jak najszybciej i najlatwiej dostac sie do zapalniczki |
Autor |
Wiadomość |
Grabek [Usunięty]
|
Wysłany: 26-06-2007, 21:26 jak najszybciej i najlatwiej dostac sie do zapalniczki
|
|
|
no chcialbym sie dostac do tylu zapalniczki ale probuje i nic bym musial duzzoooo porozbierac zna ktos jakis sposob na szybkie dostanie sie tam ???
autko to 1,8 gdi z 2000roku |
|
|
|
 |
Geloo_Jedi [Usunięty]
|
Wysłany: 26-06-2007, 21:47
|
|
|
zapalniczka składa się z 3 elementów:
1. sam środek, czyli metalowy walec, do którego wkłada się zapalniczkę,
2. mleczno-biała plastikowa obwódka metalowego elementu,
3. czarny metalowy daszek zewnętrzny.
Jeżeli chcesz wyjąć całą zapalniczkę bez rozkręcania konsoli to zrób tak:
weź cienki nożyk i spróbuj nim wyciągnąć metalowy środek (element nr 1), trochę ciężko wychodzi, ale powinno dać radę powoli,
potem łatwiutko da się wyjąć mleczny plastikowy element, tylko będzie zaczepiało gniazdo lampeczki znajdujące się na górze plasticzku i potem czarny daszek sam spadnie.
i to koniec. |
|
|
|
 |
bagin13 [Usunięty]
|
Wysłany: 27-06-2007, 19:35
|
|
|
ja mordowałem się z tym chyba z godzinę ale okazało się to bardzo proste
trzeba włożyć rękę od spodu pod zapalniczkę przytrzymac z przodu białą obwódkę i wtedy wypychać cały środek zapalniczki do przodu powinna wyjść razem z przewodami |
|
|
|
 |
Grabek [Usunięty]
|
Wysłany: 27-06-2007, 21:16
|
|
|
bagin13 napisał/a: | włożyć rękę od spodu pod zapalniczkę przytrzymac z przodu białą obwódkę i wtedy wypychać cały środek zapalniczki do przodu powinna wyjść razem z przewodami |
kurde wlasnie tak probowalem i nic u mnie tak mocno siedzi ze nawet niedrgnelo sprobuje sposobu Geloo_Jedi moze sie uda |
|
|
|
 |
deadly [Usunięty]
|
Wysłany: 27-06-2007, 22:06
|
|
|
jak dla mnie to najprościej wyjąc cała szuflade z popielniczka (dwa prety z boku w otwory) a potem na spokojnie wyjąc zapalniczke jak tak robiłem jak wymieniałem podświetlanie zapalniczki. Jak dla mine łatwiej sie nie da
pozdro |
|
|
|
 |
Grabek [Usunięty]
|
Wysłany: 29-06-2007, 17:54
|
|
|
bagin nie wyjdzie z przewodami bo tak jak Geleo napisal blokuje lampeczka.
deadly wlozylem prety 10 cm i zadnego oporu nie poczulem jakby mogly to by weszly dalej. mam je jakos na skos poprowadzic czy poprostu dluzsze. Mówisz o otworach co są podspodem w 2 rogach szuflady tak?? |
|
|
|
 |
Potek
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.6 Classic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 02 Lis 2005 Posty: 245 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 29-06-2007, 18:08
|
|
|
Grabek, tak jak napisał deadly, weź pręt o średnicy tych dziurek, włóż go w nie tak na ok. 4-5 cm i naciśnij w kierunku od konsoli do drzwi. Jednocześnie próbuj lekko ciagnąć popielniczke do siebie. Popielniczka trzyma sie na dwóch plastikowych ząbkach które musisz w ten sposób odgiąć. (mocowanie jest podobnie jak radia ale troche bardziej toporne)
Wiem że to nie wychodzi za pierwszym razem bo sam walczyłem z tym przez dłuższy czas ale ten sposób jest najskuteczniejszy, masz wtedy dostęp do wszystkiego. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Grabek [Usunięty]
|
Wysłany: 29-06-2007, 21:15
|
|
|
ok no to jutro sproboje i dam Wam znac
[ Dodano: 30-06-2007, 12:10 ]
no dokladnie tak jak napisaliscie wyciaga sie tak jak radio tylko ze trzeba dobrze nacelowac dzieki wielkie |
|
|
|
 |
skiubek [Usunięty]
|
Wysłany: 14-10-2007, 21:44 Wyjęcie popielniczki
|
|
|
Mam duży problem z wyjęciem popielniczki w Carismie GDI 1,8 z 2000r. Wkładam w te 2 otwory gwoździe długie na 8 cm i nic się nie dzieje. Ciągnę popielniczkę przy tym tak, że aż wszystko trzeszczy, boję się że coś urwę. Czy jest jakiś sposób wkładania tych prętów, a może macie jakiś rysunek poglądowy jak to wszystko wygląda w środku i gdzie celować, pchać na boki czy wgłąb?
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Potek
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.6 Classic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 02 Lis 2005 Posty: 245 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 14-10-2007, 23:58
|
|
|
skiubek, 2 (słownie dwa) posty wyżej masz napisane co i jak. Nie mam pomysłu jak to lepiej opisać. No może,jeszcze dodam, że te pręty trzeba wkładać prostopadle do powierzchni w której są dziurki.
Cała operacja wymaga cierpliwości i wyczucia. Jak włożysz za głęboko to kicha, jak za płytko również kicha. |
_________________
 |
|
|
|
 |
kosek
Forumowicz
Auto: Carisma 1,9TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 158 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 05-04-2009, 22:12 jak najszybciej i najlatwiej dostac sie do zapalniczki
|
|
|
Witam
Ostatnio wymieniałem żaróweczkę w podświetleniu zapalniczki.
Co prawda rozebrałem konsolę, ale i przerobiłem łatwiejszy sposób.
Łatwiej i prościej jest odkręcić prawą dolną osłonę konsoli:
- wsadzić do środka dłoń
- odpiąć zasilanie żarówki
- wypiąć żarówkę i wymienić.
Gdyby ktoś chciał wyjąć całe gniazdo zapalniczki tak jak wyjmujemy element żarowy zapalniczki, musi dodatkowo rozpiąć/odpiąć obudowę żarówki od gniazda ( jest na zatrzaskach) w innym wypadku nie ma możliwości wyjęcia całego gniazda.
By pomóc wyobraźni załączam fotki gniazda zapalniczki "od środka"
pozdrawiam |
|
|
|
 |
|