Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E33A 2.0] I kapitalka zrobiona
Autor Wiadomość
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
  Wysłany: 11-08-2007, 18:34   [E33A 2.0] I kapitalka zrobiona

I wkońcu kapitalka zrobiona silniczek chodzi jak z fabryki cichutko i równo :) a oto kilka fotek z warsztatu :wink: http://www.fotosik.pl/pok...c2c49f731d.html , http://www.fotosik.pl/pok...eb0e357d21.html , http://www.fotosik.pl/pok...29de5d7b3f.html , http://www.fotosik.pl/pok...f2e26e1a0b.html , http://www.fotosik.pl/pok...1d9f58ec.html:D
Ostatnio zmieniony przez deejay 21-08-2007, 16:47, w całości zmieniany 10 razy  
 
 
WeinMaster 
Mitsumaniak


Auto: Galant 1.8TD '92 r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 162
Skąd: Wrocek
Wysłany: 20-08-2007, 19:30   

Mam pytanie, silnik był malowany ? :D

i jaki koszt kapitalki ? :)
_________________
:) [ Maniakalny Mitsumaniak ]
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
  Wysłany: 20-08-2007, 20:16   Kapitalka

Tak silnik był malowany farbą żaroodporną :wink: koszt kapitalki to ok. 1850 zł oczywiście z moją robotą m.in nowe tłoki na pierwszy szlif na wysokie ciśnienie , blok po pierwszym szlifie , pierścienie Riken-a :) panewki główne i korbowe nowe szklanki wszystkie uszczelniacze na wale i wałkach balansowych komplet głowica plus planowanie kpl. rozrządu kopółka palec przewody NGK i świece Denso , kpl. uszczelek , kompletne sprzęgło NKK plus olej Mobil 10W40 i satysfakcja przy odpalaniu chodzi jak pszczółka :lol: a części tylko od Marka Malika czyli Japaneze :D mam już zrobione 1300 km i szykuje mi sie pierwsza wymiana oleju po dotarciu 8)
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 20-08-2007, 22:38   

powiem tak : wyglada super :!: :) niech sie sprawuje jak najlepiej i jak najdluzej
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 23-08-2007, 09:39   

Gratulacje :D I zazdroszczę, że już po :>
Chciałem się tylko zapytać jak silnik wyjmowałeś ?? Ja wczoraj wyjmowałem dołem ;)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 23-08-2007, 11:50   Kapitalka

Ja wyciagałem górą o wiele lepiej i szybciej odkrecasz 4 poduszki silnika i wiązki silnika i silnik do góry bajka :D
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 23-08-2007, 13:55   

Maretzky85 napisał/a:
Ja wczoraj wyjmowałem dołem


JEJKU!!!!! Tylko górą. Jakbyś potrzebował mam calutkie oprzyrządowanie do takiej operacji (- mogę wypożyczyć wraz z instrukcją jak wyjąć/włożyć silnik.......

[ Dodano: 23-08-2007, 13:57 ]
PS. mam tak fajowy dźwig, że silnik SAM wkładałem (zajęło mi godzinę) i wyjmowałem

[ Dodano: 23-08-2007, 14:05 ]
bartekdeejay, myślałem, że jestem pedantem.....myliłem się - PIĘKNA robota, oby równie funkcjonalna co efektowna
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 23-08-2007, 15:26   Kapitalka

Dzięki Bartek :D , jak narazie spisuje sie rewelacyjnie mam zrobione już 1550 km i jestem już po pierwszej wymianie oleju , a tak z ciekawości mierzyłem ciśnienie przy tym przebiegu i jest rewelacyjne po 14 barów :shock: myśle że długo posłuży :wink: prędzej chyba zgnije niż motor padnie ? :biggrin: jak narazie to ma najechane 342126 tyś km :)
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 24-08-2007, 00:24   

Hyhy, mój padł przy ponad 360 tys ;)
Bartek -> dziękuje bardzo za chęć pomocy, ale dołem wyjmowałem bo tak też było całkiem wygodnie. Silnik na palety, odkręcanie poduszek, wszystkich linek etc. I jak to się zwało(?), warsztatowy podnośnik do samochodów :D silnik został a karoseria 2 metry w górę :P
Ale jak się pogryzę z właścicielem warsztatu (pracuje u niego), to na pewno bardzo chętnie bym wypożyczył taki osprzęcik, i jeśli będziesz miał ochotę to z pomocy skorzystam przy jakimś piwku ;) :evil:
W każdym razie teraz czeka mnie szlifowanie cylindrów (nie pamiętam fachowej nazwy tej czynności :P ) Nowe tłoki, pierścienie, uszczelniacze, uszczelki i masa innych rzeczy, m.in sprzęgło.

http://www.mitsubishi-gra...=14347&start=15
Tu jest temat tego dotyczący, jak tam napisałem, jak ktoś będzie zainteresowany to zrobię zdjęcia chociaż tych pękniętych tłoków :P

Swoją drogą warsztat w którym pracuje co prawda zajmujący się samochodami włoskimi, ale właściciel się chyba przekonał do miśków i powiedział, że jak coś to do niego na naprawy można przychodzić. Niestety nie wiem jak z cenami on tam ma i jak sobie liczy, ale robi autka naprawdę dobrze... wszystko musi być czyściutkie i błyszczące, pełna profesjonalka. Jakby ktoś chciał to mogę dać namiary :>

Pozdrawiam i przy okazji życzę miłego użytkowania odnowionego miśka :D
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
PAVEU 
Mitsumaniak
MitsuManiak:)


Auto: '89 E33A 4G63 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 173
Skąd: Loobleen, 10-ta
Wysłany: 04-09-2008, 11:49   

deejay, czy kolektor wyd. tez malowales farba zaroodporna ? nie bylo odpryskow do czasu gdy nim smigales? czy oslone (widze ze jej juz nie zalozyles) mozna tez zaroodporna pomalowac bo tam chyba ciut chlodniej niz na samym koletorze?

ps. czy w zaznaczonym miejscu jest wejscie na czujnik polozenia wału ?


pozdrawiam!
_________________
PROUD E33A OWNER
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 04-09-2008, 19:29   

PAVEU napisał/a:
ps. czy w zaznaczonym miejscu jest wejscie na czujnik polozenia wału ?


nie zaznaczyłeś gniazdo Knock sensora
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 07-09-2008, 21:33   Re: I kapitalka zrobiona




 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 08-09-2008, 20:47   

No, no, no. Nówka sztuka nie śmigana :D . Bardzo efektownie wygląda silnik po złożeniu.
Na trzecim zdjęciu silnik opiera się na misce olejowej?
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.