Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] ciezko zrobic piska opon-zamulka totalna
Autor Wiadomość
p0gr0m 
Forumowicz

Auto: colt CA0 4G92 93r. LPG
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 248
Skąd: olsztyn
Wysłany: 17-05-2008, 13:10   [CA4A 1.6] ciezko zrobic piska opon-zamulka totalna

witam
od jakiegos czasu , juz z pol roku albo lepiej obserwuje u siebie w colcie duza strate mocy . mniej wiecej jakby colcik mial z 70 koni a nie 115, niewiem zabardzo czym to moze byc spowodowane , bo doszukiwac sie to mozna bylo by pol silnika wymienic. wiem tylko ze rozrzad nie przeskoczyl :] , mam colta 3 lata , i kiedys z tego co pamietam jak chcialem ruszyc z piskiem to rwal on asfalt na kilkanascie metrow , a teraz jest tak ze albo wcale nie da sie ruszyc z piskiem , albo jak juz sie uda to musze mu naprawde dac z 5000-6000 tys obrotow na start i po puszczeniu sprzegla zapiszczy on moze z metr :( , jak myslicie gdzie lezy przyczyna ? ja bym obstawial sprzeglo + cos jeszcze , ale zabardzo niewiem jak mozna sprawdzic sprzeglo tak zeby byc na 100 procent pewnym ze to jego wina, w czasie 3 lat kilka razy (5-10) zagrzalem sprzeglo ze 3 razy nawet tak ze samochod nie chcial wogole ruszyc i dopiero po paru minutach jazda stawala sie mozliwa no ale niewiem czy sprzeglo az tak mocno moglo by zamulic colta. jak np scigam sie z kumplami to mam problem objechac swifta z silnikiem 1.0 , a colt idzie prawie rowno z golfem 3 z silnikiem 75 koni :( help bo to obraza mitsubisi :)
ps. dodam tez ze jak normalnie jezdze to w sumie wydaje mi sie ze ze sprzeglem jest w miare ok :] biegi sie zmieniaja:p tylko ze jakos mam wrazenie ze sprzeglo puszcza za wysoko tzn prawie na maxa musze puscic sprzeglo zeby ruszyc. czy mozna to tez jakos wyregulowac ? jesli tak to gdzie i jak.?
_________________
MITSUBISHI COLT 1.6 16V 4G92 + LPG
Ostatnio zmieniony przez harpagan 18-05-2008, 16:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 17-05-2008, 13:41   

Włączasz 3 bieg, zaciągasz ręczny i puszczasz sprzęgło. Jak zgaśnie (zadusi się) to sprzęgło jest OK. Jak nie będzie gasł to sprzęgło do wymiany.
 
 
p0gr0m 
Forumowicz

Auto: colt CA0 4G92 93r. LPG
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 248
Skąd: olsztyn
Wysłany: 17-05-2008, 15:24   

zgasnie napewno to to wiem ze nawet probowac nie musze.
_________________
MITSUBISHI COLT 1.6 16V 4G92 + LPG
 
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 17-05-2008, 16:12   

NIe mów na zaś - po prostu weź i spróbuj :badgrin: :badgrin: :badgrin:
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
adams12
[Usunięty]

Wysłany: 17-05-2008, 16:17   

odkręć i podepnij do masy czujnik spalania stukowego - może masz tak jak niegdyś Romel?
 
 
p0gr0m 
Forumowicz

Auto: colt CA0 4G92 93r. LPG
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 248
Skąd: olsztyn
Wysłany: 17-05-2008, 16:19   

a co mial z nim kiedys nie tak romel i czy tez mialo jego autko wtedy mula ?
_________________
MITSUBISHI COLT 1.6 16V 4G92 + LPG
 
 
 
Milosz_GLXi
[Usunięty]

Wysłany: 20-05-2008, 00:12   

Jaki masz gaz, kiedy regulowany, kiedy zmieniane elementy ukladu zaplonwego, filtry pow i gazu?
 
 
Koton 
Forumowicz

Auto: Bez auta. Kiedys 92` CA5A
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 356
Skąd: Kraków
Wysłany: 20-05-2008, 02:13   

p0gr0m napisał/a:
w czasie 3 lat kilka razy (5-10) zagrzalem sprzeglo ze 3 razy nawet tak ze samochod nie chcial wogole ruszyc i dopiero po paru minutach jazda stawala sie mozliwa


Wg mnie tu masz odpowiedz.

Za to gaz (ZWĘŻKA w dolocie) może powodować że auto jest słabe.
Jeśli po założeniu gazu było ok to sprzęgło.
 
 
 
p0gr0m 
Forumowicz

Auto: colt CA0 4G92 93r. LPG
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 248
Skąd: olsztyn
Wysłany: 23-05-2008, 13:00   no wiec

tak jak pisalem hugo na trojce gasnie odrazu po puszczeniu sprzegla na recznym.
filtry wymienione, swiece nie maja 10000 km przewody nowe, regulacja byla robiona jakis czas temu ale i na benzynie mul jak cholera:( zastanawia mnie czemu te sprzeglo tak wysoko puszcza tak z 2-3 mm od samej gory jak puszcze , czy da sie to jakos podciagnac czy wyregulowac ? no i co z tym mulem robic, co jeszcze sprawdzic bo golfy z 1.6 zostawiaja smrod opon :(
_________________
MITSUBISHI COLT 1.6 16V 4G92 + LPG
 
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 23-05-2008, 13:06   

Jaki masz rozmiar opon?
 
 
nickt
[Usunięty]

Wysłany: 23-05-2008, 16:23   

Co ma wspólnego sprzęgło ze słabym samochodem za cholere dojść nie moge :banghead:
Jakby coś było nie tak, to ślizgałoby sie i tyle....

Jeśli to co o rozrządzie piszesz jest prawdą i jeśli filtry (szczególnie powietrza) są powymieniane, to pozostaje ci wywalić na chwile zwężkę z dolotu (gaz) i sprawdzić jeszcze raz.
Ewentualnie zdejmij na chwile rure dolotową powietrza z kolektora.

A może po prostu trzeba wziąć pod uwage że Twój Colt dostał od Ciebie porządnie po dup..
Bo z tego co piszesz to wynika że niezły z Ciebie "racer"
Do mechanika -> sprawdzić ciśnienie w cylindrach.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 23-05-2008, 18:04   

nickt napisał/a:
Co ma wspólnego sprzęgło ze słabym samochodem za cholere dojść nie moge
A uślizg spalonej tarczy sprzęgła nie przemawia do Ciebie?
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 23-05-2008, 21:44   

Spaloną tarczę wyczujesz od razu, bez kombinowania. A jak ktoś zakłada starą instalację gazową drugiej generacji, ze zwężką na dolocie (zamiast wtrysku sekwencyjnego) niech się nie dziwi, że go dreswageny biorą. :D

nickt napisał/a:
....A może po prostu trzeba wziąć pod uwage że Twój Colt dostał od Ciebie porządnie po dup..
Bo z tego co piszesz to wynika że niezły z Ciebie "racer"
Do mechanika -> sprawdzić ciśnienie w cylindrach.


Racer na gazie :badgrin: :D :badgrin: :mrgreen:
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
p0gr0m 
Forumowicz

Auto: colt CA0 4G92 93r. LPG
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 248
Skąd: olsztyn
Wysłany: 24-05-2008, 13:14   zaraz zaraz

chlopaki czytajcie albo chociaz sprobujcie czytac ze zrozumieniem :] przeciesz napisalem ze colt dostal od jakiegos czasu mula, dostal = cos czego niemial a dostal, a gaz mialem od poczatku zalozony i wszystko bylo ok,(kiedys) :( pozdro
ps. coltem jezdze 3 lata
_________________
MITSUBISHI COLT 1.6 16V 4G92 + LPG
 
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 24-05-2008, 13:23   

Może być wszystko, zacznij od lambdy, przepływomierza, aparatu zapłonowego, oraz sprawdzenia błędów ECU.
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.