 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Gene 27-05-2009, 12:39 |
[3.5 V6] Moc w 3.5 V6 |
Autor |
Wiadomość |
bula983
Nowy Forumowicz bula983
Auto: mitsubishi pajero 3.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2009 Posty: 25 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 09-05-2009, 12:59 [3.5 V6] Moc w 3.5 V6
|
|
|
Witam,
czy istnieje mozliwosc podniesienia mocy w silniku 6G74 3.5 z 1994 roku? |
Ostatnio zmieniony przez Gene 27-05-2009, 12:43, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Mighn
Mitsumaniak
Auto: Shogun '92 2.5 TDI Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 270 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 09-05-2009, 21:34
|
|
|
1. nie krzycz proszę! (nie pisz dużymi literami)
2. bardzo zależy jak głęboko chcesz ingerować w silnik, i na jakie koszty jesteś gotowy, a w ekstremalnym tuningu także od tego jak się zapatrujesz na dużo częstsze wizyty w serwisie.
Generalnie można zrobić z każdym silnikiem cuda, ale na własną rękę odradzam, można więcej zepsuć niż poprawić, natomiast delikatny tuning w specjalistycznym zakładzie połączony z remontem silnika (o ile już na takowy zasługuje - nie napisałeś jaki przebieg, jak traktowany, w jakim stanie...) potrafi bardzo poprawić kulturę pracy silnika, delikatnie podnieść moc, jednocześnie obniżając zużycie paliwa, powinien także zmniejszyć awaryjność.
Dalsze rasowanie silnika i dodawanie mu kolejnych koników zacznie stopniowo zwiększać spalanie i awaryjność, i to nie tylko silnika, ale także sprzęgła, skrzyni, mostów... i z tym musisz się liczyć.
Natomiast jeżeli chcesz zabawy w tuning ekstremalny - to do kosztów dolicz także robotę z całym układem napędowym, przygotuj się na znacznie większe spalanie i sporą awaryjność, oraz na powolne "dziczenie" silnika (dziwne często nie do końca zrozumiałe problemy czy to z startem, czy gaśnięciem podczas jazdy, czy gwałtownym i dość losowym przegrzewaniem się lub wiele innych "dziwactw")
Natomiast ile można dodać mocy/momentu tego nikt ci dokładnie nie powie, sporo zależy od samego silnika, klasy fachowców, użytych części i odrobiny szczęścia na pewno bez większych problemów da się wydusić koło 8-12% więcej, potem w większości silników zaczynają się schody :/
PS.: no i zawsze zostaje NOS - tylko jaki sens pakować go do terenówki ?? |
|
|
|
 |
bula983
Nowy Forumowicz bula983
Auto: mitsubishi pajero 3.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2009 Posty: 25 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 10-05-2009, 09:18
|
|
|
DZIĘKUJĘ I NIE BĘDĘ JUŻ KRZYCZAŁ
W sumie to masz racje coś tam małego po cuduję jakiś stożek mocniejsza pompka paliwa nie wiem co tam jeszcze muszę poszperać ale nie ukrywam że przymierzałem się do założenia turbin z 3000 GT kusi mnie to zobacze ale i tak dziekuję |
|
|
|
 |
richat
Forumowicz

Auto: Pajero II 3.5 V6 i 2.8 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Cze 2008 Posty: 39 Skąd: Kosarzyn
|
Wysłany: 30-05-2009, 18:25
|
|
|
ze tak zapytam po co ci do takiej krowy jeszcze bardziej mocny silnik?, scigac sie tym raczej nie będziesz bo marne szanse, a w terenie te 208 koni to naprawdę za dużo |
_________________ pozdr. Richat
Pajero II '99 2.8 TDI - Dupowóz
Pajero II '97 3.5 V6 24 DOHC do taplania  |
|
|
|
 |
|
|