 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Check Engine, "misfire" na 3 cylindrze |
Autor |
Wiadomość |
pawlin2 [Usunięty]
|
Wysłany: 10-04-2006, 21:52 Check Engine, "misfire" na 3 cylindrze
|
|
|
Witam, Mam taki problem
Silnik 4G93 GDI, zapalił mi sie Check engine, kod błędu to misfire na trzecim cylindrze. Po 3 resetach ASO stwierdziło, że to nie cewka i nie świeca (byly zamieniane z tymi na 2 cylindrze) Sprawdzono szczelność i jest OK. Teraz ASO chce wziac samochód na 2-3 dni do obadania, bo nie wiedzą co może to powodować. Chciałbym Was zapytać czy może macie jakies podejrzenia. Dodam, że nie czuję spadku mocy ani nie słysze innej pracy silnika. Na to drugie jestem specjalnie wyczulony, bo juz dwa razy mialem wymieniane regulatory zaworów. Silnik ma przejechane tylko 57 tys. sporo w korkach, na krótkich trasach, ale bez przesady.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-04-2006, 22:44
|
|
|
Misfire moż ebyć spowodowany oprócz świec i kabli oraz cewki równiez nieszczelnością w dolocie oraz słabą kompresją i źle ustawionymi zaworami z tego c pamiętam.
Tu pisałem jako SEMP z kiepuczim na ten temat - poczytaj -> http://mitsubishi.webserw...7647&KW=misfire |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
pawlin2 [Usunięty]
|
Wysłany: 18-04-2006, 20:58
|
|
|
To chyba jednak paliwo. Po trzecim resecie zatankowalem BP98 i po przejechaniu tys. km jeszcze się nie zapaliło check engine. Tak czy inaczej żegnam się z tą stacją Shella. |
|
|
|
 |
|
|