Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Cari GDI a Gal GDI
Autor Wiadomość
Marilyn 
Forumowicz

Auto: Carisma 98' sedan :)
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 84
Skąd: Szczecin
Wysłany: 17-06-2008, 22:13   Cari GDI a Gal GDI

Czesc mam pytanie. Czym sie roznia te silniki ? To sa te same silniki tylko ze ten w galu jest bardziej rozwiercony ? Daloby sie np. przelozyc silnik z gala do Cari ? Szukalem na forum ale chyba ten watek nie zostal poruszony..
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 18-06-2008, 12:56   

Marilyn napisał/a:
Czym sie roznia te silniki ?


wszyskim

Marilyn napisał/a:
Daloby sie np. przelozyc silnik z gala do Cari ?


nie

[ Dodano: 18-06-2008, 12:57 ]
znaczy się da...... wszystko się da, nawet zbudować Space Wagona V6 ;) . kwestia budżetu (5 cyfr miał budżet na gotowo, przy samodzielnej pracy)........

[ Dodano: 18-06-2008, 12:58 ]
PS. łatwiej byłoby do Cari GDi wszczepić 6A13 niż 4g64 GDi
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 18-06-2008, 13:29   

Marilyn napisał/a:
Czym sie roznia te silniki

technika jako technika pozostala taka sama czyli bezposredni wtrysk paliwa, ale reszta poczawszy od wielkosci silnika,mocy,troszke innych zastosowan pozostala inna...
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
Marilyn 
Forumowicz

Auto: Carisma 98' sedan :)
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 84
Skąd: Szczecin
Wysłany: 19-06-2008, 17:09   

A jaki ewentualny koszt zmiany silnika na 2.5 V6? Sam silnik ok. 2-2.5k w dobrym stanie. A co z reszta ? A i jedno pytanko nie koniecznie zwiazane z tematem. Ostatnio z bratem ogladalismy na TVN Turbo (nie pamietam jak sie program nazywal) ale w kazdym razie w tym odcinku akurat byl WV corrado i Opel Calibra. I mowili jak najlepiej tuningowac samochody i Pan Chojnowski czy jakos tak powiedzial ze KAZDY silnik da sie podkrecic o 20% bez utraty jego zywotnosci, nie jest to tanie ale kazdy da sie. Bez turbin itd. Wie ktos moze cos o tym?
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 19-06-2008, 21:43   

Jak dla mnie to szkoda kasy na taką zabawę. Masa kasy na to pójdzie jak dla mnie. Jak chcesz cos mocniejszego to lepiej sprzedą tą fure i poszukać innej, wyjdzie napewno taniej i lepiej według mnie.
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
RoveR 
Mitsumaniak
porządany VR4

Auto: GALANT 2.5 V6 EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 219
Skąd: Łódź/Moskwa
Wysłany: 19-06-2008, 22:15   

Jeżeli byś chciał założyć 2,5 V6 to faktycznie koszty będę spore, wtedy lepiej by było sprzedać cari i kupić galanta. Zmieniając silnik musiał byś mieć do niego cały osprzęt bo akurat nie wiem czy z cari by coś do niego pasowało (myślę o rozruszniku, alternatorze, pompa wspomagania), podejrzewam że skrzynia by była potrzebna, komputer, chłodnica, na pewno lepsze hamulce bo zwiększając moc auta nie można zapomnieć o hamowaniu (o tym też mówili w tym programie co oglądałeś :wink: ) i pewnie jeszcze parę części. Chyba że byś kupił trafionego gala za grosze i pobawił się trochę.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.