 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Problem z kołem |
Autor |
Wiadomość |
Grasshopper [Usunięty]
|
Wysłany: 13-10-2008, 21:27 Problem z kołem
|
|
|
Witam,
dzisiaj zauważyłem, że w moim Colcie (CZ3, 2006) przednia prawa opona od strony zewnętrznej ściera się o wiele bardziej niż analogiczna lewa, oraz tylne. Pojechałem do ASO i od razu odesłali mnie na badanie zbieżności kół - na moje nieszczęście wyniki okazały się być jak najbardziej prawidłowe. Po ponownej rozmowie z panami z ASO zaproponowali oni ponowny pomiar zbieżności u zaufanego serwisanta. Jestem umówiony na środę, ale już teraz nurtuje mnie pytanie - jeżeli nie zbieżność, to co? Wadliwa opona? Na zimowych nie zauważyłem takiego objawu.
Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam. |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13-10-2008, 23:27
|
|
|
Geometria do sprawdzenia a konkretnie kąt pochylenia koła. Objaw wygląda jakby koło było w negatywie czyli góra pochylona do środka. |
|
|
|
 |
Grasshopper [Usunięty]
|
Wysłany: 14-10-2008, 09:04
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | Geometria do sprawdzenia a konkretnie kąt pochylenia koła. Objaw wygląda jakby koło było w negatywie czyli góra pochylona do środka. |
Właśnie problem polega na tym, że kąt pochylenia koła jest w geometrii zawieszenia robionej wczoraj jak najbardziej poprawny |
|
|
|
 |
karolgt
moderator

Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 02 Lip 2006 Posty: 5645 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 14-10-2008, 13:12
|
|
|
Grasshopper napisał/a: | Hubeeert napisał/a: | Geometria do sprawdzenia a konkretnie kąt pochylenia koła. Objaw wygląda jakby koło było w negatywie czyli góra pochylona do środka. |
Właśnie problem polega na tym, że kąt pochylenia koła jest w geometrii zawieszenia robionej wczoraj jak najbardziej poprawny |
moze warto sprawdzić i ustawić geometrie w innym miejscu? |
|
|
|
 |
Grasshopper [Usunięty]
|
Wysłany: 14-10-2008, 13:34
|
|
|
karolgt napisał/a: | moze warto sprawdzić i ustawić geometrie w innym miejscu? |
Umówiłem się na jutro na ponowne pomiary w ASO, mam nadzieję, że to będzie rzeczywiście wina geometrii, bo w innym wypadku będzie mi to przypominało "Z archiwum X"
Pozdrowienia |
|
|
|
 |
jaceksu25 [Usunięty]
|
Wysłany: 14-10-2008, 21:48
|
|
|
A może to tylko miękkie tuleje wahaczy? |
|
|
|
 |
Grasshopper [Usunięty]
|
Wysłany: 14-10-2008, 21:56
|
|
|
jaceksu25 napisał/a: | A może to tylko miękkie tuleje wahaczy? |
Dzięki za trop Przy oddawaniu autka podsunę go ludziom z ASO, ale w końcu to oni powinni się na tym znać jak mało kto Jutro napiszę jak sprawa się potoczyła. Dziękuję za pomocne posty
Pozdrawiam
Dzisiaj ponownie odwiedziłem ASO tak, jak zapowiadałem Okazało się, że po ponownym sprawdzeniu geometrii wyniki różnią się w znikomym stopniu. Pytałem o tuleje wahaczy - otrzymałem odpowiedź, że gdyby taka przypadłość miała miejsce to stuki byłyby bardzo słyszalne i na szarpaku od razu ta usterka by się ujawniła. Powiedziano mi, że prawdopodobnie jest to wina opony, która ma wadę produkcyjną, bądź przy najechaniu na jakąś większą dziurę utraciła swoją geometrię Próba reklamacji u producenta opon to podobno walka z wiatrakami, więc jedyne wyjście to kupić 2 nowe opony na oś .
Niestety wniosek nasuwa się jeden - jeżeli jeździcie po drogach szanując swoje opony, nie róbcie tego.... i tak będziecie je musieli wymienić po 50 tys. km
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
|
|