 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.9TD] Pytanko do szczęśliwych posiadaczy Cari 1.9TD |
Autor |
Wiadomość |
Werwolf
Mitsumaniak
Auto: CARISMA 1.9TD '98 GLS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Mar 2007 Posty: 180 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 06-05-2008, 12:26 [Cari 1.9TD] Pytanko do szczęśliwych posiadaczy Cari 1.9TD
|
|
|
Witam!
Podobno po załączeniu stacyjki (przed uruchomieniem rozrusznika) terkotanie dobiegające spod maski to wynik "testowania" zaworu korekcji wtrysku. Jakiś czas temu przestało mi terkotać, jednak nie zauważyłem żeby silnik inaczej pracował, dymił czy takie tam, no może ciut więcej pali.
A pytanie brzmi:
czy brak terkotania oznacza uszkodzenie zaworu korekcji wtrysku (jego zablokowanie)? jakie są objawy jego złej pracy??
Z góry dziękuję za odpowiedzi, i przepraszm jeżeli było o tym już na forum (nie chce mi się szukać, przyznaję bez bicia )
Pozdrawiam
Werwolf |
|
|
|
 |
kielurkk
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1,9TD GLX 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 17 Cze 2007 Posty: 1050 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 06-05-2008, 21:48
|
|
|
Werwolf napisał/a: | Podobno po załączeniu stacyjki (przed uruchomieniem rozrusznika) terkotanie dobiegające spod maski to wynik "testowania" zaworu korekcji wtrysku |
prawda
Werwolf napisał/a: | czy brak terkotania oznacza uszkodzenie zaworu korekcji wtrysku (jego zablokowanie)? |
tak ale może da się go jeszcze uratować tyle że trzeba go podłączyć do generatora impulsów i zanużyć w specjalnym płynie coby sie odblokował i przesmarował. (mi pompiarze tak naprawić chcieli ale cewka była przepalona i trzeba było nowy )
Werwolf napisał/a: | jakie są objawy jego złej pracy?? |
cieższy rozruch, większe spalanie, nierówna praca silnika, wszystko zależy w jakim punkcie się zaciął. U mnie tak się zaciął że był w położeniu gdzie dawka była najmniejsza i silnik w ogóle nie chciał odpalić a jak odpalił to ruska lokomotywa przy nim to miała EURO 5
[ Dodano: 06-05-2008, 21:49 ]
gdy silnik jest ciepły to terkotania nie ma bo występuje ono tylko gdy świece grzeją. sprawdz to na zimnym silniku czy go słychać |
_________________ Carisma 1,9TD GLX hatchback silvermetalik
TWO BEER OR NOT TWO BEER THAT IS THE QUESTION
SHEAKESBEER
Samochód japoński tak jak Chuck Norris zapala z pół obrotu
Piszę poprawnie po polsku.
 |
|
|
|
 |
Werwolf
Mitsumaniak
Auto: CARISMA 1.9TD '98 GLS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Mar 2007 Posty: 180 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 20-05-2008, 19:03
|
|
|
No i się wyjaśniło. Okazało się że terkota, tylko że akurat wtedy jak pisałem post to krótkoi nie słyszałem.
Dziękuję
Werwolf |
|
|
|
 |
kielurkk
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1,9TD GLX 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 17 Cze 2007 Posty: 1050 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 20-05-2008, 19:34
|
|
|
no i po co alarm od razu podnosić najpierw sprawdzić później pytać
gratuluje |
_________________ Carisma 1,9TD GLX hatchback silvermetalik
TWO BEER OR NOT TWO BEER THAT IS THE QUESTION
SHEAKESBEER
Samochód japoński tak jak Chuck Norris zapala z pół obrotu
Piszę poprawnie po polsku.
 |
|
|
|
 |
|
|