Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gene
27-05-2009, 12:39
[3.5 V6] Moc w 3.5 V6
Autor Wiadomość
bula983 
Nowy Forumowicz
bula983

Auto: mitsubishi pajero 3.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 25
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 09-05-2009, 12:59   [3.5 V6] Moc w 3.5 V6

Witam,
czy istnieje mozliwosc podniesienia mocy w silniku 6G74 3.5 z 1994 roku?
Ostatnio zmieniony przez Gene 27-05-2009, 12:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Mighn 
Mitsumaniak

Auto: Shogun '92 2.5 TDI Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 270
Skąd: Kraków
Wysłany: 09-05-2009, 21:34   

1. nie krzycz proszę! (nie pisz dużymi literami)

2. bardzo zależy jak głęboko chcesz ingerować w silnik, i na jakie koszty jesteś gotowy, a w ekstremalnym tuningu także od tego jak się zapatrujesz na dużo częstsze wizyty w serwisie.

Generalnie można zrobić z każdym silnikiem cuda, ale na własną rękę odradzam, można więcej zepsuć niż poprawić, natomiast delikatny tuning w specjalistycznym zakładzie połączony z remontem silnika (o ile już na takowy zasługuje - nie napisałeś jaki przebieg, jak traktowany, w jakim stanie...) potrafi bardzo poprawić kulturę pracy silnika, delikatnie podnieść moc, jednocześnie obniżając zużycie paliwa, powinien także zmniejszyć awaryjność.

Dalsze rasowanie silnika i dodawanie mu kolejnych koników zacznie stopniowo zwiększać spalanie i awaryjność, i to nie tylko silnika, ale także sprzęgła, skrzyni, mostów... i z tym musisz się liczyć.

Natomiast jeżeli chcesz zabawy w tuning ekstremalny - to do kosztów dolicz także robotę z całym układem napędowym, przygotuj się na znacznie większe spalanie i sporą awaryjność, oraz na powolne "dziczenie" silnika (dziwne często nie do końca zrozumiałe problemy czy to z startem, czy gaśnięciem podczas jazdy, czy gwałtownym i dość losowym przegrzewaniem się lub wiele innych "dziwactw")

Natomiast ile można dodać mocy/momentu tego nikt ci dokładnie nie powie, sporo zależy od samego silnika, klasy fachowców, użytych części i odrobiny szczęścia :) na pewno bez większych problemów da się wydusić koło 8-12% więcej, potem w większości silników zaczynają się schody :/

PS.: no i zawsze zostaje NOS - tylko jaki sens pakować go do terenówki :P ??
 
 
bula983 
Nowy Forumowicz
bula983

Auto: mitsubishi pajero 3.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 25
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 10-05-2009, 09:18   

DZIĘKUJĘ I NIE BĘDĘ JUŻ KRZYCZAŁ
W sumie to masz racje coś tam małego po cuduję jakiś stożek mocniejsza pompka paliwa nie wiem co tam jeszcze muszę poszperać ale nie ukrywam że przymierzałem się do założenia turbin z 3000 GT kusi mnie to zobacze ale i tak dziekuję
 
 
richat 
Forumowicz


Auto: Pajero II 3.5 V6 i 2.8 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 39
Skąd: Kosarzyn
Wysłany: 30-05-2009, 18:25   

ze tak zapytam po co ci do takiej krowy jeszcze bardziej mocny silnik?, scigac sie tym raczej nie będziesz bo marne szanse, a w terenie te 208 koni to naprawdę za dużo
_________________
pozdr. Richat

Pajero II '99 2.8 TDI - Dupowóz
Pajero II '97 3.5 V6 24 DOHC do taplania
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.