[CA4A 1.6] Jak odroznic wersje 113KM od 90KM |
Autor |
Wiadomość |
olek [Usunięty]
|
Wysłany: 14-05-2008, 20:56 [CA4A 1.6] Jak odroznic wersje 113KM od 90KM
|
|
|
Witam, jest to moj 1 post i z lotu chcialbym sie dowiedziec jak mozna rozroznic te dwa silniczki, gdyz chcialbym zakupic owego Colta.
Poszukiwana przeze mnie jest wersja 113 konna. Oczywiscie wiem, ze jest ich wiecej, ale mimo wszystko nie chcialbym trafic na wersje 90 konna. Bylbym wdzieczny za wytlumaczenie.
Zaznacze, iz przeszukalem forum i nie znalazlem odpowiedniego tematu. Jesli jednak taki istnieje to prosze o zablokowanie tematu, ktory zalozylem i podanie dokladnego adresu, ktory zawieralby odpowiedzi na moje pytania. |
|
|
|
 |
JACA_1978
Forumowicz

Auto: gal GLXi wagon 2.0 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 16 Mar 2006 Posty: 1045 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 14-05-2008, 21:10
|
|
|
a wiec wersja 90 km byla po 96 roku w wersji CJO silniki 113km byly w CAO
moze sie myle ( mecz czechy - szwecja a juz troche piw wypilem )
pozdrawiam
jac |
_________________ JACA_1978
dwa blekitne diamenty
Colt 1.3 95r.
Lancer 1.3 GLX 98r.
Galant 2.0 GLXi wagon 99r.
Premacy 2.0 citd 101 KM 03r.
Bydgoszcz
marcin [']
[edit]  |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 14-05-2008, 21:12
|
|
|
olek, baaardczo ciężko będzie ci znaleźć tego 1.6 90KM. Jeśli będziesz widział na kolektorze dolotowym napis ECI MVV zamiast ECI to jest to wersja 90KM |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
olek [Usunięty]
|
Wysłany: 14-05-2008, 21:33
|
|
|
JACA_1978 napisał/a: | a wiec wersja 90 km byla po 96 roku w wersji CJO silniki 113km byly w CAO |
Silniczek 90 konny tez byl w Ca0 na 100%, co potwierdzil kolega londolut .
Londolut - dziekuje, oczywiscie przyznalem "pomogl" |
|
|
|
 |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 15-05-2008, 10:11
|
|
|
londolut napisał/a: | baaardczo ciężko będzie ci znaleźć tego 1.6 90KM. |
londolut, każdy CJ 1,6 ma 90KM.
olek, tak uogólniając:
Colty z lat 92-96 (model CA4) - mają moc 113KM
Colty z lat 96-01 (model CJ4) - mają moc 90KM
... mowa tu oczywiście o silniku 4G92 o pojemności 1.6 |
_________________
   
Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V |
|
|
|
 |
pawela
Mitsumaniak

Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 3478 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 15-05-2008, 10:16
|
|
|
akbi napisał/a: | londolut napisał/a: | baaardczo ciężko będzie ci znaleźć tego 1.6 90KM. |
londolut, każdy CJ 1,6 ma 90KM.
olek, tak uogólniając:
Colty z lat 92-96 (model CA4) - mają moc 113KM
Colty z lat 96-01 (model CJ4) - mają moc 90KM
... mowa tu oczywiście o silniku 4G92 o pojemności 1.6 |
akbi nieprawda.
Wiele razy było już poruszane na forum, wiele razy wrzucałem skany instrukcji. CA4A 1.6 4G92 oferowano w wersjach MVV 90KM i znanej powszechnie 113KM.
Tak samo nieprawdą jest, że CJ4A miało tylko 90KM. Po 2000 roku oferowano wersje 98 oraz 103KM.
EDIT: oto skan instrukcji z wersją MVV.
olek myślę, że najpewniejszym sposobem będzie przejrzenie dokumentów auta. Moc jest wpisywana w dowód rejestracyjny/brief. 90KM to 66kW, 113KM to 83kW. |
_________________
 |
|
|
|
 |
mugen [Usunięty]
|
Wysłany: 15-05-2008, 11:44
|
|
|
pawela, to co pokazujesz mozna traktowac bardziej jako ciekawostke, uogolniajac jest tak jak napisal akbi, |
|
|
|
 |
pawela
Mitsumaniak

Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 3478 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 15-05-2008, 15:56
|
|
|
mugen napisał/a: | pawela, to co pokazujesz mozna traktowac bardziej jako ciekawostke, uogolniajac jest tak jak napisal akbi, |
jaka ciekawostke? Oryginalna instrukcja i zawarte w niej dane to ciekawostka? W takim razie co to za forum i znawcy mitsubishi, skoro wiedząc, że są wyjątki chcecie sprowadzić sprawę do ogołu...
Przeglądając ogłoszenia mobile.de i podobnych nieraz natknąłem się na 90-konne CA4A czy 103 konne CJ4A.
JEŻELI TO OFICJALNE FORUM TO NALEŻY PODAWAĆ WSZYSTKIE DANE, A NIE OGÓŁY, BO KTOŚ NIE WIE O ISTNIENIU RZADKICH WERSJI. |
_________________
 |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 15-05-2008, 16:09
|
|
|
Arku, napisałem tak londolut napisał/a: | baaardczo ciężko będzie ci znaleźć tego 1.6 90KM | mimo tego, że wiem, że
akbi napisał/a: | każdy CJ 1,6 ma 90KM. | (choć nie zawsze) ale nagłówek klarownie określa model auta Cytat: | "[CA4A 1.6] Jak odroznic wersje 113KM od 90KM" |
pawela napisał/a: | myślę, że najpewniejszym sposobem będzie przejrzenie dokumentów auta | Proste i skuteczne |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
pawela
Mitsumaniak

Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 3478 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 15-05-2008, 16:31
|
|
|
akbi napisał/a: | pawela, masz rację ...
... ale tak poza tym, znasz jakiegoś Mitsumaniaka z takim "wyjątkowym" silnikiem |
na chwilę obecną nie, chodź nie wiem czy 1 z userów coltmania.pl nie ma wersji MVV.
A i jeszcze jedna rzecz mi się przypomniała. Kiedyś na wikipedi wyczytałem, że w 1992 i 93 montowano 4G15 90KM, które zostało zastąpione przez MVV. Podchodziłem do tej wieści sceptycznie ale 3 dowody mnie uświadomiły:
1. nieraz podczas zakupów części do Colta widziałem w katalogach wersję CA2A 4G15
2. josie kiedyś napisał, że widział takiego na własne oczy, tzn komorę silnikową
3. Proton 300 (Satria) i 400, będące bliźniaczymi konstrukcjami CA0 były w zdecydowanej większości napędzane motorem 4G15. |
_________________
 |
|
|
|
 |
tymon [Usunięty]
|
Wysłany: 04-06-2008, 00:26
|
|
|
a to ja mam 113 km sprawdzałem wszystko I według waszych wskazówek też
Wielkie dzięki ( na szczęście moja żona nie kreci tymi konikami na maxsa )
Jak nataki silnik to nie dużo pali nie opłaca sie wkładać LPG |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 05-06-2008, 16:35
|
|
|
tymon napisał/a: | a to ja mam 113 km | To było pewne jak 2x2=4 W Polsce żeby ustrzelić 1,6 ze słabszym motorem to trzeba mieć szczęście.
tymon napisał/a: | ak nataki silnik to nie dużo pali | Tyle samo co 1.3 ... to mnie boli bo mam 1.3 i palę tyle samo co 1.6 przy prawie 40 koniach mniej ale to się zmieni mam nadzieję.
tymon napisał/a: | nie opłaca sie wkładać LPG | Ja też tego nie popieram ale przy dzisiejszych cenach paliwa (Shell 4.63) to mnie zastanawia coraz bardziej |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
tymon [Usunięty]
|
Wysłany: 13-06-2008, 10:02
|
|
|
londolut napisał/a: | Ja też tego nie popieram ale przy dzisiejszych cenach paliwa (Shell 4.63) to mnie zastanawia coraz bardziej |
no ja jeżdżę autem 5.2 v8 na benzynie i leje shella po 5 zł za litr , wiec colt w porównaniu jest ekonomiczny bo pali połowę tego co dodge gdy nie dodaje gazu hehehe |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 13-06-2008, 15:25
|
|
|
londolut napisał/a: | żeby ustrzelić 1,6 ze słabszym motorem to trzeba mieć szczęście. |
albo pecha
londolut napisał/a: | Tyle samo co 1.3 ... to mnie boli bo mam 1.3 i palę tyle samo co 1.6 przy prawie 40 koniach mniej ale to się zmieni mam nadzieję. |
jakies plany zamiany na wiekszą moc?
londolut napisał/a: | Ja też tego nie popieram ale przy dzisiejszych cenach paliwa (Shell 4.63) to mnie zastanawia coraz bardziej |
szkoda tak krzywdic miska przynajmniej na razie zobaczymy co sie bedzie działo dalej |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
|