 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Baby made on board .... |
Autor |
Wiadomość |
dm17 [Usunięty]
|
Wysłany: 03-06-2008, 11:39 Baby made on board ....
|
|
|
Ciekawy chwyt..niechciałbym być tylko drugim testującym
Cytat: | Dziecko zrobione w aucie...
Specjaliści od marketingu chwytają się najróżniejszych sposobów, by sprzedać dany produkt.
Receptę na sukces trudno jest zdefiniować, wiadomo jednak, że dobra reklama powinna wywoływać emocje i zachęcać do bliższego kontaktu... Te właśnie cechy wzięli sobie do serca twórcy kampanii promującej na rynku belgijskim najnowszy produkt Dodge'a - model journey. W tamtejszych mediach twa właśnie akcja pod nazwą "dziecko zrobione na pokładzie". Jest to twórcze i dość kontrowersyjne rozwinięcie popularnego hasła "dziecko na pokładzie", jakie znaleźć można na setkach kalkomanii mających ostrzegać innych kierowców.
Najłagodniej rzecz ujmując akcja ma zachęcać przyszłych klientów do wypróbowania nowego modelu. Na specjalnie w tym celu założonej stronie internetowej belgijscy kierowcy mogą zarejestrować się do udziału w tym przedsięwzięciu. Szczęśliwcy - w dzień debiutu auta na tamtejszym rynku - otrzymają do jazd testowych nowe samochody. W testach nie chodzi jednak wcale o sprawdzenie osiągów nowego auta, a raczej o organoleptyczne przetestowanie przestronności tylnej kanapy... To jednak dopiero połowa sukcesu.
KliknijJeśli przeprowadzony w dzień debiutu auta "test" zaowocuje tym, że po 9 miesiącach belgijskiemu społeczeństwu przybędzie nowy obywatel, testujący ma szansę na całkowicie nowy samochód! Zdjęcia poczętych w nowych dodgach dzieci znajdą się też w specjalnej galerii na stronach producenta.
Trzeba przyznać, że to dość kontrowersyjny sposób na promocję swoich produktów, ale wszystko wskazuje na to, że może okazać się całkiem skuteczny. My ze swojej strony pragniemy dodać, że Polska premiera tego modelu odbędzie się już niedługo.
Journey w połowie roku
Wprawdzie nie wiadomo, pod jakim hasłem przebiegać będzie kampania Dodge'a w naszym kraju, na wszelki wypadek radzimy jednak poćwiczyć...
|
źródło Klik |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 03-06-2008, 12:37
|
|
|
dm17 napisał/a: | niechciałbym być tylko drugim testującym | a trzecim ? Albo dwudziestym piątym ?
Pomysł ciekawy. Myślę że u nas powinni tak promować Chevroleta Sparka W końcu dużo większy od Malucha |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
|
|