Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: lukasz12
31-01-2010, 13:36
Wtryski
Autor Wiadomość
franki100 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Sigma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lip 2009
Posty: 27
Skąd: Ostrów Wlkp.
Wysłany: 01-10-2009, 20:55   Wtryski

Witam mam problem z wtryskami bo sa one chyba zapieczone... Tylko nie wiem jak to sprawdzic?? Czy mam sciagnac kolektor wydechowy, odkreic wtryski i krecic silnikiem i patrzec czy podje paliwo czy jak??
Prosze o pomoc pozdrawiam
_________________
...Gume pali brat, to jest mój świat...
 
 
 
Zajc3w 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 801
Skąd: Londyn
Wysłany: 01-10-2009, 21:12   

Jak wtryski nie podają paliwo a nie pali z innego powodu(iskra, lejące wtryski) to po dłuższym kręceniu świece będą zalane paliwem.

Żeby zdjąć kolektor [b]dolotowy[/] musisz odpiąć masę rzeczy i wtedy ECU raczej nie wysteruje wtrysków.

Musiałbyś podpiąć paliwo pod ciśnieniem 3 Bar i podawać impulsy 12V na wtryskiwacz, przy okazji sprawdziłbyś czy nie leją przypadkiem :D .
_________________
Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana
 
 
 
voss76 
Nowy Forumowicz
voss76

Auto: Diamante Kombi 3,0 12v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 10
Skąd: warszawa
Wysłany: 13-10-2009, 16:40   

Ja wymieniałe wszystkie 6 szt,można je wymienić bez ściągania kolektora ,lecz jest to bardzo trudne ,trzeba mieć dużo cierpliwości ale się udało :P
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 13-10-2009, 18:55   

voss76 napisał/a:
Ja wymieniałe wszystkie 6 szt,można je wymienić bez ściągania kolektora ,lecz jest to bardzo trudne ,trzeba mieć dużo cierpliwości ale się udało :P


Ja tego nie rozumiem - ściągnięcie kolektora to jest naprawdę pikuś - 10 minut roboty - jak jeszcze nie masz EGRu to jest już w ogóle bajka - kilka śrubek na przodzie od kolektora, 4 od przepustnicy, 4 od linki, 2 od mocowania, ewentualnie jeszcze 2 od EGRu jak jest. Ogólnie 15 minut roboty a później dużo przyjemniej się wszystko co siedzi pod kolektorem odkręca. Zreszta w 12V to może i jeszcze da się jakoś włożyć ręce pod kolektor bo jest wyższy ale w 24V nie ma najmniejszych szans ruszyć czegokolwiek pod kolektorem wiec i tak szkoda kombinować
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Zajc3w 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 801
Skąd: Londyn
Wysłany: 13-10-2009, 20:59   

lukasz12 napisał/a:
voss76 napisał/a:
Ja wymieniałe wszystkie 6 szt,można je wymienić bez ściągania kolektora ,lecz jest to bardzo trudne ,trzeba mieć dużo cierpliwości ale się udało :P


Ja tego nie rozumiem - ściągnięcie kolektora to jest naprawdę pikuś - 10 minut roboty - jak jeszcze nie masz EGRu to jest już w ogóle bajka - kilka śrubek na przodzie od kolektora, 4 od przepustnicy, 4 od linki, 2 od mocowania, ewentualnie jeszcze 2 od EGRu jak jest. Ogólnie 15 minut roboty a później dużo przyjemniej się wszystko co siedzi pod kolektorem odkręca. Zreszta w 12V to może i jeszcze da się jakoś włożyć ręce pod kolektor bo jest wyższy ale w 24V nie ma najmniejszych szans ruszyć czegokolwiek pod kolektorem wiec i tak szkoda kombinować


Wymiana wtryskiwaczy bez ściągania kolektora to jak zmienianie gaci bez ściągania spodni :rolleyes: :badgrin:
_________________
Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana
 
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 13-10-2009, 21:48   

Dokładnie - ale niektórzy lubią sporty ekstremalne :D :D - swjadroą śruby i tak rtrzeba poluzować - wiec jakie to halo :P
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
kosior1975
[Usunięty]

Wysłany: 14-10-2009, 07:08   

Wy panowie się nie znacie przecież można tak wymienić wtryski bez ściągania kolektora ssącego - a nie wiecie jak????????? to juz mowie Teleportacją :mrgreen:
A tak całkiem serio to zastanawia mnie jak kolega voss76, wymienił wtryski bez ściągania kolektora ssącego ???????? :?: bo jestem ciekaw przednie to może jeszcze jako się da poluzować śruby nad listwą i jakoś wyciągnąć chociaż jest ogromne ryzyko choćby ułamania rurki łączącej przednia listwę wtryskową z tylną , ale z chiny ludowe nie wiem jak wymienić tylne wtryski bez ściągania kolektora no chyba ze jest się Hobitą albo dzieckiem małego chińskiego mandaryna i ma się rączkę nie większa od rączki patyczaka
 
 
Noritsu
[Usunięty]

Wysłany: 14-10-2009, 07:15   

Dziwne, po co utrudniać sobie życie? Ściągamy kolektor i wszystko jak na dłoni :)
 
 
voss76 
Nowy Forumowicz
voss76

Auto: Diamante Kombi 3,0 12v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 10
Skąd: warszawa
Wysłany: 14-10-2009, 12:36   

może wyda wam się to śmieszne ale po prostu się uparłem ,i nie do końca wiedziałem jak do tego podejść ,a prawie 12 lat grzebania pod maską przy klimach i trochę narzędzi pomogło,co nie znaczy że nie było pod górkę,teraz bym zrobił inaczej :lol:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.