 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.6] szarpiący silnik - rozwiązanie problemu |
Autor |
Wiadomość |
konradkj [Usunięty]
|
Wysłany: 28-06-2008, 15:13 [Cari 1.6] szarpiący silnik - rozwiązanie problemu
|
|
|
kilka tygodni temu kupiłem carismę 1.6 z 97r. na wysokich obrotach chodziła ok ale na niskich nie chciała sie zebrać szarpała dławiła się ogólnie kiszka. zmieniłem świece, uczyłem obrotów, czyściłem przepustnicę i dalej nic. po podpięciu do kompa okazało się że problem tkwił w zbyt ubogiej mieszance paliwowej.
A więc moim zdaniem najlepiej sprawdzić parametry poprzez podpięcie do ECU a nie sam test kontrolki CHECK ENGINE wkońcu to koszt tylko 70 zł i wszystko jasne a co do regulacji to też sam próbowałem bez większego efektu i wkońcu zleciłem to fachowcowi który razem z testem wziął za to 150 zł. od tej pory autko jeździ jak nowe, obroty nie falują nic nie szarpie i przyśpieszenie o niebo lepsze i nie muszę dalej się głowić gdzie jest problem. Fachura który mi to robił zna się na rzeczy dlatego służę namiarami na niego jakby co.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
zbychu 37
Forumowicz
Auto: mitsubishi carisma 1998r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 11 Paź 2007 Posty: 80 Skąd: zastocze
|
Wysłany: 28-06-2008, 19:50
|
|
|
a możesz powiedzieć co dokladnie jej dolegało bo mam trochę za daleko aby jechać do mielca:( |
_________________ zbychu
carisma 1.6 lpi 98r
galant 1.8 td 90r |
|
|
|
 |
konradkj [Usunięty]
|
Wysłany: 30-06-2008, 07:54
|
|
|
dokładnie to obroty szalały, nagle spadały jakby ginął prąd albo siadła któraś cewka, nie miała mocy i szarpała przy mocniejszym wciskaniu gazu a ruszanie to był koszmar trzeba było startować z 3 tyś obrotów żeby pojechała bo się zamulała. podepnij ją do kompa i będziesz wiedział czego szukać bo rozbieranie i czyszczenie wszystkiego po kolei na pewno nie zaszkodzi ale i nie koniecznie musi pomóc. jak ktoś ma pojęcie to powie ci czy sonda lambda, przepływomierz, cewki, pompa paliwa i cała reszta jest ok więc zostaje tak jak u mnie tylko regulacja i auto jak nowe. |
|
|
|
 |
|
|