Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[MSS DID] diagnostyka komputerowa pokazuje 27 T/C SOL
Autor Wiadomość
arek 
Nowy Forumowicz

Auto: space star
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 1
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 31-05-2009, 21:58   [MSS DID] diagnostyka komputerowa pokazuje 27 T/C SOL

Diagnostyka komputerowa pokazuje 27 T/C SOL. Może ktoś wie o co chodzi? Auto straciło moc. Czy ktoś zna dobrego fachowca w Warszawie?
Auto: Mitsubishi Space star, 1.9 DID.
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 01-06-2009, 08:10   

Serwisówka katalog "aaa13d+diesel+fuel", strona 13D-23.
"Turbocharger waste gate solenoid". Niestety mój angielski nie pozwala na przetłumaczenie tego ;)
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
halbog 
Mitsumaniak
Homo Swidnicensis


Auto: Kia Carens 2,0 CRDi 2006r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 465
Skąd: Świdnica
Wysłany: 01-06-2009, 08:29   

cns80 napisał/a:
Turbocharger waste gate solenoid
to po przetłumaczeniu na http://www.mtranslator.pl/ znaczy: Turbosprężarka odpadów bramy solenoid :shock:

[ Dodano: 01-06-2009, 08:38 ]
Znalazłem na forum hondy http://www.honda.gda.pl/s...ic=1200.0;imode coś takiego:Wastegate Control Solenoid
Elektrozawór sterowania obejściem spalin
Silniki wyposażone w turbosprężarki wymagają stosowania zaworów obejściowych, Mają one za zadanie zmniejszenie ciśnienia w układzie wydechowym przez umożliwienie spalinom ominięcia turbiny turbosprężarki, Elektrozawór WCS steruje klapą umieszczoną w kanale obejściowym turbosprężarki. W momencie zbyt dużego wzrostu ciśnienia spalin zasilających turbosprężarkę następuje uchylenie klapy i część spalin omija turbinę,

Pozdrawiam
Bogdan
_________________
Z wiatrem we włosach:)
 
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 01-06-2009, 08:40   

No to mi wychodzi na to że to elektrozawór sterujący zaworem upustowym turbiny.
Albo czujnik ciśnienia doładowania daje złe info.
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
Jacech1
[Usunięty]

Wysłany: 11-06-2009, 21:36   

czyli wychodzi, ze to zabity lub uszkodzony czujnik EGR - objawy pasują
Przeczyścić lub wymienić
Czujnik znajduje się w kolektorze wydechowym wyjęcie nie jest proste
Na forum jest troszkę info na ten temat
Powodzenia
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.