 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: roch_27 27-01-2008, 09:02 |
[E3x 88-92] Jestem tu nowy... |
Autor |
Wiadomość |
roberto [Usunięty]
|
Wysłany: 14-10-2007, 21:25 [E3x 88-92] Jestem tu nowy...
|
|
|
Witam. MitsuManiaków.
Tak jak w temacie.
kupiłem galanta za nie duze pieniądze był w okropnym stanie mech.
Postanowiłem zrobić go i jeżdzić ze względu na wypasioną elektrykę, no i przyśpieszenie...
od początku robiłem go u jednego mechanika i zrobił go, że teraz, aż miło odpalić go i
pojechać... wczoraj jeszcze kupiłem troszkę brakujących plastików.
opisze co w nim jest z elektryki
Podgrzewane, elektryczne lusterka
wspomaganie i regulacja kierownicy
Elektryczny szyberdach
tempomat
ecs, eps, abs
podgrzewanie siedzonka
Centralny zamek + Alarm
Mam pytanko
ile ten galancik ma KM i gdzie zobaczyć z którego jest roku
mam w dow. rej. rok `97 składak
wersja E33, 2.0 GLS automat
Mysle, że bede stalym bywalcem forum. Jeszcze jedno do adminów, jesli w nie odpowiednim dziale zamieszczam posta prosze o przeniesienie
Jeszcze jedno!! myśle, tak jak obok widać, bedzie wygladal moj galancik za nie długi czas |
|
|
|
 |
kamil14 [Usunięty]
|
Wysłany: 14-10-2007, 22:01
|
|
|
rok mozesz poznac po numerach vin to bedziesz miał rocznik z ktorego jest karoseria |
|
|
|
 |
roberto [Usunięty]
|
Wysłany: 14-10-2007, 22:41
|
|
|
A dokładniej?? które nr. informują o roku karoserii?? |
|
|
|
 |
autoR [Usunięty]
|
Wysłany: 14-10-2007, 22:46
|
|
|
Witam, ten zderzak w planach czy już jest? Jak jest to trudno.Bo jak w planach to zajeżdża mi BMW. |
|
|
|
 |
kamil14 [Usunięty]
|
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15-10-2007, 00:06
|
|
|
roberto, zlituj się i nie zakładaj takiego zderzaka. Najładniej Gal wygląda w oryginale |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
mitutoyo [Usunięty]
|
|
|
|
 |
roberto [Usunięty]
|
Wysłany: 15-10-2007, 11:11
|
|
|
autoR - To nie moj samochodzik mam w planach zrobić go zeby troszkę ładniej wizułalnie wyglądał ale bez przesady. zrobie dziś może zdjęcia jak bede miał czas to wrzucę na forum.
[ Dodano: 15-10-2007, 12:44 ]
dzieki - mitutoyo
Takie oto coś wyszło. widzę że mój misio jest młodszy odemnie o 4 lata
Co jeszcze wiecej mozna wyczytać ciekawego z tabelki??
Description Position Raw Data Decoded Data
Region: 1 J Asia
Country: 1-2 JM Japan
Manufacturer: 2-3 MB Mitsubishi
Model Specific: 4-8 SRE33 Unknown
Check Digit: 9 A Invalid
Year: 10 J 1988
Assembly Plant: 11 Z Z
Serial Number: 12-17 502360 502360
bylem przed chwilka w Wydz. Kom po dowód stały.
na pierwszej stronie napisane jest 2.0 kat a na innej 1996,00 cm3. - chodzi o silnik
Rok produkcji 97 składak
[ Dodano: 15-10-2007, 12:52 ]
kamil 14 dzieki tez za linka. ale nie m oge sobie poradzić galanty z 88 są na gaźniku a umnie wtrysk.
[ Dodano: 16-10-2007, 13:09 ]
wiem jaki silnik mam 4G63 2.0. Orientuje sie ktoś ile ten silniczek ma koni?? szukalem ale nie moge znalezc tej informacji |
|
|
|
 |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 21-10-2007, 23:59
|
|
|
te galanty byly produkowane tylko i wylácznie do 92 roku, byc moze gdzies w brazyli pod inná nazwá byly jeszcze gdzies wybudowane w pozniejszych latach
niewiem tez o jakim przyspieszniu mowisz , jesli to jest glsi to naj prawdopodbniej jest to jedno walkowa glowica, to oznaczalo by ze masz 109 koni i okolo 170Nm przy +/-1280 kilogramach wagi ( plus paliwo)
co do przyspieszania wiem dobrze gdyz moj galant ma ten sam silnik i jedyna poprawa jego parametrow to przekladka mocniejszego silnika
wszystkie te silniki maja oznaczenie 4g63
jako baza silnika spotykana byla w galantach, lancerach evo, starionach, hyoundajach coupe,space wagonach,eclipsach...... jednak kod 4g63 oznacza niewiele co do mocy silnika gdyz jest to baza technologiczna.
wszystko zalezy od szczegolow tzn osprzetu
byc moze twoj skladak jest czyms lepszym niz mysle , moze karoseria pochodzi od glsi ale cala reszta to jakis swap jakiegos hobbisty
bez wiekszej ilosci zdiec nic sie nie dowiemy
zaskakujace jest dlamnie to ze piszesz o ECS, hydrauliczne zawieszenie nie wystepowalo w GLSI tylko bylo trybem dla wersji sportowej. |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
roberto [Usunięty]
|
Wysłany: 23-10-2007, 11:26
|
|
|
dzieki koledze TommiCrazy dowiedziałem sie o moim galu
MAm zwykłego glsi silnik 1997 pojemnosc 4 cylindrowiec SOHC 8v, wtrysk, wersja europeijska bez hydraulicznego zawieszenia
dzieki TommiCrazy |
|
|
|
 |
Nevman1 [Usunięty]
|
Wysłany: 23-10-2007, 11:50
|
|
|
Fajna strona! Wyszło że mój Mitsi jest z Etiopii
Wiem, wiem. VIN-y z Japonii są inne ale i tak fajna ciekawostka |
|
|
|
 |
Slaw
Forumowicz Śmigma

Auto: Sigma 3.0 V6 24v 93r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 25 Lut 2007 Posty: 343 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 23-10-2007, 19:35
|
|
|
wita.hydraulikę panowie to mają cytrynki a miśki mają pneumatyczne zawieszenie,i nie koniecznie w .sportowej wersji.pozdro |
|
|
|
 |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 23-10-2007, 21:27
|
|
|
tak, galant ten to GLSI 8 zaworowy taki jak moj, wspolne z vr4 to on ma tylko nadwozie sedan i listwy boczne.
Twoj posiada przedni zdezak z standardowego glsi, silnik ohc, niema na kokpicie sterownika zawieszenia wiec o ECS niema mowy.
jest to automat ale bez automatycznych pasow bezpieczenstwa wiec raczej nie jest to amerykaniec, pozatym galanty w usa mialy inne oznaczenia i niebylo tam chyba wersji glsi.
Plusem zato takiego galanta jest niezawodnosc i ekonomia, cichy silnik i elastyczny zakres pracy obrotow. |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
roberto [Usunięty]
|
Wysłany: 24-10-2007, 18:02
|
|
|
"wita.hydraulikę panowie to mają cytrynki a miśki mają pneumatyczne zawieszenie,i nie koniecznie w .sportowej wersji.pozdro" - napisałe kolega Slaw
To jednak mam te ecs-y, eps-y. Ale mam mętlik w głowie .
A ha jeszcze cos, mam z tylu podłokietnik, a czytalem tu na forum ze amerykance mają taki bajer.
[ Dodano: 24-10-2007, 18:18 ]
Description Position Raw Data Decoded Data
Region: 1 J Asia
Country: 1-2 JM Japan
Manufacturer: 2-3 MB Mitsubishi
Model Specific: 4-8 SRE33 Unknown
Check Digit: 9 A Invalid
Year: 10 J 1988
Assembly Plant: 11 Z Z
Serial Number: 12-17 502360 502360 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24338 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk

|
Wysłany: 24-10-2007, 18:30
|
|
|
roberto napisał/a: | A ha jeszcze cos, mam z tylu podłokietnik, a czytalem tu na forum ze amerykance mają taki bajer. |
standard w E3x - w kazdym razie w hatchbacku |
|
|
|
 |
|
|