnik jest ten sam. W bardzo wielu przypadkach nie zmieniony pozostaje jedynie blok i drobne elementy z osprzetu. Caly uklad korbowo-tlokowy, turbina, uklad wtryskowy itp sa zmieniane, to juz nie sa te same silniki.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 10-05-2008, 20:44   

No wlasnie ten sam blok reszta jest poddawana malutkim modyfikacja (tak wlasnie jest w fiacie, ta 1,6 to jest to samo co 1,9 lekko zmodyfikowane) zmienie sa wtryskiwacze czasem troche glowica dodawane jakies filtry czy recyrkulacja spalin i reklamuja sie ze to jest nowy silnik..... Ksiegowi ksiegowi i ksiegowi nie oplaca sie po prostu....

Krzychu
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-05-2008, 20:57   

krzychu napisał/a:
No Fiat no nie widze tych nowych silników (ta 1,6 MultiJet to jest to samo co 1,9 ten stary tylko ma zdaje sie mniejszy skok tloka), BMW to troche inna polka i oni sa jedna z tych firm co jeszcze postanawiaja zainwestowac duza kase zeby zrobic w czyms tam lepszy silnik. Ale koniec tematu

Nie bardzo - BMW będzie montowało ten silnik do 3 i 1.
Fiat już go montuje.

krzychu napisał/a:
Co do tego silnika to tez nie chce wszczynac dyskusji ale kultura nie grzeszy

A pojeździłeś samochodem z takim silnikiem?
krzychu napisał/a:
jest na przetazalych pompowtryskiwaczach
pierwsze słyszę, żeby to była przestarzała konstrukcja. Ma swoje zalety jak na przykład nieosiągalny jak na razie dla CR parametr nazywający się ciśnienie wtrysku - co nota bene powoduje większą hałaśliwość. Natomiast CR ma zalety w postaci niższej emisji hałasu i tańszej produkcji. Paliwa mniej wciąż zużywa silnik na pompowtrysku. Głównie ze względu na koszty produkcji koncern VW przechodzi na CR.
krzychu napisał/a:
oraz wszyscy w testach (bo oczywiscie do testow wysylaja tego z dieslem zawsze ) dostaje ten lancer przez ten silnik niskie opinie.
Hmm - jak chcesz diesla musisz w takim razie zaczekać na diesla Mitsu. Albo - skoro uważasz, że inne firmy mają lepsze silniki kupić coś innego tym bardziej, że męczy mnie już Twoje ciągłe narzekanie. <- to moja prywatna opinia jako usera, jako admin mogę tylko poprosić, żebyś zanim napiszesz posprawdzał conieco.

Pozdrawiam

[ Dodano: 10-05-2008, 20:58 ]
krzychu napisał/a:
ta 1,6 to jest to samo co 1,9 lekko zmodyfikowane

:roll: - sprawdziłeś? Czy tak Ci się wydaje? :roll:
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-05-2008, 21:22   

krzychu napisał/a:
No wlasnie ten sam blok reszta jest poddawana malutkim modyfikacja (tak wlasnie jest w fiacie, ta 1,6 to jest to samo co 1,9 lekko zmodyfikowane) zmienie sa wtryskiwacze czasem troche glowica dodawane jakies filtry czy recyrkulacja spalin i reklamuja sie ze to jest nowy silnik.....

Te krzycyhu, to daj nam definicję nowego silnika.
Czy np zmiana grubości płyty głównej w bloku to już jest nowy silnik?
Czy wzmocnienie opraw łożysk głównych to nowy silnik?
Czy zmiana płaszcza wodnego to nowy silnik?
Nie wiem czy wiesz, ale te "drobne zmiany" nie są nigdy takie drobne. Wystarczy spojrzeć na 4D56 w L200. Nazwa ta sama a różnią się wszystkim, dosłownie wszystkim.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.