Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Dziwne zachowanie tylnego zawieszenia po wymi
Autor Wiadomość
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 20-07-2008, 12:10   

jakie tuleje dales?
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 20-07-2008, 12:51   

no skoro napisales ze tuleje wahaczy to wzialem pod uwage ze wymieniles wszystkie :)
1.w tulejach jest miekka guma - to zobaczysz jak sie polozysz z tylu pod autem i metal ze srodka tulei bedzie lezal na tej zewnetrznej,
2.tuleje sa ok, ale mechanik nie byl, wymienil tuleje w wahaczach i wszystko skrecil na podniesionym aucie przez co teraz tuleje sa ponaciagane i masz takie zachowanie - gregorbu tak mial i zachowanie auta podobnie opisal i jeszcze u niego nie szlo ustawic zbieznosci,(bedzie potrzebny kanal,chyba, ze nie boisz sie lezec pod autem na ziemi :) ) musisz podniesc auto, poluzowac sruby na wahaczach- opuscic, poruszac troche tylem gora-dol i na kolach skrecic wahacze - jesli pomoglo to musisz sprawdzic geometrie :) (tu dochodzi jeszcze to, ze mogl te tulejki "z uszami" w wahaczach krotkich takze zle nabic, powinny byc pod katem prostym wzgl wahacza:
mniej wiecej tak: O-----|- (na pewno wiesz o co chodzi) ale tu na probe bedziesz musial jeden wahacz wyjac :(
3.zle ustawili zbieznosc i geometrie
4.padly ci amory z tylu, albo sprezyny
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 20-07-2008, 15:41   

a laczniki przod ??
ciezko jest ocenic to stukanie przodu, ale mcpherson musi stuknac i nic sie na to nie poradzi, na przod moge polecic jeden patent stwierdzony przez kofiego, pod kratkami od nawiewow - tych na gorze deski co sa bez regulacji wyciaga sie je i w glebi sa sruby trzymajace deske rozdzielcza - warto je dokrecic :)
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 20-07-2008, 16:20   

no musisz kratke wyjac, reka wyjdzie albo delikatnie srubokretem,
a u mechanika zapytaj czy skrecil wszystko na podnosniku czy na kolach
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 11-08-2008, 01:58   

jak bedziesz robil amory i sprezyny to pamietaj o gumach w gornych mocowaniach, sa dwie male gumki i u mnie wystarczyla ich wymiana, a np u kofiego te gumki tak sie wybily ze po jakims czasie musial wymienic te wczesniej wymienione gumki plus gumy w ktore wchodza sprezyny
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.