  | 
               
                  Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
                   
                  
  
                  
                | 
               
 | 
             
          
         		             
	  
      
         
         |  Ogłoszenie  | 
         
        
         
 
  
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.  Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta. 
 | 
         
       
	 
	
	
	
 
	
			| 
		ROZRZAD | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 tomek2.5 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21-05-2008, 21:57   ROZRZAD
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam, 
 
mam Galanta Kombi(koncowka 1997), silnik: 2.5l V6 24 z LPG i rozlecial mi sie pasek rozrzadu na wolnych obrotach(wymieniany caly rozrzad 10tys km temu, auta nie katuje)
 
Czy moglo to uszkodzic silnik, jesli tak to jakich usterek mozna sie spodziewac??
 
I co moglo byc powodem takiego zdarzenia??
 
Prosze o pomoc?
 
 
PS. Galant Kombi to najpiekniejsze auto jakie stworzyla reka ludzka:) | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 sampler  		  
		 
         Forumowicz
  
  
                  Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2355 Skąd: Lubin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21-05-2008, 22:58   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Strzelil pasek czy przeskoczyl ? Powodow moglo byc wiele. Od zlego naciagu napinacza do wad materialowych samego paska. Mogla tez sie zatrzec rolka, pompa itd.
 
 
Co moglo sie uszkodzic. Na dzien dobry mogly sie pokrzywic zawory, mogly dostac tloki, korbowod a moglo tez sie nic nie stac. Bez ogledzin sie nie obejdzie. | 
             
						
				_________________ BYŁY:
 
GALANT E34 1.8 TD 
 
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V 
 
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V 
 
Xsara 1.4i
 
 
SĄ:
 
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
 
Peugeot 308 2.0 HDI | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 e-gen  		  
		 
         moderator
  
  
                  Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710) 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 14 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 590 Skąd: Toruń 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21-05-2008, 23:00   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Jakiej firmy pasek?
 
 
ps
 
współczuję | 
             
						
				_________________ Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 tomek2.5 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21-05-2008, 23:32   ROZRZAD
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Pasek orginalny, tak mowil moj mechanik...
 
A bylo to tak ze dojechalme do domu, auto zgaslo. Probowalem odpalic, 2 razy tak jakby chcail go zakrecic ale nic, a pozniej to juz umarlo zupelnie. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 sampler  		  
		 
         Forumowicz
  
  
                  Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2355 Skąd: Lubin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 22-05-2008, 08:12   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Sciagnij przednia pokrywke rozrzadu i zobacz co sie stalo. Czy to pasek pekl czy moze cos innego sie stalo. | 
             
						
				_________________ BYŁY:
 
GALANT E34 1.8 TD 
 
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V 
 
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V 
 
Xsara 1.4i
 
 
SĄ:
 
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
 
Peugeot 308 2.0 HDI | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 e-gen  		  
		 
         moderator
  
  
                  Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710) 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 14 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 590 Skąd: Toruń 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23-05-2008, 11:45   Re: ROZRZAD
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | tomek2.5 napisał/a: | 	 		  Pasek orginalny, tak mowil moj mechanik...
 
 | 	  
 
Każdy pasek jest oryginalny, na swój sposób    
 
 
Pytanie kto wyprodukował pasek? Contitech, Gates, Sun, Mitsuboshi, inni? | 
             
						
				_________________ Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
       |