Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
jak najszybciej i najlatwiej dostac sie do zapalniczki
Autor Wiadomość
Grabek
[Usunięty]

Wysłany: 26-06-2007, 21:26   jak najszybciej i najlatwiej dostac sie do zapalniczki

no chcialbym sie dostac do tylu zapalniczki ale probuje i nic bym musial duzzoooo porozbierac zna ktos jakis sposob na szybkie dostanie sie tam ???
autko to 1,8 gdi z 2000roku
 
 
Geloo_Jedi
[Usunięty]

Wysłany: 26-06-2007, 21:47   

zapalniczka składa się z 3 elementów:
1. sam środek, czyli metalowy walec, do którego wkłada się zapalniczkę,
2. mleczno-biała plastikowa obwódka metalowego elementu,
3. czarny metalowy daszek zewnętrzny.
Jeżeli chcesz wyjąć całą zapalniczkę bez rozkręcania konsoli to zrób tak:
weź cienki nożyk i spróbuj nim wyciągnąć metalowy środek (element nr 1), trochę ciężko wychodzi, ale powinno dać radę powoli,
potem łatwiutko da się wyjąć mleczny plastikowy element, tylko będzie zaczepiało gniazdo lampeczki znajdujące się na górze plasticzku i potem czarny daszek sam spadnie.
i to koniec.
 
 
bagin13
[Usunięty]

Wysłany: 27-06-2007, 19:35   

ja mordowałem się z tym chyba z godzinę ale okazało się to bardzo proste
trzeba włożyć rękę od spodu pod zapalniczkę przytrzymac z przodu białą obwódkę i wtedy wypychać cały środek zapalniczki do przodu powinna wyjść razem z przewodami
 
 
Grabek
[Usunięty]

Wysłany: 27-06-2007, 21:16   

bagin13 napisał/a:
włożyć rękę od spodu pod zapalniczkę przytrzymac z przodu białą obwódkę i wtedy wypychać cały środek zapalniczki do przodu powinna wyjść razem z przewodami

kurde wlasnie tak probowalem i nic u mnie tak mocno siedzi ze nawet niedrgnelo sprobuje sposobu Geloo_Jedi moze sie uda
 
 
deadly
[Usunięty]

Wysłany: 27-06-2007, 22:06   

jak dla mnie to najprościej wyjąc cała szuflade z popielniczka (dwa prety z boku w otwory) a potem na spokojnie wyjąc zapalniczke jak tak robiłem jak wymieniałem podświetlanie zapalniczki. Jak dla mine łatwiej sie nie da :)
pozdro
 
 
Grabek
[Usunięty]

Wysłany: 29-06-2007, 17:54   

bagin nie wyjdzie z przewodami bo tak jak Geleo napisal blokuje lampeczka.
deadly wlozylem prety 10 cm i zadnego oporu nie poczulem jakby mogly to by weszly dalej. mam je jakos na skos poprowadzic czy poprostu dluzsze. Mówisz o otworach co są podspodem w 2 rogach szuflady tak??
 
 
Potek 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.6 Classic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Lis 2005
Posty: 245
Skąd: Łódź
Wysłany: 29-06-2007, 18:08   

Grabek, tak jak napisał deadly, weź pręt o średnicy tych dziurek, włóż go w nie tak na ok. 4-5 cm i naciśnij w kierunku od konsoli do drzwi. Jednocześnie próbuj lekko ciagnąć popielniczke do siebie. Popielniczka trzyma sie na dwóch plastikowych ząbkach które musisz w ten sposób odgiąć. (mocowanie jest podobnie jak radia ale troche bardziej toporne)
Wiem że to nie wychodzi za pierwszym razem bo sam walczyłem z tym przez dłuższy czas ale ten sposób jest najskuteczniejszy, masz wtedy dostęp do wszystkiego.
_________________

 
 
 
Grabek
[Usunięty]

Wysłany: 29-06-2007, 21:15   

ok no to jutro sproboje i dam Wam znac

[ Dodano: 30-06-2007, 12:10 ]
no dokladnie tak jak napisaliscie wyciaga sie tak jak radio tylko ze trzeba dobrze nacelowac :D dzieki wielkie
 
 
skiubek
[Usunięty]

Wysłany: 14-10-2007, 21:44   Wyjęcie popielniczki

Mam duży problem z wyjęciem popielniczki w Carismie GDI 1,8 z 2000r. Wkładam w te 2 otwory gwoździe długie na 8 cm i nic się nie dzieje. Ciągnę popielniczkę przy tym tak, że aż wszystko trzeszczy, boję się że coś urwę. Czy jest jakiś sposób wkładania tych prętów, a może macie jakiś rysunek poglądowy jak to wszystko wygląda w środku i gdzie celować, pchać na boki czy wgłąb?
Pozdrawiam
 
 
Potek 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.6 Classic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Lis 2005
Posty: 245
Skąd: Łódź
Wysłany: 14-10-2007, 23:58   

skiubek, 2 (słownie dwa) posty wyżej masz napisane co i jak. Nie mam pomysłu jak to lepiej opisać. No może,jeszcze dodam, że te pręty trzeba wkładać prostopadle do powierzchni w której są dziurki.

Cała operacja wymaga cierpliwości i wyczucia. Jak włożysz za głęboko to kicha, jak za płytko również kicha.
_________________

 
 
 
kosek 
Forumowicz

Auto: Carisma 1,9TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 158
Skąd: Świdnik
Wysłany: 05-04-2009, 22:12   jak najszybciej i najlatwiej dostac sie do zapalniczki

Witam
Ostatnio wymieniałem żaróweczkę w podświetleniu zapalniczki.
Co prawda rozebrałem konsolę, ale i przerobiłem łatwiejszy sposób.
Łatwiej i prościej jest odkręcić prawą dolną osłonę konsoli:
- wsadzić do środka dłoń
- odpiąć zasilanie żarówki
- wypiąć żarówkę i wymienić.
Gdyby ktoś chciał wyjąć całe gniazdo zapalniczki tak jak wyjmujemy element żarowy zapalniczki, musi dodatkowo rozpiąć/odpiąć obudowę żarówki od gniazda ( jest na zatrzaskach) w innym wypadku nie ma możliwości wyjęcia całego gniazda.
By pomóc wyobraźni załączam fotki gniazda zapalniczki "od środka"



pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.