[E33A 2.0] I kapitalka zrobiona |
Autor |
Wiadomość |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
|
|
|
 |
WeinMaster
Mitsumaniak

Auto: Galant 1.8TD '92 r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2006 Posty: 162 Skąd: Wrocek
|
Wysłany: 20-08-2007, 19:30
|
|
|
Mam pytanie, silnik był malowany ?
i jaki koszt kapitalki ? |
_________________ [ Maniakalny Mitsumaniak ] |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 20-08-2007, 20:16 Kapitalka
|
|
|
Tak silnik był malowany farbą żaroodporną koszt kapitalki to ok. 1850 zł oczywiście z moją robotą m.in nowe tłoki na pierwszy szlif na wysokie ciśnienie , blok po pierwszym szlifie , pierścienie Riken-a panewki główne i korbowe nowe szklanki wszystkie uszczelniacze na wale i wałkach balansowych komplet głowica plus planowanie kpl. rozrządu kopółka palec przewody NGK i świece Denso , kpl. uszczelek , kompletne sprzęgło NKK plus olej Mobil 10W40 i satysfakcja przy odpalaniu chodzi jak pszczółka a części tylko od Marka Malika czyli Japaneze mam już zrobione 1300 km i szykuje mi sie pierwsza wymiana oleju po dotarciu |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 20-08-2007, 22:38
|
|
|
powiem tak : wyglada super niech sie sprawuje jak najlepiej i jak najdluzej |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 23-08-2007, 09:39
|
|
|
Gratulacje I zazdroszczę, że już po :>
Chciałem się tylko zapytać jak silnik wyjmowałeś ?? Ja wczoraj wyjmowałem dołem |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 23-08-2007, 11:50 Kapitalka
|
|
|
Ja wyciagałem górą o wiele lepiej i szybciej odkrecasz 4 poduszki silnika i wiązki silnika i silnik do góry bajka |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 23-08-2007, 13:55
|
|
|
Maretzky85 napisał/a: | Ja wczoraj wyjmowałem dołem |
JEJKU!!!!! Tylko górą. Jakbyś potrzebował mam calutkie oprzyrządowanie do takiej operacji (- mogę wypożyczyć wraz z instrukcją jak wyjąć/włożyć silnik.......
[ Dodano: 23-08-2007, 13:57 ]
PS. mam tak fajowy dźwig, że silnik SAM wkładałem (zajęło mi godzinę) i wyjmowałem
[ Dodano: 23-08-2007, 14:05 ]
bartekdeejay, myślałem, że jestem pedantem.....myliłem się - PIĘKNA robota, oby równie funkcjonalna co efektowna |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 23-08-2007, 15:26 Kapitalka
|
|
|
Dzięki Bartek , jak narazie spisuje sie rewelacyjnie mam zrobione już 1550 km i jestem już po pierwszej wymianie oleju , a tak z ciekawości mierzyłem ciśnienie przy tym przebiegu i jest rewelacyjne po 14 barów myśle że długo posłuży prędzej chyba zgnije niż motor padnie ? jak narazie to ma najechane 342126 tyś km |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 24-08-2007, 00:24
|
|
|
Hyhy, mój padł przy ponad 360 tys
Bartek -> dziękuje bardzo za chęć pomocy, ale dołem wyjmowałem bo tak też było całkiem wygodnie. Silnik na palety, odkręcanie poduszek, wszystkich linek etc. I jak to się zwało(?), warsztatowy podnośnik do samochodów silnik został a karoseria 2 metry w górę
Ale jak się pogryzę z właścicielem warsztatu (pracuje u niego), to na pewno bardzo chętnie bym wypożyczył taki osprzęcik, i jeśli będziesz miał ochotę to z pomocy skorzystam przy jakimś piwku
W każdym razie teraz czeka mnie szlifowanie cylindrów (nie pamiętam fachowej nazwy tej czynności ) Nowe tłoki, pierścienie, uszczelniacze, uszczelki i masa innych rzeczy, m.in sprzęgło.
http://www.mitsubishi-gra...=14347&start=15
Tu jest temat tego dotyczący, jak tam napisałem, jak ktoś będzie zainteresowany to zrobię zdjęcia chociaż tych pękniętych tłoków
Swoją drogą warsztat w którym pracuje co prawda zajmujący się samochodami włoskimi, ale właściciel się chyba przekonał do miśków i powiedział, że jak coś to do niego na naprawy można przychodzić. Niestety nie wiem jak z cenami on tam ma i jak sobie liczy, ale robi autka naprawdę dobrze... wszystko musi być czyściutkie i błyszczące, pełna profesjonalka. Jakby ktoś chciał to mogę dać namiary :>
Pozdrawiam i przy okazji życzę miłego użytkowania odnowionego miśka |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
PAVEU
Mitsumaniak MitsuManiak:)

Auto: '89 E33A 4G63 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 18 Kwi 2008 Posty: 173 Skąd: Loobleen, 10-ta
|
Wysłany: 04-09-2008, 11:49
|
|
|
deejay, czy kolektor wyd. tez malowales farba zaroodporna ? nie bylo odpryskow do czasu gdy nim smigales? czy oslone (widze ze jej juz nie zalozyles) mozna tez zaroodporna pomalowac bo tam chyba ciut chlodniej niz na samym koletorze?
ps. czy w zaznaczonym miejscu jest wejscie na czujnik polozenia wału ?
pozdrawiam! |
_________________ PROUD E33A OWNER  |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 04-09-2008, 19:29
|
|
|
PAVEU napisał/a: | ps. czy w zaznaczonym miejscu jest wejscie na czujnik polozenia wału ? |
nie zaznaczyłeś gniazdo Knock sensora |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 07-09-2008, 21:33 Re: I kapitalka zrobiona
|
|
|
 |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 08-09-2008, 20:47
|
|
|
No, no, no. Nówka sztuka nie śmigana . Bardzo efektownie wygląda silnik po złożeniu.
Na trzecim zdjęciu silnik opiera się na misce olejowej? |
_________________
 |
|
|
|
 |
|