Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
dwie części, brak zamienników
Autor Wiadomość
olej3232
[Usunięty]

Wysłany: 13-06-2008, 09:52   dwie części, brak zamienników

Witam! Znów mam problem z Coltem, potrzebuję śrub łączących kolektor z katalizatorem, wiem, że w tym miejscu układ wydechowy się bardzo mocno nagrzewa, mogę tam wkręcić jakiekolwiek inne śruby, czy muszą być z jakiegoś specyficznego tworzywa? Pisałem w tej sprawie do Japanmoto i stwierdzili że nie ma zamienników a oryginały nieosiągalne.

Kolejna sprawa to zniszczona uszczelka pod klapą od bagażnika, wiem że podobnie jak ze śrubami nie ma zamienników, co mogę z nią zrobić? Dodam że jest na niej kilka dziurek. Dostaje mi się do środka woda i wydaje mi się że tamtędy.

Pozdrawiam
 
 
Rado
[Usunięty]

Wysłany: 14-06-2008, 11:56   

obie te czesci mozesz poszukac w rozbitkach np. na allegro, otomoto itd lub po prostu na najblizszym autozlomie :)
 
 
olej3232
[Usunięty]

Wysłany: 16-06-2008, 07:36   

Wiem, ale nie chciał bym trafić na takie same lub gorsze!
 
 
Kaleid 
Mitsumaniak


Auto: Volvo S60 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 350
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 16-06-2008, 08:32   

Przecież to są zwykłe śruby. Wstaw tam śruby o tej samej długości i gwincie. Po problemie.
_________________
Volvo w garażu, Mitsubishi w sercu.
 
 
olej3232
[Usunięty]

Wysłany: 16-06-2008, 09:51   

A co z uszczelką? Szkoda mi auta, jak będzie się woda do bagażnika dostawała, to z pewnością niebawem się tam ruda pokaże.
 
 
Kaleid 
Mitsumaniak


Auto: Volvo S60 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 350
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 16-06-2008, 10:21   

Poszukaj uszczelki na allegro - dużo takich pierdół można dostać z rozbiórki. Zobacz czy na 100% to spod uszczelki, a nie spod mocowania lewarka :) Tam jest cieniutka blacha w miejscu zgrzewu, i lubi tam pękać. Woda wtedy przesącza się do środka.
_________________
Volvo w garażu, Mitsubishi w sercu.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21938
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 16-06-2008, 13:27   

Kaleid napisał/a:
Przecież to są zwykłe śruby
Nie są to zwykłe śruby. Kup śruby o oznaczeniu 8.8 i odpowiedniej długości.
 
 
Kaleid 
Mitsumaniak


Auto: Volvo S60 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 350
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 16-06-2008, 15:41   

8.8 to oznaczenie klasy mechanicznej śruby, cóż takiego niezwykłego jest w śrubie 8.8 ? Dla mnie jest zupełnie zwyczajna :)
_________________
Volvo w garażu, Mitsubishi w sercu.
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-06-2008, 18:54   

Podejrzewam że w ASO koszt sruby nie będzie większy jak 15PLN więc może nie warto kombinować. Podobnie powinno być z uszczelką.
_________________

 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 16-06-2008, 20:13   

tomekrvf napisał/a:
Podejrzewam że w ASO koszt sruby nie będzie większy jak 15PLN więc może nie warto kombinować. Podobnie powinno być z uszczelką.
Tu byłbym ostrożny w ocenie. Przykładowo komplet śrub do głowicy do 4G13 kosztuje w ASO ok. 1.000 PLN. Zamienników brak. U Japaneze zapłaciłem 250 PLN.
 
 
olej3232
[Usunięty]

Wysłany: 16-06-2008, 20:33   

Kaleid napisał/a:
Tam jest cieniutka blacha w miejscu zgrzewu, i lubi tam pękać. Woda wtedy przesącza się do środka.

Chyba masz rację
Co ewentualnie proponował byś z tym zrobić?
Od zewnątrz mały spawik i jakiś lakier na to?
Myślałem że to uszczelka, bo jest w jednym miejscu przygnieciona, i ma kilka dziurek, ale to chyba faktycznie z pod lewarka.
 
 
Kaleid 
Mitsumaniak


Auto: Volvo S60 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 350
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 16-06-2008, 21:09   

Ja u siebie zdjąłem zderzak, i oczyściłem to miejsce z nalotów korozji (niestety, w miejscu gdzie pęka blacha, pojawia się też korozja). następnie pomalowałem podkładem reaktywnym i zasmarowałem pastą uszczelniającą. IMHO nie ma sensu tego spawać. Jest to niestety strasznie głupio rozwiązane...blacha pracuje pod ciężarem lewarka i z czasem lubi pękać delikatnie w miejscu zgrzewu.


_________________
Volvo w garażu, Mitsubishi w sercu.
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-06-2008, 08:58   

gregorbu napisał/a:
tomekrvf napisał/a:
Podejrzewam że w ASO koszt sruby nie będzie większy jak 15PLN więc może nie warto kombinować. Podobnie powinno być z uszczelką.
Tu byłbym ostrożny w ocenie. Przykładowo komplet śrub do głowicy do 4G13 kosztuje w ASO ok. 1.000 PLN. Zamienników brak. U Japaneze zapłaciłem 250 PLN.

Cena śuby łączącej kolektor z katalizatorem MF241309 9.42PLN
Cena nakrętki do tej śruby MB059359 13.43PLN
Uszczelka kolektor-katalizator MB687002 22PLN
Chyba nie tak drogo, no nie?

A te śruby do głowicy 4G13 to kosztują w ASO za komplet (10szt) 329PLN
_________________

 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 17-06-2008, 11:06   

tomekrvf napisał/a:
Cena śuby łączącej kolektor z katalizatorem MF241309 9.42PLN
Cena nakrętki do tej śruby MB059359 13.43PLN
Uszczelka kolektor-katalizator MB687002 22PLN
Chyba nie tak drogo, no nie?
Owszem. To zmienia postać rzeczy. W takiej sytuacji nie bawiłbym się i zamówił w ASO.
tomekrvf napisał/a:
A te śruby do głowicy 4G13 to kosztują w ASO za komplet (10szt) 329PLN
Moja informacja pochodzi z ASO przy Spornej. Sprawa sprzed półtora roku, kiedy robiłem remont góry silnika. Ze zrozumiałych względów nie zdecydowałem się na zakup. Bartek świadkiem. Koniec końców - to on składał mój silnik i zorganizował dostawę od Japaneze z Pabianic.
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-06-2008, 13:00   

gregorbu napisał/a:
Moja informacja pochodzi z ASO przy Spornej.

To coś im się zdrowo porąbało
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.