Cari GDI a Gal GDI |
Autor |
Wiadomość |
Marilyn
Forumowicz
Auto: Carisma 98' sedan :)
Dołączył: 08 Mar 2008 Posty: 84 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 17-06-2008, 22:13 Cari GDI a Gal GDI
|
|
|
Czesc mam pytanie. Czym sie roznia te silniki ? To sa te same silniki tylko ze ten w galu jest bardziej rozwiercony ? Daloby sie np. przelozyc silnik z gala do Cari ? Szukalem na forum ale chyba ten watek nie zostal poruszony.. |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 18-06-2008, 12:56
|
|
|
Marilyn napisał/a: | Czym sie roznia te silniki ? |
wszyskim
Marilyn napisał/a: | Daloby sie np. przelozyc silnik z gala do Cari ? |
nie
[ Dodano: 18-06-2008, 12:57 ]
znaczy się da...... wszystko się da, nawet zbudować Space Wagona V6 . kwestia budżetu (5 cyfr miał budżet na gotowo, przy samodzielnej pracy)........
[ Dodano: 18-06-2008, 12:58 ]
PS. łatwiej byłoby do Cari GDi wszczepić 6A13 niż 4g64 GDi |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Robson86
Forumowicz Life is a Race

Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 4858 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 18-06-2008, 13:29
|
|
|
Marilyn napisał/a: | Czym sie roznia te silniki |
technika jako technika pozostala taka sama czyli bezposredni wtrysk paliwa, ale reszta poczawszy od wielkosci silnika,mocy,troszke innych zastosowan pozostala inna...
Pozdroo |
_________________ Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 |
|
|
|
 |
Marilyn
Forumowicz
Auto: Carisma 98' sedan :)
Dołączył: 08 Mar 2008 Posty: 84 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 19-06-2008, 17:09
|
|
|
A jaki ewentualny koszt zmiany silnika na 2.5 V6? Sam silnik ok. 2-2.5k w dobrym stanie. A co z reszta ? A i jedno pytanko nie koniecznie zwiazane z tematem. Ostatnio z bratem ogladalismy na TVN Turbo (nie pamietam jak sie program nazywal) ale w kazdym razie w tym odcinku akurat byl WV corrado i Opel Calibra. I mowili jak najlepiej tuningowac samochody i Pan Chojnowski czy jakos tak powiedzial ze KAZDY silnik da sie podkrecic o 20% bez utraty jego zywotnosci, nie jest to tanie ale kazdy da sie. Bez turbin itd. Wie ktos moze cos o tym? |
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 19-06-2008, 21:43
|
|
|
Jak dla mnie to szkoda kasy na taką zabawę. Masa kasy na to pójdzie jak dla mnie. Jak chcesz cos mocniejszego to lepiej sprzedą tą fure i poszukać innej, wyjdzie napewno taniej i lepiej według mnie. |
_________________ Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0 |
|
|
|
 |
RoveR
Mitsumaniak porządany VR4
Auto: GALANT 2.5 V6 EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Maj 2007 Posty: 219 Skąd: Łódź/Moskwa
|
Wysłany: 19-06-2008, 22:15
|
|
|
Jeżeli byś chciał założyć 2,5 V6 to faktycznie koszty będę spore, wtedy lepiej by było sprzedać cari i kupić galanta. Zmieniając silnik musiał byś mieć do niego cały osprzęt bo akurat nie wiem czy z cari by coś do niego pasowało (myślę o rozruszniku, alternatorze, pompa wspomagania), podejrzewam że skrzynia by była potrzebna, komputer, chłodnica, na pewno lepsze hamulce bo zwiększając moc auta nie można zapomnieć o hamowaniu (o tym też mówili w tym programie co oglądałeś ) i pewnie jeszcze parę części. Chyba że byś kupił trafionego gala za grosze i pobawił się trochę. |
|
|
|
 |
|