Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] gasnący colt
Autor Wiadomość
Bukaj
[Usunięty]

  Wysłany: 01-06-2008, 12:45   [CA4A 1.6] gasnący colt

witam wszystkich. mam problem z coltem ca0 , gdy go odpalam pochodzi dwie minuty i gaśnie. wcześniej był już zmieniany cały aparat zapłonowy gdyż były takie same objawy. proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony przez karolgt 03-06-2008, 01:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 01-06-2008, 14:15   

A nie masz przypadkiem autoalarmu z funkcją antynapadu? Objawy aktywnego antynapadu pasują 100%.
 
 
Bukaj
[Usunięty]

Wysłany: 01-06-2008, 19:51   

nie nie posiadam antynapadu. ale nie wiem czy Ci nie chodzi o odcięcie zapłonu bo posiadam. wymieniłem aparat zapłonowy i zrobiłem 30 kilometrów i to samo. zauważyłem także że przestał działać silnik elektryczny szyby od strony pasażera
 
 
wirolek 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Colt 93' 1.6 GLXi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 73
Skąd: Wrocław
Wysłany: 01-06-2008, 19:58   

bezpieczniki sprawdzone?
 
 
 
Bukaj
[Usunięty]

Wysłany: 01-06-2008, 21:43   

sprawdzone
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 02-06-2008, 00:07   

Jakbys mogl bardziej szczegolowo opisac problem. Czy chodzi "dwie minuty", czy zapala i gasnie? Czy podczas "dwoch minut" dasz rade wkrecic go na wysokie obroty? Czy podczas "dwoch minut" pracuje rowno? Czy Colt po ostatniej naprawie jezdzil? To powinno pomoc znalezc usterke. Ja obstawiam zasilanie w paliwo...
 
 
Bukaj
[Usunięty]

Wysłany: 03-06-2008, 13:24   

no to mkm źle obstawiasz ;] dzisiaj mechanik powiedział mi że uszczelka pod głowicą albo że sama głowica pękła. Właśnie teraz mi rozbiera, na wieczór napisze czy to czy to. Colt wypluwa wode ale na wysokie obroty wchodzi wszystko ok, tylko że za chwile się bardzo nagrzewa i wszystko słychać jak tam się gotuje woda i poprostu gaśnie.

[ Dodano: 03-06-2008, 20:45 ]
Dziś został zdjęty termostat aby sprawdzić czy będzie to samo, niestety jutro jednak trzeba ściągnąć głowice
 
 
intruz55
[Usunięty]

Wysłany: 20-06-2008, 12:34   

wiecie co może być przyczyna gaśnięcia?? Może być ustawiona mała dawka mieszanki paliwowo-powietrznej przy niskich obrotach. Można ja zwiększyć i problemu nie ma:)
 
 
docencik87 
Mitsumaniak


Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 887
Skąd: Poznań
Wysłany: 20-06-2008, 13:11   

intruz55 napisał/a:
wiecie co może być przyczyna gaśnięcia?? Może być ustawiona mała dawka mieszanki paliwowo-powietrznej przy niskich obrotach. Można ja zwiększyć i problemu nie ma:)


Chyba za bardzo nie wiesz jak to się odbywa w Coltach z ECU. Tutaj komputer steruje mieszanką. Mieszanka ta zależy od ilości powietrza zassanego przez silnik (mierzy to przepływomierz) oraz na podstawie odczytów z sondy Lamba komputer dawkuje poprzez wtryskiwacze ilość paliwa.

Takie rzeczy jak Ty piszesz to tylko przy gaźniku!!
_________________
Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik :) )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
 
intruz55
[Usunięty]

Wysłany: 28-06-2008, 08:02   

Witam! Mam taki problem. Po założeniu instalacji gazowej mój colt był odpalany na gazie. Teraz ma problemy z odpalaniem na benzynie. Kto może mi powiedzieć co z nim sie dzieje?? Gaz założyłem w grudniu a przez zime zapalałem na gazie bo były problemy z odpalaniem na paliwie.
 
 
docencik87 
Mitsumaniak


Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 887
Skąd: Poznań
Wysłany: 28-06-2008, 08:54   

Pompa paliwa, filt benzyny, zasyfiały zbiornik (brak benzyny), zapieczone wtryskiwacze,
Najpierw sprawdz czy benzyna dochodzi do listwy z wtryskami!!
_________________
Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik :) )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
 
intruz55
[Usunięty]

Wysłany: 28-06-2008, 10:06   

docencik87 napisał/a:
Pompa paliwa, filt benzyny, zasyfiały zbiornik (brak benzyny), zapieczone wtryskiwacze,
Najpierw sprawdz czy benzyna dochodzi do listwy z wtryskami!!
no ale ma tylko problem z odpaleniem. Gdy uda mi sie go odpalic to później dobrze pali!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.