Przycisk Start/Stop |
Autor |
Wiadomość |
MaciejLiebherr
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant Sedan 2.5v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Maj 2013 Posty: 93 Skąd: Nekla
|
Wysłany: 18-07-2013, 23:55 Przycisk Start/Stop
|
|
|
WItam. Chciałbym prosić o schemat stacyjki Mitsubishi Galant 2.5v6 97r ponieważ chce założyć sobie przycisk start stop koło lewarka zmiany biegów aby zapłon mieć po stacyjce a uruchamianie rozrusznika za pomocą przycisku i chciałbym poprostu przewody odpowiedzialne za uruchamianie rozrusznika przeciągnąć aby odpalać przyciskiem. |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14369 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 19-07-2013, 18:01
|
|
|
https://www.google.pl/sea...chrome&ie=UTF-8
MaciejLiebherr napisał/a: | ponieważ chce założyć sobie przycisk start stop koło lewarka zmiany biegów aby zapłon mieć po stacyjce a uruchamianie rozrusznika za pomocą przycisku |
TO troche tak jakbyś przed wejściem do toalety wkładał wtyczke do gniazdka, a potem zapalał światło pstryczkiem koło wc Jak już idziesz w tę stronę to zrób autentykację z bezprzewodowym modułem, a po wciśnięciu przycisku zapłon włącza się automatycznie i zapala silnik. Wtedy ma to jakiś sens. |
|
|
|
 |
Iron.Falcon
Mitsumaniak Brummi Fahrer

Auto: Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Germany
Pomógł: 7 razy Dołączył: 01 Cze 2013 Posty: 427 Skąd: Bad Rothenfelde
|
Wysłany: 19-07-2013, 18:49
|
|
|
Owczar napisał/a: | TO troche tak jakbyś przed wejściem do toalety wkładał wtyczke do gniazdka, a potem zapalał światło pstryczkiem koło wc |
seryjnie tak to było/jest zrobione np. w Civicu... |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14369 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 19-07-2013, 23:21
|
|
|
Może i jest, nie wiem. Ale dla mnie to jest tylko pogorszenie ergonomii, a nie poprawa. |
|
|
|
 |
MaciejLiebherr
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant Sedan 2.5v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Maj 2013 Posty: 93 Skąd: Nekla
|
Wysłany: 20-07-2013, 15:47
|
|
|
Większość aut ma tak że jest kluczyk albo pilot który daje prąd a przycisk start-stop odpala auto. |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14369 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 20-07-2013, 15:54
|
|
|
Większość ma już hands free. Wsiadasz, system bezprzewodowo się odblokowuje, a Ty wciskasz przycisk, który włącza zapłon i odpala auto. |
|
|
|
 |
MaciejLiebherr
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant Sedan 2.5v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Maj 2013 Posty: 93 Skąd: Nekla
|
Wysłany: 20-07-2013, 16:01
|
|
|
Pomijam te najnowsze. Ma ktoś schemat? |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14369 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 20-07-2013, 22:26
|
|
|
Laguna z 2001 to średnio nowa a link do schematu podałem w pierwszym poście.... |
|
|
|
 |
sipex
Forumowicz sipex
Auto: mitsubishi pajero pinin 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sie 2009 Posty: 560 Skąd: Stargard pajero pinin 1.8
|
Wysłany: 21-07-2013, 12:56
|
|
|
Owczar ma rację..znajomy w aucie robił tak jak Ty chcesz i szczerze daj sobie spokój albo rób tak jak Owczar mówi...te kręcenie kluczykiem na zapłon a później wciskanie guzika ma się jak przekrecania zamka bagażnika żeby otworzyc przednie drzwi po pierwszych paru razach będziesz żałował coś mi się kojarzy ,że tak porządnie chyba kochajj miał zrobione? |
_________________ Obecnie :
Mitsubishi |
|
|
|
 |
Kamil_Ziomek
Mitsumaniak
Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 648 Skąd: Żyraków
|
Wysłany: 22-07-2013, 17:39
|
|
|
najcieńszy przewód jaki idzie do rozrusznika podłączasz przez stycznik do +12V i będzie działało tak jak chcesz. |
_________________ Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
|
|
|
 |
MaciejLiebherr
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant Sedan 2.5v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Maj 2013 Posty: 93 Skąd: Nekla
|
Wysłany: 05-08-2013, 21:20
|
|
|
Mi właśnie o takie coś chodziło. |
|
|
|
 |
bialyjayz
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5 V6 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 18 Lip 2013 Posty: 1376 Skąd: Ścinawa
|
|
|
|
 |
MaciejLiebherr
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant Sedan 2.5v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Maj 2013 Posty: 93 Skąd: Nekla
|
Wysłany: 05-08-2013, 23:39
|
|
|
Kamil_Ziomek - rozumiem że ten najcieńszy przewód który idzie do rozrusznika podaje mu 12v ale po stacyjce?
[ Dodano: 08-08-2013, 23:36 ]
Mam takie małe pytanie, chodzi o przewód jakiego jest koloru który wychodzi ze stacyjki na rozrusznik. Dokładnie o ten przewód który podaje 12v po przekręceniu kluczyka na "start: Proszę nie mówić abym sam ściągną obudowę kolumny ponieważ poprzedni właściciel ją chyba skleił. Gdzie znajdę ten przewód oprócz samem stacyjki. Tak jak pisałem chciałem mieć tak aby prze kluczyć najpierw stacyjkę a start mieć na przycisk a nie mogę podać bezpośrednio 12v na ten cienki przewód ponieważ stacyjka ma spełniać rolę zabezpieczenia, po prostu stacyjka ma być stacyjką. Wiadomo iż jeśli przekręcam stacyjkę w celu odpalenia pojazdu na rozrusznik (na automat) idzie wyzwolenie lecz przecież nie będę kręcił stacyjką bo do tego ma być przycisk a ja szukam przewodu który daje po stacyjce prąd i gdzie znajdę taki przewód oprócz samem stacyjki ? |
|
|
|
 |
marcinzam
Mitsumaniak
Auto: ASX 2016 1.6 did ClearTec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 1192 Skąd: Dublin
|
|
|
|
 |
|