Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] Jak odroznic wersje 113KM od 90KM
Autor Wiadomość
olek
[Usunięty]

Wysłany: 14-05-2008, 20:56   [CA4A 1.6] Jak odroznic wersje 113KM od 90KM

Witam, jest to moj 1 post i z lotu chcialbym sie dowiedziec jak mozna rozroznic te dwa silniczki, gdyz chcialbym zakupic owego Colta. :)
Poszukiwana przeze mnie jest wersja 113 konna. Oczywiscie wiem, ze jest ich wiecej, ale mimo wszystko nie chcialbym trafic na wersje 90 konna. Bylbym wdzieczny za wytlumaczenie.
Zaznacze, iz przeszukalem forum i nie znalazlem odpowiedniego tematu. Jesli jednak taki istnieje to prosze o zablokowanie tematu, ktory zalozylem i podanie dokladnego adresu, ktory zawieralby odpowiedzi na moje pytania. :)
 
 
JACA_1978 
Forumowicz


Auto: gal GLXi wagon 2.0 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 1045
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 14-05-2008, 21:10   

a wiec wersja 90 km byla po 96 roku w wersji CJO silniki 113km byly w CAO :)
moze sie myle ( mecz czechy - szwecja :) a juz troche piw wypilem )
pozdrawiam
jac
_________________
JACA_1978
dwa blekitne :) diamenty
Colt 1.3 95r.
Lancer 1.3 GLX 98r.
Galant 2.0 GLXi wagon 99r.
Premacy 2.0 citd 101 KM 03r.
Bydgoszcz
marcin [']
[edit]
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 14-05-2008, 21:12   

olek, baaardczo ciężko będzie ci znaleźć tego 1.6 90KM. Jeśli będziesz widział na kolektorze dolotowym napis ECI MVV zamiast ECI to jest to wersja 90KM :)
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
olek
[Usunięty]

Wysłany: 14-05-2008, 21:33   

JACA_1978 napisał/a:
a wiec wersja 90 km byla po 96 roku w wersji CJO silniki 113km byly w CAO

Silniczek 90 konny tez byl w Ca0 na 100%, co potwierdzil kolega londolut :) .

Londolut - dziekuje, oczywiscie przyznalem "pomogl" :)
 
 
akbi 
I Love SPEEDway


Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 12275
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 15-05-2008, 10:11   

londolut napisał/a:
baaardczo ciężko będzie ci znaleźć tego 1.6 90KM.

londolut, każdy CJ 1,6 ma 90KM.

olek, tak uogólniając:
Colty z lat 92-96 (model CA4) - mają moc 113KM
Colty z lat 96-01 (model CJ4) - mają moc 90KM

... mowa tu oczywiście o silniku 4G92 o pojemności 1.6
_________________

Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V
 
 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 15-05-2008, 10:16   

akbi napisał/a:
londolut napisał/a:
baaardczo ciężko będzie ci znaleźć tego 1.6 90KM.

londolut, każdy CJ 1,6 ma 90KM.

olek, tak uogólniając:
Colty z lat 92-96 (model CA4) - mają moc 113KM
Colty z lat 96-01 (model CJ4) - mają moc 90KM

... mowa tu oczywiście o silniku 4G92 o pojemności 1.6


akbi nieprawda.
Wiele razy było już poruszane na forum, wiele razy wrzucałem skany instrukcji. CA4A 1.6 4G92 oferowano w wersjach MVV 90KM i znanej powszechnie 113KM.
Tak samo nieprawdą jest, że CJ4A miało tylko 90KM. Po 2000 roku oferowano wersje 98 oraz 103KM.

EDIT: oto skan instrukcji z wersją MVV.




olek myślę, że najpewniejszym sposobem będzie przejrzenie dokumentów auta. Moc jest wpisywana w dowód rejestracyjny/brief. 90KM to 66kW, 113KM to 83kW.
_________________
 
 
 
mugen
[Usunięty]

Wysłany: 15-05-2008, 11:44   

pawela, to co pokazujesz mozna traktowac bardziej jako ciekawostke, uogolniajac jest tak jak napisal akbi,
 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 15-05-2008, 15:56   

mugen napisał/a:
pawela, to co pokazujesz mozna traktowac bardziej jako ciekawostke, uogolniajac jest tak jak napisal akbi,

jaka ciekawostke? Oryginalna instrukcja i zawarte w niej dane to ciekawostka? W takim razie co to za forum i znawcy mitsubishi, skoro wiedząc, że są wyjątki chcecie sprowadzić sprawę do ogołu... :roll:
Przeglądając ogłoszenia mobile.de i podobnych nieraz natknąłem się na 90-konne CA4A czy 103 konne CJ4A.
JEŻELI TO OFICJALNE FORUM TO NALEŻY PODAWAĆ WSZYSTKIE DANE, A NIE OGÓŁY, BO KTOŚ NIE WIE O ISTNIENIU RZADKICH WERSJI.
_________________
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 15-05-2008, 16:09   

Arku, napisałem tak
londolut napisał/a:
baaardczo ciężko będzie ci znaleźć tego 1.6 90KM
mimo tego, że wiem, że
akbi napisał/a:
każdy CJ 1,6 ma 90KM.
(choć nie zawsze) ale nagłówek klarownie określa model auta :)
Cytat:
"[CA4A 1.6] Jak odroznic wersje 113KM od 90KM"


pawela napisał/a:
myślę, że najpewniejszym sposobem będzie przejrzenie dokumentów auta
Proste i skuteczne ;)
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
akbi 
I Love SPEEDway


Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 12275
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 15-05-2008, 16:11   

pawela, masz rację ...
... ale tak poza tym, znasz jakiegoś Mitsumaniaka z takim "wyjątkowym" silnikiem
_________________

Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V
 
 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 15-05-2008, 16:31   

akbi napisał/a:
pawela, masz rację ...
... ale tak poza tym, znasz jakiegoś Mitsumaniaka z takim "wyjątkowym" silnikiem

;)
na chwilę obecną nie, chodź nie wiem czy 1 z userów coltmania.pl nie ma wersji MVV.
A i jeszcze jedna rzecz mi się przypomniała. Kiedyś na wikipedi wyczytałem, że w 1992 i 93 montowano 4G15 90KM, które zostało zastąpione przez MVV. Podchodziłem do tej wieści sceptycznie ale 3 dowody mnie uświadomiły:
1. nieraz podczas zakupów części do Colta widziałem w katalogach wersję CA2A 4G15
2. josie kiedyś napisał, że widział takiego na własne oczy, tzn komorę silnikową
3. Proton 300 (Satria) i 400, będące bliźniaczymi konstrukcjami CA0 były w zdecydowanej większości napędzane motorem 4G15.
_________________
 
 
 
tymon
[Usunięty]

Wysłany: 04-06-2008, 00:26   

a to ja mam 113 km :D sprawdzałem wszystko ;) I według waszych wskazówek też ;)
Wielkie dzięki :D ( na szczęście moja żona nie kreci tymi konikami na maxsa ) :D
Jak nataki silnik to nie dużo pali nie opłaca sie wkładać LPG
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 05-06-2008, 16:35   

tymon napisał/a:
a to ja mam 113 km
To było pewne jak 2x2=4 ;) W Polsce żeby ustrzelić 1,6 ze słabszym motorem to trzeba mieć szczęście.
tymon napisał/a:
ak nataki silnik to nie dużo pali
Tyle samo co 1.3 :? ... to mnie boli bo mam 1.3 i palę tyle samo co 1.6 przy prawie 40 koniach mniej ale to się zmieni mam nadzieję.
tymon napisał/a:
nie opłaca sie wkładać LPG
Ja też tego nie popieram ale przy dzisiejszych cenach paliwa (Shell 4.63) to mnie zastanawia coraz bardziej :?
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
tymon
[Usunięty]

Wysłany: 13-06-2008, 10:02   

londolut napisał/a:
Ja też tego nie popieram ale przy dzisiejszych cenach paliwa (Shell 4.63) to mnie zastanawia coraz bardziej :?

no ja jeżdżę autem 5.2 v8 na benzynie i leje shella po 5 zł za litr , wiec colt w porównaniu jest ekonomiczny bo pali połowę tego co dodge gdy nie dodaje gazu hehehe ;)
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 13-06-2008, 15:25   

londolut napisał/a:
żeby ustrzelić 1,6 ze słabszym motorem to trzeba mieć szczęście.


albo pecha

londolut napisał/a:
Tyle samo co 1.3 :? ... to mnie boli bo mam 1.3 i palę tyle samo co 1.6 przy prawie 40 koniach mniej ale to się zmieni mam nadzieję.


jakies plany zamiany na wiekszą moc?

londolut napisał/a:
Ja też tego nie popieram ale przy dzisiejszych cenach paliwa (Shell 4.63) to mnie zastanawia coraz bardziej :?


szkoda tak krzywdic miska przynajmniej na razie zobaczymy co sie bedzie działo dalej
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.