Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[MSS ALL] [SILNIK] Kontrolka katalizatora/wtrysku (check eng
Autor Wiadomość
mlody016
[Usunięty]

Wysłany: 25-05-2008, 20:13   [MSS ALL] [SILNIK] Kontrolka katalizatora/wtrysku (check eng

Witam!

Wracając z długiego weekendu podczas jazdy włączyła się żółta kontrolka katalizatora/wtrysku (check engine) która cały czas świeci. Wie ktoś czym to może być spowodowane?? Albo jak to usunąć??
Ostatnio zmieniony przez cns80 02-03-2009, 14:25, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 27-05-2008, 08:04   

Użyj funkcji szukaj. W dziale Space Star i w dziale Carisma jest opisane dużo przyczyn zapalenia się tej kontrolki. Musisz też dokładniej opisywać temat, bo nawet nie wiemy czy to MPI, GDi czy DID (zakładam że pisząc o wtrysku masz na myśli benzynę).
Czy są jakieś dodatkowe objawy ?
Jaki jest przebieg auta ?
Czy coś ostatnio było robione/zmieniane ?
Czy dawno był serwisowany układ zapłonowy ?
Jeśli odpowiedzi w innych tematach Ci nie pomogą opiszs dokładniej problem w tym temacie :)
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
JCH 
Mitsumaniak
Forumowa Opozycja


Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 8078
Skąd: Bytom
Wysłany: 27-05-2008, 09:33   

cns80 napisał/a:
Musisz też dokładniej opisywać temat, bo nawet nie wiemy czy to MPI, GDi czy DID (zakładam że pisząc o wtrysku masz na myśli benzynę).
Czy są jakieś dodatkowe objawy ?
No właśnie. O ile dobrze pamiętam w 1.6 Spejsach i Carismach zdarzała się padaka sondy lambda. Zużycie paliwa powinno być zdecydowanie wyższe.
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"

MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 
 
 
macieklodz
[Usunięty]

Wysłany: 14-06-2008, 08:27   

padanie sondy to stała przypadłość co do spalania zależy która sonda padła pali się od roku i nie widzę różnicy
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.