[CA1A 1.3] Przegub wewnętrzny & odcięcie pompy paliwka |
Autor |
Wiadomość |
oko_81
Mitsumaniak

Auto: Colt 4G13 1995
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 10 Gru 2005 Posty: 83 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 12-07-2008, 18:05 [CA1A 1.3] Przegub wewnętrzny & odcięcie pompy paliwka
|
|
|
Witam !
Musze wymienić osłonkę przegubu wewnętrznego prawego bo mam w nim mała dziurę.
Czy bedzie z tym duzo roboty - co trzeba rozkręcić zeby do niego sie dobrać ?
Jakiej firmy najlepiej kupić tą osłone przegubu wewnętrznego ?
No i drugie pytanko ...
Z racji ze mam zainstalowaną instalację gazową - chciałbym zrobić sobie odcięcie pomy paliwa - zwyczajnie na przycisk w kabinie zeby nie pracowała cały czas...
Gdzie najlepiej sie podpiąć zeby zrobić to szybko i bez problemow ?
Pozdrawiam !! |
Ostatnio zmieniony przez karolgt 15-07-2008, 00:26, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
jolly69
Mitsumaniak

Auto: Carisma '99 1,6 GL +LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Paź 2007 Posty: 267 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 12-07-2008, 21:07
|
|
|
Jeśli chodzi o drugie pytanko to zasilanie pompy leci w wiązce wzdłuż progu od strony kierowcy, tak więc zdejmij plastikowy próg odepnij trochę krawędź wykładziny i już masz dostęp przy fotelu kierowcy, koloru przewodu nie pamiętam ale sprawdź przy pompie, w wiązce jest tylko jeden tego koloru i chyba jest grubszy od innych. Aha "sprawdź przy pompie" oznacza że musisz zobaczyć które przewody z tej wiązki lecą pod tylną kanapę ( chyba idą tylko 3), najgrubszy z nich to zasilanie pompy.. |
|
|
|
 |
harpagan
Mitsumaniak Jaśnie Wielmożny Pan

Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy Dołączył: 30 Wrz 2005 Posty: 2470 Skąd: wawrzyszewowo
|
Wysłany: 12-07-2008, 22:00
|
|
|
oko_81 napisał/a: | Musze wymienić osłonkę przegubu wewnętrznego prawego bo mam w nim mała dziurę.
Czy bedzie z tym duzo roboty - co trzeba rozkręcić zeby do niego sie dobrać ? |
Zaczynasz od odkrecenia sruby od piasty (Nasadka 32), nastepnie zdejmujesz kolo.
Odkrecasz 2 sruby laczace amor i zwrotnice (Nasadka 17). Rozpinasz stara manszete i po chwili manewrowania masz polos w reku. Czyscisz przegub, nakladasz nowy smar montujesz manszete i zaciskasz opaske. Wsadzasz polos na swoje miejsce z obydwu stron i skladasz w odwrotnej kolejnosci.
Bardzo mozliwe, ze mozna to zrobic bez odkrecania tej duzej sruby (32) ale pod samochodem ciezko to dokladnie wyczyscic nie mowiac o manewrowaniu. |
_________________ Frankenstein CC5A 4x4
 |
|
|
|
 |
oko_81
Mitsumaniak

Auto: Colt 4G13 1995
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 10 Gru 2005 Posty: 83 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 15-07-2008, 08:05
|
|
|
Właśnie chciałbym to zrobić bez odkręcania tej sruby 32 , czy ktoś to robił ?
Jaką siłą potem trzeba dokręcać ta srube 32 - zeby nie przesadzic ?
Pozdr |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 15-07-2008, 09:34
|
|
|
Lepiej odkręcić...... odkręcasz na stojącym aucie z wdeptaną nogą w hamulec - bez odkręcania musisz zdemolować całe zawieszenie, żeby wyjąć półoś razem ze zwrotnicą
dokręcasz 230-250 Nm |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
|