 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
WIE KTOś MOZE CZY... |
Autor |
Wiadomość |
adamkoko [Usunięty]
|
Wysłany: 03-05-2008, 10:30 WIE KTOś MOZE CZY...
|
|
|
DZIEN DOBRY WSZYSTKIM mam pytanie, a mianowicie wie ktos moze czy w coltach 1.3 97r immobilizer odcina pompe paliwowa czy moze zaplon? Moj problem polega na tym ze nie moge odpalic auta zrobilem odczyt bledów ecu i pokazalo mi blad 54 czyli brak komunikacji immo z ecu ale czy to napewno to? po wykreceniu swiec byly mokre sprawdzalem pare razy i paliwo napewno dostaje brak iskry! i teraz to juz nie wiem czy to wina immo czy moze aparatu zaplonowego.prosze o jakies rady od czego zaczac? chcialbym sam colcika naprawic.z gory dziekuje i pozdrawiam |
|
|
|
 |
Djinn [Usunięty]
|
Wysłany: 03-05-2008, 11:37
|
|
|
Ja miałem taki problem, że chwilowo immo przestał działać, ale elektryk odpalił auto "na LPG". Wyniklo z tego, że immo odcieło prad do wtryskiwaczy. Tak powiedział mi elektryk, musze mu uwierzyc |
|
|
|
 |
adamkoko [Usunięty]
|
Wysłany: 03-05-2008, 13:33
|
|
|
ale u mnie paliwo podaje takrze to chyba nie immo ,chyba ze immo odcina tez zaplon kurde sam juz nie wiem |
|
|
|
 |
Djinn [Usunięty]
|
Wysłany: 03-05-2008, 19:27
|
|
|
poczekaj na opinie innych użytkowników Misiów, albo zapytaj się jakiegoś elektronika.
Ja wiem tyle co mi powiedział mój elektronik.
Nie mogłem odpalić auta, okazało się że odpiąłem od kluczyka którego używałem oryginalny (mocno zużyty) kluczyk i auto przestało palić. Elektronik odpalił mi auto zwykłym kluczykiem bez kodu ale tylko na gazie, twierdząc, że nie ma napięcia na wtryskiwaczach.
Jak przekręciłem w stacyjce ten oryginalny kluczyk to od razu odpalił.
Więc moje zdanie jest takie, iż immo odcina napięcie na wtryskach (może i pompę również).
Jeśli masz mokre świece, możesz zrobić mały test:
Posadź jedną osobę za kółkiem, sam weź w rękę kombinerki i zdejmij fajkę ze świecy. W momencie jak zaufana osoba będzie kręcić rozrusznikiem, przyłóż fajkę do głowicy lub innego metalowego elementu silnika. Powinna przeskakiwać iskra. Jeśli masz długie fajki, możesz wykręcić świecę i wsadzić do owej fajki tą świece opierając ją na głowicy. W momencie kręcenia rozrusznikiem powinna pojawić sie w zamkniętym układzie iskra na świecy.
Jeśli nie ma, masz problem.
Mam nadzieję iż jest choć troszkę zrozumiałe |
|
|
|
 |
wolf [Usunięty]
|
Wysłany: 03-05-2008, 19:39
|
|
|
hey, byłem w podobnej sytuacji, majac jeden kluczyk postanowiłem dorobić nowy, po dorobieniu jezdziłem majac dwa kluczyki przy sobie, aż któregoś razu postanowiłem ten stary oryginalny odpiac, i coż nastepnego dnia chciałem odpalić auto, a tu brak odzewu, niby chce a nie może, to cóż tryb awaryjny na gazie, niby odpalił, ale to nie to tak jakby na dwóch garkach palił, wiec maska do góry, poszukiwanie usterki, i zaświtało o kluczyku, zniosłem oryginalny i cyk od reki zakrecił.
Ps.podsumowując na gazie też nie pracował poprawnie, nie wiem jaki ztym zwiazek , |
|
|
|
 |
Djinn [Usunięty]
|
Wysłany: 03-05-2008, 23:48
|
|
|
wolf napisał/a: |
Ps.podsumowując na gazie też nie pracował poprawnie, nie wiem jaki ztym zwiazek , |
chodziło mi o to, że zapłon był, a paliwa "niet".
To że odpalił znaczy dosłownie odpalił, nie wiem jak chodził, czy na 2 gary czy na 4. |
|
|
|
 |
Sienek86 [Usunięty]
|
Wysłany: 07-06-2008, 10:04
|
|
|
Immobiliser w CJ0 i CK0 blokuje wtryski. Paliwko przez pompę płynie, iskra również jest, ale wtryski są wyłączone:) |
|
|
|
 |
|
|