Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] Montaz łączników stabilizatora (przód)
Autor Wiadomość
SlaVkoEg
[Usunięty]

Wysłany: 23-05-2008, 21:54   [CA4A 1.6] Montaz łączników stabilizatora (przód)

Zmienilem laczniki stabilizatora i w sumie to mam rozkminke jak mocno je skrecic... :/ dwie gumy (pierwsza i ostatnia) sa jaz praktycznie na maksa scisniete, az ledwo je widac a dwie kolejne (srodkowe) praktycznie takie jakie byly. Nakretke mozna dalej lekko dokrecac. Narazie zrobilem tak ze z obu stron sa tak samo scisniete ale nie wiem czy maja byc do oporu az sie gwint skonczy czy tak jak zrobilem.
Ostatnio zmieniony przez karolgt 28-05-2008, 01:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 24-05-2008, 10:39   

SlaVkoEg napisał/a:
sumie to mam rozkminke jak mocno je skrecic
Miałem to samo. Po pierwsze nie możesz skręcać tych łączników na podniesionym aucie. Tylko załap nakrętkę, następnie załóż koło i dokręcasz łączniki jak auto stoi na kołach. Wtedy wszystkie cztery gumki zduszają się mniej wiecej równo. Jak mocno skręcić? Hmm... Jak będziesz widział, że gumki są mocno ściśnięte to wystarczy. Poza tym jak chwycisz łącznik to nie może mieć luzów na boki. Musi stać sztywno :lol:
 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 24-05-2008, 12:28   

ja zacząłem skręcać na podniesionym, ja wyczułem już spory opór to opuściłem autko, koła na max skręcone dla dostępu i skręciłem że gwint wystaje ponad nakrętkę na ok 30mm (mniej więcej) Po roku jazdy, w tym 3 ostatnie miesiące na sportowych sprężynach, nic nie stuka.
_________________
 
 
 
SlaVkoEg
[Usunięty]

Wysłany: 24-05-2008, 13:12   

No to bede musial to poprawic bo szkoda zeby sie zniszczyly. W kazdym badz razie dzieki za pomoc
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 24-05-2008, 13:43   

Jak przykazują żółci inżynierowie w manualu gwint powinien wystawać ponad nakrętkę 22mm.
 
 
SlaVkoEg
[Usunięty]

Wysłany: 24-05-2008, 14:59   

u mnie wystaje troche wiecej lecz te laczniki sa grubsze i troche dluzsze
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.