[MSS DID] diagnostyka komputerowa pokazuje 27 T/C SOL |
Autor |
Wiadomość |
arek
Nowy Forumowicz
Auto: space star
Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 1 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31-05-2009, 21:58 [MSS DID] diagnostyka komputerowa pokazuje 27 T/C SOL
|
|
|
Diagnostyka komputerowa pokazuje 27 T/C SOL. Może ktoś wie o co chodzi? Auto straciło moc. Czy ktoś zna dobrego fachowca w Warszawie?
Auto: Mitsubishi Space star, 1.9 DID. |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 01-06-2009, 08:10
|
|
|
Serwisówka katalog "aaa13d+diesel+fuel", strona 13D-23.
"Turbocharger waste gate solenoid". Niestety mój angielski nie pozwala na przetłumaczenie tego |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
halbog
Mitsumaniak Homo Swidnicensis

Auto: Kia Carens 2,0 CRDi 2006r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 465 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 01-06-2009, 08:29
|
|
|
cns80 napisał/a: | Turbocharger waste gate solenoid | to po przetłumaczeniu na http://www.mtranslator.pl/ znaczy: Turbosprężarka odpadów bramy solenoid
[ Dodano: 01-06-2009, 08:38 ]
Znalazłem na forum hondy http://www.honda.gda.pl/s...ic=1200.0;imode coś takiego:Wastegate Control Solenoid
Elektrozawór sterowania obejściem spalin
Silniki wyposażone w turbosprężarki wymagają stosowania zaworów obejściowych, Mają one za zadanie zmniejszenie ciśnienia w układzie wydechowym przez umożliwienie spalinom ominięcia turbiny turbosprężarki, Elektrozawór WCS steruje klapą umieszczoną w kanale obejściowym turbosprężarki. W momencie zbyt dużego wzrostu ciśnienia spalin zasilających turbosprężarkę następuje uchylenie klapy i część spalin omija turbinę,
Pozdrawiam
Bogdan |
_________________ Z wiatrem we włosach:)
 |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 01-06-2009, 08:40
|
|
|
No to mi wychodzi na to że to elektrozawór sterujący zaworem upustowym turbiny.
Albo czujnik ciśnienia doładowania daje złe info. |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
Jacech1 [Usunięty]
|
Wysłany: 11-06-2009, 21:36
|
|
|
czyli wychodzi, ze to zabity lub uszkodzony czujnik EGR - objawy pasują
Przeczyścić lub wymienić
Czujnik znajduje się w kolektorze wydechowym wyjęcie nie jest proste
Na forum jest troszkę info na ten temat
Powodzenia |
|
|
|
 |
|